Hát ha már megvásároltad,szerelj.Amikor vetted nem próbáltad ki?Vagy akkor nem szaggatott?
Ez lehet szimplán gyertya probléma is,amit egy csere megold.
Ezzel kezdj.Ha utána is fennáll a hiba,akkor jön a többi alkatrész ellenőrzése.De bármi lehet,computer,kompresszor,stb.
Egyébként ha a gyertya csere nem segít,én a helyedben nem vergődnék a továbbiakban.Mert akkor jön a kompresszor ellenőrzése,az üzemanyag szivattyú,stb.
Át kell alakítani karburátorosra,és ezzel meg is szűnnek a problémák,és arra tudod használni amire rendeltetett eredetileg is egy robogó... : Megbízhatóan elvisz A-ból B-be.Mert ez egy Morini-s Di-Tech-nél egyáltalán nem garantált.....
Kár volt.Már venni.Most a vásárlás öröme után jön a szerelés öröme is.
Topic teteje jobb sarok keresés ditech hiba és kidobva találsz sok okosságot.
Hajrá.
Sziasztok!
Mivel ti tapasztaltabbak vagytok, ezért segitségetek kérném.
Tegnap vettem egy 2003-as SR50 di-tech-et (suzuki blokkos). ha húzom neki, 30ig kb simán megy, utána viszont elkezd szaggatni, gyorsulni gyorsul elég jól, csak közben szaggat. Hosszabb utat nem tettem emg vele, bemelegiteni sem szokta, gondoltam már arra, hogy egyszerüen csak hideg...vagy esetleg gyertya? Valaki meg tudja mondani, hogy mitől lehet?
Én nem beszéltem egy kukkot sem ,csak belinkeltem a videót
Régről emlékeztem egy ilyenre és pont témába illett,nem kell komolyan venni,csak hangulatjavító. Örülök,hogy azon elégedett emberek közé tartozol akiknek bevált a keeway
"...kivan hajolva egy kicsit akkor ezért nem indulna ?..." Mivel kétüteműnél ez a szelep, így ha nem zár, akkor nincs elősűrítés, és indítás sem. Próbálj meg egy 4 üteműnél kitámasztani 1 szelepet....
Ez a videó mindent megmutat csak azt nem, hogy a valóságban milyen egy motor. Szerinted egy kereskedő kiadja így a kezéből? Nem. Akkor miről beszélünk? Egyértelműen látszik, hogy csak nem lett összehúzgálva. Nekünk van Keeway tudom, hogy milyen nem kell bemutatni. Összeszerelés minőségével soha nem volt semmi baj, soha nem lazult meg egy elem sem.
Ha magad meg tudod bütykölni akkor hálás kis motor. Melyik robogóba kapsz 10 ezer környékén komplett hátsó variátort röpsúllyal együtt összerakva úgy, hogy csak fel kell rakni és mehetsz vele? 20 ezer km alatt kopott ki a gyári és kezdett el ütni. De minden más is olcsó hozzá és legalább kapni. Pesten ott a központi raktár és tényleg mindent tudnak szállítani neked és gyakorlatilag fillérekért. Szerintem előny. Ja és rendes robbantott ábrák alapján tudsz rendelni cikkszám alapján, ami szintén ritka más márkásabb robogóknál.
Persze manapság már minden kínai. Egy valami nem mindegy és az a minőség ellenőrzés. Mert nem mindegy, hogy ott áll mellettük egy hajcsár aki folyamatosan figyeli, hogy milyen munkát végeznek, majd egy még szigorúbb fizikai vizsgálaton is átesik a termék vagy csak ahogy sikerül alapon összedobáljuk és kész.
Nézz meg egy Praktikeres robogót és egy Keewayt. Mindkettő kínai mégis fényévekkel jobb a Keeway, nyilván a szigorúbb minőségellenőrzés miatt.
A tuti magyar hand made-től van itthon ez a sok "jó" állapotú Di-Tech is.....De még sorolhatnám a sok itthoni tutiságot,szóval a magyar munka sem mindig olyan fasza.Tisztelet a kivételnek,természetesen!
Amúgy ez a kínai,taiwani téma értelmetlen lassan.A Volvo is kínai lett,a legtöbb nagy gyártó is keleten rakatja össze a cuccait.
A két régi eredeti aprili sorszámozott főtengely volt a kinaiba semmi sincs a tajwaniba legalább beleirják hogy 3kj de ez tutti gyári hand made ungarise
Na igen, de nektek volt két rossz tengely amiből lehet 1 jót csinálni. Viszont akinek csak 1 rossz tengelye van az mégis mit csináljon? tpeti írja jól, hogy ha már venni kell egy másikat is az nem ok és semmivel nem olcsóbb.
Az meg, hogy Taiwani nem tudok rá mit mondani. Manapság már mi nem az? Illetve a két régi hol készült? Csak nem Taiwanban? Akkor a kettőt ha összerakom, attól az még ott készült.
Ez lehet szimplán gyertya probléma is,amit egy csere megold.
Ezzel kezdj.Ha utána is fennáll a hiba,akkor jön a többi alkatrész ellenőrzése.De bármi lehet,computer,kompresszor,stb.
Egyébként ha a gyertya csere nem segít,én a helyedben nem vergődnék a továbbiakban.Mert akkor jön a kompresszor ellenőrzése,az üzemanyag szivattyú,stb.
Át kell alakítani karburátorosra,és ezzel meg is szűnnek a problémák,és arra tudod használni amire rendeltetett eredetileg is egy robogó... : Megbízhatóan elvisz A-ból B-be.Mert ez egy Morini-s Di-Tech-nél egyáltalán nem garantált.....