Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Dekliből fura kerregő hang jön, nagyon karcos egészségtelen. Leszedtem a fedelét, de külsőleg minden oké. Volt már valakinek ilyen? Mi lehet a gond? Így nem merek vele menni. (régi, levegős gömbölyű sr)

előre is kösz!
itt lóg 2 vezeték, ami eddig nem lógott ott, nem néztem alá, hogy milehet, de olyan, mintha 2 lenne vágva, szakadva egy vezeték, vagy lehet csak vmi tőmítés?
ezt nem tudtam, köszi
Nana! Ne tévedj el! Ezek a feszültségek az akku nyugalmi feszültségei. Pl. ha járatva volt a motor, akkor kb fél napot várnod kell, hogy a nyugalmi feszültséget megmérve helyes értéket kapj. Ugyanígy ha töltötted az akkut, akkor szintén kb. fél nap mire nyugalmi feszültségre áll vissza. Az üzem közbeni feszültség (mikor jár a motor vagy töltöd az akkut), az 13,5-14,4V között kell hogy legyen.
Ha biztosíték menne ki, egyáltalán nem villogna egyik sem.
13,5-14,4V között jó a töltés.
azon gondolkodtam, h 4 nap után kimegy az indexem, hogy nem lehet hogy az aksi hibája? 13.9-14 között mozog a fezsültség, és emiatt kibasz vmi biztosítékot?
Okozhatja, bár a hőgomba hibát konkrétan szokta kivillogni az ECU, nem össze-vissza. Ha így használod tovább, egyre több hibakódot raktároz el, elméletben több baja nem lesz tőle. De azért erősen ajánlatos cserélni azt a gombát, nem véletlenül rakták bele.....
Szia Kinter! Köszi a gyors választ . A hőfokgombám rossz az okozhatja ezt a hibát akor igaz ha cseélem akkor megoldódik,és addig használhatom-e igy tovább?
Árat mondasz nekem rá? Az a repedés kintről nem látszik szerintem, mert a lámpa takarja. Igazam van?
Tudok én is szerezni egyet, de Rolcsa bizniszét nem akarom elrontani.
A toldalék nincs meg hozzá, meg egy kis repedés is van rajta.
Akkusaru le. Az összes csatlakozást széthúzni, majd össze. Ha nem megy, akkor egyenként kimérni a dolgokat. Pl. kábelszakadás, töltés, injektor ellenállás, hőgomba ellenállás, gázállás érzékelő ellenállás, stb. Ha minden jó, és mégsem megy, akkor az ECU haldoklik.
Sziasztok. Az lenne a kérdésem szerintetek mi lehet a baj a ditech-nek hogy alapáraton elalszik a injection chech lámpa és jól is jár a motor de amikor nyomatékot kap és megyek vele 30km sebesség felett kigyullad a lámpa és világít egyfolytában,ha megálok jár alapjáraton megint elalszik, amikor viszont kigyullad és adom gázt megtorpan egy kicsit de utánna megint elindul és megy nincs baja csak a lámpa világít.Köszi előre is a válaszokat,szerintetek injector tisztító megoldás lehet-e? A motor hibásan vettem blokkot cseréltem benne.Hengerfej komplett maradt a régi az lett visszarakva.
Találtam egy jobb képet.
Nekem a képen jelölt rész kellene. (Csak a képen nincsen rajta a toldás.) A motor ugyanez a 2003-as gömbölyű SR, csak az enyém morini. Szerintem ez a rész nem különbözik egymástól. Mennyit szánok rá? Mondj egy összeget, aztán én is mondok valamit. :)
Jászberény közelebb, én tudok adni!
:D:D:D
gyere adok egyet Nyír1 nincs messze
az kemény, hogy vasárnap délelőtt nem tudok indexizzót venni szolnokon....
Helló! igen a motor működik, igazából menet közben nem lehet észrevenni semmit, csak az izzó világít. Az akkumulátort töltöttem fel most a nagy mínuszok után, azelőtt nem világított, most kezdett el...
Ez érdekes. Ezek szerint az új kasztnison javíthattak, mert én tökéletesen látok hátra bennük. Pedig én sem vagyok kis ember. Igaz kis állítgatásba beletelt mire megtaláltam a helyes módot. Bizony dönteni kellett az egészen fékkarral együtt és jó lett.
Én nekem van!Mennyit szánsz rá?
Ilyesmin törtem én is a fejem, de nem tetszik ez a kiálló vasdarab.