Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

heló
fekvő levegős old sr érdekelne szombathely és 100km-es körzetben. minél olcsóbban a lényeg hogy beinduljon idomok lehetnek töröttek ...

ajánlatokat képpel cagivaimi@freemail.hu ra várom köszönöm
http://www.mobilhegeszto.hupon...

ha eltört vagy elkopott és fémből van lehet érdeklődni, esztergáljuk is, borsod környékén a legjobb áron.
Az új Runnerban is ugyanolyan kijelző van, mint az SR Factoryban? Tehát ugyanazokat tudja, mint az SR?

Csak mert akkor kicsit bajosabb, mert a kijelzővel mi lesz? Ez már méri az akksi feszültséget és köridőmérő is van rajta (mondjuk az kevésbé hasznos ) na meg ugye napi számláló, üzemóra mérő 2 db meg a menüje amiből nyílik a service menü is.

Meg ugye kell egy világítás kapcsoló is, mert az is automata és fordulatszámtól függően kapcsol.
Régi gömböc kasznis?
Vagy az új immos hiperelektronikus izé?
piaggio blokkos, ugyan az mint pil az nrg2
Amennyiben hasonló mint a Morini (márpedig gondolom igen),akkor nem muszáj gyújtást cserélni.Karbi,csonk kell feltétlen,illetve érdemes,de nem muszáj a hengerfej sem.
Ha valamit nem jól mondanék,valamelyik guru javítson ki.(Zoli32? :D )Minden esetre érdemes hozzáértőre bízni a szerelést,az első ilyen nekünk is feladta a leckét eléggé.Végül tuti lett,sőt az a mai napig is.
Egy ajtóval arrébb az RS topicban tuti segítenek.Ez az SR topic.
Énnem.
sziasztok.
kérdésem hogy szerintetek rs 50 nek mennyin kell állnia a vizhőfoknak normálisan?
nekem olyan 80 és 100 körül van mindig.ez normális?
másik kérdés:ha bemelegszik, alacsonyabb fordulatszámrol alig akar felpörögni.ha felpörgött akkor már megy rendesen.van benne erő is .de amugy nem.pl 1 esben alig lehet vele elindulni.másik kérdés.ha a kuplungot engedem fel sokáig anem kezd el fogni majd hirtelen néhány miliméter alatt hirtelen fogni kezd.ez rugó vagy lamella hiba?Tudja valaki hol lehet kapni használt vagy uj fordulatszámmérő spirált?
alöre is köszi
tpeti! Arra lennék kiváncsi,hogy van e értelme ezzel foglalkozni, és hogy mennyire nehéz megcsinálni, nem Mallosi átalakítóval akarom, hanem minnél olcsóbban!

Én úgytudom, hogy kell egy karbis hengerfej,karbi+szívócsonk, gyújtás+kábelköteg.
Az érdekelne, hogy meglehet e úgy csinálni, hogy a gyújtást,illetve a kábelköteget hagyom a gyárit?
A későbbiekben nem szeretném tuningolni, marad így 50cc-nek.
Szia!

Mire vagy kíváncsi?Van itt pár ember,aki látott már ilyet...
Sziasztok! Keresek valakit, akinek már volt dolga injektoros robogó átalakításal karbisra. runner-ről lenne szó.
Ha van valaki segítsen köszönöm!
Én a sárgát vettem meg. Volt még az a replika, amit Te nézel, és egy fekete. Itt az akkori link:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_50_lc_akci
o-4310389
Szia. Mailom: dci kukac freemail pont hu
dci106! Tudnál adni egy msn vagy email címet? szeretnék egykét dolgot kérdezni. köszi
450 most a talma replika, azt tervezem, tiéd milyen?
Hali!

Én tőlük vettem (Érd, Budai u. 76.) két hónapja az sr50-t. Feltöltötték olajjal, félig benzinnel, és lehozták árba Baranya megyébe. És még 5 év garit adtak hozzá. Neked most mi lesz a gép ára?
A jászberényi MOTORCENTER? Mennyit kérnek érte?
Azért annyival nem drágább a karbon lapos sem,6körül már kapsz(persze nem malossit ).nézz szét az italmondo.hu-n
Nekem van kettő, használjuk rendesen ,eddig még semmi gond nem volt.
"...Bele szeretnék még rakni jó pár ezer Km-t...." Biztosan fogsz, de szerintem emellett még sok-sok pénzt is....
Juhhhhuuuujjjjj.
Ne legyél már ilyen szívtelen szegény ditech-el szemben
Bele szeretnék még rakni jó pár ezer Km-t.
"...nem akarok 15000 költeni rá ha nem muszály..." Ó dehogynem. Fogsz Te még arra költeni....
Jobb kezzel bal vall folott nagyivben hajitas segit.