Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

4,5-10ig is akár
chris1207 "Most készülök venni egy 2004-es Di-tech-et!Valami ötlet,hogy mire figyeljek?"
Arra hogy ne vegyél ilyen motort.....
itt megtalálod a típust és ott a szimeringméreteket is:
http://robogotuning.hu/sct/548...
ja igen eszembejutott még valami, ugyanennek a motornak az öninditó szabadonfutós része, ha tekertetem kattog, olyan mintha csak néha forgatná meg:S erre is jöhet valami okosság
Az ajtóra kifelé menet.
Persze motor nélkül.
Sziasztok, kellene egy kis segítség..
főtengely szimering méretek érdekelnének Ha tudja valaki,
levegős fekvő mina, ha évszámkell akk az olyan 99 asszem, persze fiatalabb ként adták el:S:D
Köszi előre srácok
Köszönöm a fogyasztás mennyivel lesz több?
Helló!
Most készülök venni egy 2004-es Di-tech-et!Valami ötlet,hogy mire figyeljek?Ilyennel még nem volt dolgom!
Hello az apró közt biztosan találsz,kb 30-e össze tudod állítani,amire neked szükséged lehet,aztán majd a fogyasztás után majd vissza alakítod.de mindenesetre jobban jársz ha előszőr kipróbálod egy használt kipu henger karbi szettel mint neki esel zsír uj cuccoknak az csak a buxádat fogja vékonyítani.bár ez enyím vélemény
Szia! Köszi a választ karbis fekvő minarelli motor állapota tökéletes. Esetleg hol tudom ezeket beszerezni Budapesten?
tpeti: Szia! Tudtál beszélni a sráccal? Mert tegnap nem hívtál
Legalább 7 féle sr-ről tudok így fejből neked melyik lehet? Kicsit közelebbi is kellene. Ha karbis akkor egy sima öntöttvas malossi henger, egy zx pufó, 60 rongyból kijön szerintem ha nem kell semmi más és tökéletes a motor műszakilag. Esetleg egy 17-es karbi ha nem piaggio blokkos a géped.
Sziasztok !

Meg szeretném kérdezni,hogy van egy sr 50 és erre szeretnék venni 70-es hengerszettet tippet szeretnék kérni, hogy hol és milyet?
Általában csak városi használatra.
Köszi
Nem is az oldaldeknin volt a hangsúly, hanem a "farokidomon".
Igen, jártam már náluk!Azt gondoltam én is, hogy drágák, de nem.Náluk inkább minőségi dolgokat lehet kapni, és talán ezért tűnik drágának.De azért jók, mert Aprilia-hoz nincs olyan amit nem tudnának hozni, és elég sok minden van egyből polcról is.
A náluk lévő szerviz, az már egy gyengébb láncszem, de csak azért mert a szerelők nem igen értenek hozzá.Az én di-tech is, amikor már komolyabban kellett hozzá nyúlni, igen csak megállt a tudomány.Ezért aztán másnál kötött ki.
Nem ujjal mutogatás kérdése,de Te azt mondtad 6.000-ért nem érdekel a dekni.Így továbbra is eladó maradt.De ha mégis kell,szólj!Akkor természetesen a Tiéd lesz!
Natix kft-nél biztos van 20e-ért
Voltál már amúgy náluk?Elég lehúzós bandának tűnnek...
Hát akkor vegyél bele egy NGK-t.Különben ami így hirtelen eszembe jutott ezzel kapcsolatban,hogy mikor a nagykátai szerelőnél voltam és beszélgettünk erről a témáról,megjegyezte,hogy a régebbi NGK még valóban Japán volt a mostaniak meg már nem igazán,nem is valami tartósak.Az újak fém része már mind szürke-alu színű,a régi meg ilyen sárgásabb valami ötvözetből készült.Ha valahol látsz olyat,azt vedd meg az tuti(bb)
És ilyen toldatod nincs véletlen!Szívesen venném!
Nekem semmi gondom nem volt az NGK CPR8E-val, csak oda adtam a tesómnak a mocit, és ő indításkor lezabáltatta.Ez még nem is lett volna olyan nagy gond, de amikor kiakarta venni a gyertyát a helyéről, szépen eltörte a porcelánnál.
Nem akarok ujjal mutogatni(és inkább nem is ba....om fel az agyam ezen), de én előbb szóltam hogy kellene a "farokidom" is, meg a berúgós oldaldekni is. Tudom hogy nincs, de szerintem tiszteletben kellene tartani az érdeklődők sorrendjét.
Tuti.A gyári gyantába van ágyazva.Ez inkább fehér sziloplaszt kézzel kenegetve.
Szerintem ilyen nincsen raktáron,de utána nézek neked.
45.000,-ért meg szerintem be is kap.......tják....
Igen,Morini berugós dekniről van szó.