Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1 vagy 2 cső? vagy az enyém van kettészakadva?:D
"...Holnap megy egy szerelőhöz ,aki kimondott ezekhez ért..." Na erre befizetek....
azt nagyon megköszönném ha utána esetleg leírnád, hogy mi volt...hiába cserélem ki a fél motort, míg nem tudom mi a baja...az a baj, hogy itt a közelben nekem nincs olyan szerelő aki kimondottan ilyenekkel foglalkozna...szóval előre is köszönöm
Holnap megy egy szerelőhöz ,aki kimondott ezekhez ért..(aztán majd lássuk,hogy mi fog ki sűlni belőle ) Azt ígérte,hogy legkésőbb szerdáig meglesi a mocit, utána tudom mondani,hogy mit mondott rá !
Ismerős probléma, nálam kb ugyanez jelentkezik, kormolja a gyertyát betyárul...még nem jöttünk rá mi lehet a gond, most vagyok ott hogy szervíz...10 km-t nem lehet vele menni szerintem...annyi hogy nekem az injection check izzó világít folyamatosan...tudom, hogy ez nem segít sokat rajtad, csak majd ha esetleg tudzs valamit, hogy mi a gond akkor szólhatnál, hátha rajtam is segít
Hali all!
Ehhez mit szóltok?:"Malossi öntöttvas, 70 ccm-es léghűtéses hengerszett............Javasolt gyertya: NGK BR9HS vagy B9HVX esetleg ezek megfelelői !..."

Csak mert nekem NGK BR8HS volt és van benne.
már találkoztam olyannal, hogy a benzin injektor tömítő gyűrűje eresztett. Ezáltal több benzin került a levegő részhez.
azt nézd meg, hogy amikor levetted a keverő házat és háromszor ráadod a gyújtást , nem szabad benzinnek megjelenni sehol.
sok az üzemanyag.
Addig a 2 km ig még tiszta a gyertya addig megy "szépen"! Utána elkezd rángatni,nem megy csak 20-30 at!
Mondom hogy a hideggel van a gond.Nekem ugyanez volt.Egy jó marák gyertya egy új CPU inyektor,levegő inyektor után hagtam a fenébe.Majd egy napos márciusi délután beleszórtam egy redvás,rozsdás RG6YC-t használtat,visszakattintottam a malossi cpu-t és pöc-röff-hörr.Ment mint a saffhausen.
Sajnos jobb ötletem már nincs. Megmondom nekik,hogy nézzék át ,mondják el,hogy mi a baja és majd én itthon "megcsinálom"! Persze a munkadíjat kifizetem nekik! Ez így megoldható egyáltalán?
Ha hirtelen gázt adsz, mit csinál?
A szervíz drága szokott lenni!
Már eléggé mérgel a dolog.. November óta küszködünk vele de nagyon nem akarja az igazságot. Nha,de inkább megpróbálok nyugodt maradni...már elég közel álltam hozzá,hogy felgyújtsam az egészet!
Akkor a hőgomba és a kábelei jók. Csak mert tipikus ditech betegség.
Kb. 10 perc járás után egy fél centit/centit .
A hűtővíz mutatód felmegy valameddig, ha felmelegszik a motor?
Köszönöm a gyors válaszokat! Holnap még neki esünk és ha ezután se lesz jó marad a szervíz (amit nagyon nem szeretnék )
Azt ki szokta villogni ha rossz.
AZ ECU is lehet rossz, de olyan is előfordulhat hogy az injektorban akadt fel valami pici szennyeződés, és nem tud elzárni rendesen, esetleg nem porlaszt jól, csak "bepisil" a hengerbe.
Nha azt viszont nem tudjuk,hogy lehetne kiszűrni,hogy az-e a baja?
légtömegmérő?
A kiput/légszürőt megtakarítottuk! A kompresszor csövét is átnéztük nincs rajta repedés,bilincseket is rendesen ráhúztuk. Esetleg az Ecu lenne rossz? Ha beindítjuk az injektor lámpa elalszik/nem villog.
A kompresszortól el is jut a levegő az injektorhoz? Elég egy pici lyuk vagy repedés a csövön. Kipufogó nincs tele?