Malossi 70-es hengerhez az ajánlott gyertya:denso u31 et-r.esetleg a champion rg6yca is jó lehet bele,szintén 70-es hengerhez való,csak az a pollinihez.
Sziasztok!Van egy 2002 es aprilia sr di-tech em a malossi hengerszettel!Azt szeretném kérdezni,hogy az Ngk B11EG Versenygyertya átégeti e a malossi dugót?vagy mit javasolnátok bele?Válaszotokat előre is köszönöm!
"Na most vagyok túl 1 gyertyacserén, meg akkumulátor töltésen...a motor indul, nem szaggat...szóval remélem ennyi volt, amugy a hangja is nagyon jó, és amilyen állapotban van én el tudom hinni, hogy 8100 van benne. köszönöm az ötleteket, a gyertyás bevállt ;)"
"óra szerint 8130 km van benne.én mentem vele összesen 10 km-t... jóformán csak kipróbáltam...nemrég vettem ki a gyertyát belőle, alig adott szikrát...raktam bele másikat, most még azzal sem sikerült beinditani, olyan mintha nem kapna elég anyagot..."
szarrákormolódott gyertyával nem is fog szikrát adni.A gonosz ditech már csak ilyen Mielőtt kicserélnél mindent a motoron mérjél már rá arra a szerencsétlen kompresszorra,hogy mennyi az az annyi.A hátsó sárvédő alatt találod,lehúzod a csövet róla,rádobsz egy nyomásmérő órát és indítózol.
Ha szerencséd van,15-20 között kapsz.De sokan akár 30-at is elkérnek érte.Ha ott lesz a hiba szólj nyugodtan,mert van raktáron,ha kellene esetleg.Meg úgy általában véve minden van hozzá,ha szükséged lenne valamire!
tehát egész pontosan....nem egyenletesen adja a szikrát, van amikor kihagy, van hogy nem is ad....csak nekem ezelőtt simsonom volt, igy elég ismeretlen számomra egy ilyen motor, ezért gondoltam segítséget kérek =)
"...nem ad rendesen szikrát..." Ez mit takar? Ellenőrizd a vezetékeket, a csatlakozásokat, beleértve a testkábeleket is. Különös tekintettel az ECU-ra menő kábeleket, és a gyújtótrafóra menőket. Ezután trafócsere, ha továbbra sem megy, akkor ECU csere....
Kinter. Tudnál nekem segíteni? lehet hogy már lentebb olvastad, az a problémám, hogy sr50 di-tech(moronis) nem ad rendesen szikrát gyertya csere megvolt, pipa csere nemrég volt...mit érdemes még megnézni?
Helló,kérdezném hogy a piaggio blokkos ditec-be a membrán és a szivócső között mi célt szolgál egy kadmiumozott lemez amin van egy 20-as lyuk?gyári folytás féle,vagy szüksége van a mocinak rá?
Sziasztok!
Végre volt időm egy kicsit foglalkozni a mocival.Az "erőforrás"immárom kész van!
Viszont keresek még jobb oldalra gyári tükröt és még mindig a kerékhez sárvédőt(egész pontossan a kerékjárathoz,hogy ne verje be a sok szart az önindítóhoz és a karbihoz).
30-50e közt van alkatrészbeszerzéstől függően.Kérdés hogy mennyire laksz közel Kinter kollégához.
El kéne vinni hozzá.
Vagy lepostázni a cuccot és visszaküldi.
Vagy ilyesmi.
Viszont ez nem olyan meló amit egy sima user a házi villáskulcskészlettel megold.Ehhez kell némi járműelektromos tudás.
Vagy a malossi készlet.
Azt egy idomított majom (jelen esetben én) is berakja és működik.
És a kettő típus közül, melyik a jobb?
"óra szerint 8130 km van benne.én mentem vele összesen 10 km-t... jóformán csak kipróbáltam...nemrég vettem ki a gyertyát belőle, alig adott szikrát...raktam bele másikat, most még azzal sem sikerült beinditani, olyan mintha nem kapna elég anyagot..."
szarrákormolódott gyertyával nem is fog szikrát adni.A gonosz ditech már csak ilyen Mielőtt kicserélnél mindent a motoron mérjél már rá arra a szerencsétlen kompresszorra,hogy mennyi az az annyi.A hátsó sárvédő alatt találod,lehúzod a csövet róla,rádobsz egy nyomásmérő órát és indítózol.
Srácok,még mindig Morini Di-Tech bontás!
Ha kell valakinek valami,szóljon!
Olyan kérdésem volna hozzátok, hogy a mineráli blokos SR50 di-tech milyen típusú NGK gyertya való?Pontos adatra van szükségem!:-)))
Tengőt megkaptad ?
Végre volt időm egy kicsit foglalkozni a mocival.Az "erőforrás"immárom kész van!
Viszont keresek még jobb oldalra gyári tükröt és még mindig a kerékhez sárvédőt(egész pontossan a kerékjárathoz,hogy ne verje be a sok szart az önindítóhoz és a karbihoz).
El kéne vinni hozzá.
Vagy lepostázni a cuccot és visszaküldi.
Vagy ilyesmi.
Viszont ez nem olyan meló amit egy sima user a házi villáskulcskészlettel megold.Ehhez kell némi járműelektromos tudás.
Vagy a malossi készlet.
Azt egy idomított majom (jelen esetben én) is berakja és működik.