Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bocs siettem..ne haragudj..máskor a kedvedért kések a buszról..most is ti kötözködtök már rég leakadtam a témáról azt javaslom hogy ti is inkább foglalkozzatok mással mert ez nem a kötözködés hanem a segítség helye ennyi a többi meg már nem érdekel mit írtok ennyit akartam köszönöm
én szerintem érdemes megnézni a testkábelt az önindítónál ez 90%!
Figyelem!
A hozzászólás írásakor a gép nem azért húzza alá a szavakat mert tetszik neki. Próbál segíteni a hülyéje.
Di-Tech vagy karburátoros a müszerfal és mi az árfekvése?
másik ahozmeg grat...szóljátok le a nevem:D próbáltam valmi 5leteset kitalálni de az nem azt jelenti hogy ehez értek..
köszönöm ..ennyit akartam..és igen ezt hívom segítségnek nem kötöszködni akartam de nem kell unalomból mindenhova írni valamit..külömben meg azt ne mondjátok hogy ti nem szoktatok hibázni az írásba mert akkor nem vagytok emberek..azért köszönöm a tippet:)
Talán azért nem érdemes megvenni csapágyboltban, mert álltalában illik szimeringet is cserélni benne, ha csapágyat cserélsz, viszont a szimeringek speciális méretűek:
20x30-33,5x5,3-6
20x42-43x8-9
Megnéztem én is, a gyári program nem adja meg a csapágy illesztését, csak a méretét és a cikkszámát, de mind a DR és mind az RMS C4-es csapágyszetteket ad az összes 50ccm-es minarelli blokkhoz.
"Minarelli robogó motoroknál, 50 és 70 köbcenti esetében is C4-es jelölésű csapágyat válasszunk. A gyártó is ezzel szereli a blokkokat. "

Ezt az írást kerestem,Kinter!
Ezt találtam
Az easy-parts-on nem tudom rajt van-e... fémkosarasat egyértelműen, tovább bírja állítólag, eddig nekem csak fém volt benne. A csapágy már megvan mindkét illesztésből, majd ha a másikkal is lehet menni melóba, majd akkor szétborítom.
Idáig kerestem az oldalt,ahol olvastam a minás csapágyakról,de sajnos nem találom.

Amit most találtam,az nagy kavar....Mindenki másra esküszik,mással rakja össze.Van aki C3 párti,van aki C4.Erre meg varrjál gombot,mi a jó.Sokan a C4-et a lazább hézag miatt csak tuningolt blokkba ajánlják,a jobb fordulat tűrés miatt.Viszont erről tudni kell,hogy hidegen hangosabb lehet,az üzemi hőfok eléréséig.
Tehát nem árthat egy kicsit melegíteni a gépet indulás előtt.És akkor az a kérdés,hogy műanyag vagy fém kosaras legyen e,még szóba sem került....
Ez eddig a vizes blokkokról szólt.Szerintem C3-al sem lehet baj,csak jó márkát kell választani. (SKF,KOYO,stb...)
Széthúzásnál úgyis kiderül mi volt benne. Egyébként nem ugyanazzal szerelik, a vizest, meg a levegőst, erre fel is hívták a figyelmemet, nehogy beletegyem a vizesbe valót, mert túlmelegedve nem épp egészséges neki.
Háát, ezek után valószínű, bár már homályosak az emlékek! Bocsi, akkor rosszul tudtam, elnézést kérek okoskodásomért!
Köszi, a csapágy megvan (SKF), csak az illesztés nem volt tiszta, pedig 1 éve cseréltem
Nem lehet,hogy te meg kevered?Ha jól értem,neked a C3 a lazább illesztésű.Pedig nem!A C4 a lazább illesztésű,és azt is rakd bele,szerintem!
Nem az a kérdés,hogy elég e neki.A vizes minát tuti C4-el szerelik,gyárilag.Tehát az kell bele!
Gondolom a levegősbe is.
SR 50 Factory müszerfal ELADÓ karcmentes makulátlan állapotban!

Garanciával!

06 70 389 6486
Köszi, akkor jól gondoltam, mivel úgy tudom a levegős jobban melegszik, ezért kell lazább illesztés.... kinyírta a variotárcsa külső a csapágyat, 2 lapát hiányzott, és szétrázta:(:(
C3 elég neki.Szerintem.
Köszi a választ.
Egy kompresszor felújító szett lett rá véve! Indítózáskor megvan a 4,5 bar. Üzemi állapotban nagy gáznál majdnem a 8 at is eléri! 10 az ára neki!
Ennyi. Pláne olyan embert basztatni aki még érti is.