De venni egy használtat,plusz egy hajtókar szettet,és még meg is csináltatni hülyeség.Robogóról beszélek,nem másról.Ez egy igen egyszerű matek.Legyen 10 a tengely,legyen 5 a hajtókar,és akkor ott a munkadíj.Minek?Leülsz a géped elé,és rendelsz 20-ért másikat.Megint más a helyzet,ha van tengelyed,és azt újíttatod fel.Mindegy,kinek hogy szimpatikus a dolog,úgy csinálja.Nekem mindegy.....
Hello és amit a Gábor írt az a nagy igazság mivel pl egy 125-ös cross mocinak kb 50-óránként illik kicserélni a hajtókar alsó csapágyait mert üzem órás ők se vesznek új főtengelyt kicserélik a hajtókart /szettbe árulják/ és go a pályára. akkor most ez is kokányolt munka?nem hiszem.cimbim minás sr-ébe lenyalta a variátor a főtengely bordázatát,nekem volt egy bonott amit a hozzáértők, a gyújtás oldali menetet szétverték elvittem a motor szerelőhöz és szétszedte átrakta összepréselte centírozta/ ami nem egy nagy durranás/ és még elkért 3-ezer forintot is.tehát lett újra egy gyári tengely amit nem kínába tajwanon,koreába gyártottak 8000km van azóta benn.szerintem igy nem volt drága ez a mutatvány.
"...azon gondolkoztam ahogy ha co hegesztővel kilenne töltve a bemart rész és leesztergálva akkor megoldódna e a probléma ?..." Jah, aztán a hegesztés melege meg szépen elhúzza a tengelyt. Aztán le kell esztergálni, meg ki kell centíroztatni. Többe lenne mint egy új....
Mert egy két ütemű motornál totálisan értelmetlen (mint halottnak a csók,kb. ) egy kopott dugó-henger párost gyűrűzni.Nem lesz semmivel jobb,és nagy eséllyel csörögni is fog,azontúl,hogy javulni nem fog tőle semmit.Ez az én tapasztalatom,véleményem.Eladásnál a csörgés pedig kifejezetten nem jó ómen....Ha már nagyon x@r állapotban van,inkább fúratnám,nem egy horror összeg valami kínai dugóval összerakni,és akkor tuti jó lesz még egy darabig.
Tudod,nem rohangál vissza a vevő,hogy milyen fost sóztál rá,stb....
OFF:Szóval azért a Tiédre írtam válaszként,hogy hozzátegyem,és hogy lássák (lásd) egyezik a véleményünk a dologban....(Remélem érthető,ennél jobban nem tudom elmagyarázni )
Blokkot szétszedtem ma hát rosszabb állapotba van a főtengely variátor tárcsa oldali rész mint gondoltam sajnos kell vennem 1 új főtengelyt vagy egy felújított jó állapotba lévőt
dugót ahogy néztem koromlódás van a gyűrű és a csapszeg között már megse lepődöm lehet kap a dugó pár új gyűrűt vagy megfuratom és felújítom teljesen a motor amúgy eladásra menne de nem akarok tákolt vackot eladni
Ok, akkor mutass egy webshopot, ahol tudok venni variátor oldali főtengelyt. Én elfogadom, hogy létezik és ketté lehet venni, de azért igen ritka.
Sőt számoljunk egy kicsit. Egy használt főtengely mennyi lehet? Fele egy újnak? Egy új 20 ezer akkor egy használt 5-10 ezer Ft. Mennyiért csinál a szaki a kettőből egy jó, használhatót? 5-8 ezerért? Tehát akkor 13-15-ért lesz egy "tákolt", míg 20-ért lenne új. Köszönöm, de ennyire ne legyünk már fillérbaszóak.
valami miatt a injektion lámpa néha jelez neha meg nem és nem tom megállapítani hogy mi miatt lehet azt tom hogy minden hibát ott jelez de nem tom hogy mi szarakodik talán a légtömegmérő ha az nem jó akkor sem indul ja és gyertyát kormozhatja meg tönkreteketi emiatt? mert tom hogy kopressor hiba miatt lehet csak hogy az tuti jó
Pityu999!
Nem akarok kötözködni, de a főtengely valóban két részből áll. Középen egy csappal van össze préselve a két oldal, ezen van a hajtókar alsó csapágyazása.
De venni egy használtat,plusz egy hajtókar szettet,és még meg is csináltatni hülyeség.Robogóról beszélek,nem másról.Ez egy igen egyszerű matek.Legyen 10 a tengely,legyen 5 a hajtókar,és akkor ott a munkadíj.Minek?Leülsz a géped elé,és rendelsz 20-ért másikat.Megint más a helyzet,ha van tengelyed,és azt újíttatod fel.Mindegy,kinek hogy szimpatikus a dolog,úgy csinálja.Nekem mindegy.....