Azt tudom,hogy eleinte 5 barnal se nagyon akart engedni,aztán apum csinált neki valamit és azt mondta,hogy jó(ezekszerint nem ) Bár így ,hogy lecsökkent 3 barra ígyis pont ugyanolyan sz@r volt ..
Édesapám csinálgatta,ő szerinte az jó volt .. a szerelő szerint 3 barnal enged a nyomáshatároló! Kuka? Vehetek új injektorfejet? Azt meg az istenért se találok sehol..
Sziasztok! Nha fejlemény... Nincs valakinek esetleg egy eladó injektor feje? A nyomáshatárolóm adta be az unalmast azt meg gondolom nem lehet csak úgy kicserélni? Ha valakinek van eladó kérem jelezze!
"...hol a tengelyen forog meg a csapágy,hol a blokkfélben..." Hozzátartozik, hogy ilyen helyeken (főleg ha tudjuk róla hogy problémás konstrukció) csapágyrögzítővel szoktuk összerakni, akkor nem forog el sehol. Az más kérdés hogy szétszedéskor alap a káromkodás, és szinte szét kell verni a csapágyat hogy lejöjjön, de annak a csapágynak már úgyis mindegy....
Pl.: http://www.nicro-europe.eu/tom...
sziasztok!eladó a Yamaha yzf-r 125-ös mocim!Ha valakit érdelek vagy van valamilyen kérdése nyugottan hívjon!http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf-r_125-449487
Bár hozzá tartozik,hogy maga a Morini is egy sz@r konstrukció,úgy ahogy van. Pl. főtengely,és főtengely csapágy gondok,hol a tengelyen forog meg a csapágy,hol a blokkfélben.Ilyet sem Minarelli-ben,sem Piaggio-ban nem hallottam/láttam még....
HI!
Igen, és ez azért lett így mert, mindenféle háttér nélkül ( szerszámok, műszerek ) kezdték gányolni a motorokat. Először a motor működési elvét kellene megérteni.
Még mindíg azt mondom hogy ha valakinek megvan a tapasztalata és nem vaktában cserél le minden komponenst a ditechben akkor töredékéért lehet javítani.
A "drága a javítás" szlogen akkor jött divatba mikor reflexszerűen kompresszorhiba miatt első körben elvitték fúrni a henget+dugó.20e.+4 gyertya még 16e.Összerakták és jééééé má megint kivágta a gyertyát.Na jött a fejvakarás tuti az inyektor,még 40e.Meg megint 2 gyertya.No talán az ECU de legyen bontott mer az drága még 25e és megint egy gyertya.
Nohát már benne van 110e be de megint kell egy 2e-ért gyertya.
Pedig az a rohadt kompresszor csa 21e lenne gyári újban.
Na így lesz drága a ditekk.
És gonosz........nagyon gonosz.
Persze,azokat is jól meg kell nézni.De egy Minarelli blokkot tizedannyiból helyre lehet hozni,mint egy kókány módra szétbarmolt injektorost.Az utóbbi egy évben láttam csodákat.
Pigis új kasznisokkal kevesebb a baleset.A gyanúsan olcsó ajánlatokat el kéne kerülni mind karbisban mind inyektorosban.
Minarellis már a kora miatt és mert ifjú buherátorjelöltek kedvelt célpontjai én ugyanolyan alapossággal vizsgálnám mint a ditekket.
Di-Tech-et nagyon körültekintően kell vásárolni,és még úgy is nagy az esélyed,hogy megszívod a vételt!Szerintem is válassz a jól bevált karbis Minarelli blokkosok közül,igaz azok nem a legújabb kasztnisok,hanem a kereklámpásak,de nincs velük gond.Ha érdekel,nézd meg a képeimet itt!Az a motor eladó.
Ha minden igaz az már Piaggio rendszer, amikkel eddig még nem nagyon volt gond. Mindenesetre én nem mernék bele ugrani, mert, ha nem úgy bántak vele, akkor meg bajos lehet az is és akkor tényleg egy vagyon. Ha pedig még a régi, akkor meg egyértelműen felejtős. Válassz inkább karbis gépet.
Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Kinéztem egy 2005-ös SR DI-Techet. Ezzel kapcsolatban szeretném kérdezni,hogy tapasztalaitok alapján mennyire mondható megbízhatónak ez a rendszer? Azt tudom,hogy a javítása valószínűlem marha drága lehet ezért félek tőle.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Azthiszem inkább keresek valóban egy karbis SR-t :)
Pl.: http://www.nicro-europe.eu/tom...
Bár hozzá tartozik,hogy maga a Morini is egy sz@r konstrukció,úgy ahogy van. Pl. főtengely,és főtengely csapágy gondok,hol a tengelyen forog meg a csapágy,hol a blokkfélben.Ilyet sem Minarelli-ben,sem Piaggio-ban nem hallottam/láttam még....
Igen, és ez azért lett így mert, mindenféle háttér nélkül ( szerszámok, műszerek ) kezdték gányolni a motorokat. Először a motor működési elvét kellene megérteni.
A "drága a javítás" szlogen akkor jött divatba mikor reflexszerűen kompresszorhiba miatt első körben elvitték fúrni a henget+dugó.20e.+4 gyertya még 16e.Összerakták és jééééé má megint kivágta a gyertyát.Na jött a fejvakarás tuti az inyektor,még 40e.Meg megint 2 gyertya.No talán az ECU de legyen bontott mer az drága még 25e és megint egy gyertya.
Nohát már benne van 110e be de megint kell egy 2e-ért gyertya.
Pedig az a rohadt kompresszor csa 21e lenne gyári újban.
Na így lesz drága a ditekk.
És gonosz........nagyon gonosz.
Minarellis már a kora miatt és mert ifjú buherátorjelöltek kedvelt célpontjai én ugyanolyan alapossággal vizsgálnám mint a ditekket.
Előre is köszönöm a segítségeteket!