ja igen eszembejutott még valami, ugyanennek a motornak az öninditó szabadonfutós része, ha tekertetem kattog, olyan mintha csak néha forgatná meg:S erre is jöhet valami okosság
Sziasztok, kellene egy kis segítség..
főtengely szimering méretek érdekelnének Ha tudja valaki,
levegős fekvő mina, ha évszámkell akk az olyan 99 asszem, persze fiatalabb ként adták el:S:D
Köszi előre srácok
Hello az apró közt biztosan találsz,kb 30-e össze tudod állítani,amire neked szükséged lehet,aztán majd a fogyasztás után majd vissza alakítod.de mindenesetre jobban jársz ha előszőr kipróbálod egy használt kipu henger karbi szettel mint neki esel zsír uj cuccoknak az csak a buxádat fogja vékonyítani.bár ez enyím vélemény
Legalább 7 féle sr-ről tudok így fejből neked melyik lehet? Kicsit közelebbi is kellene. Ha karbis akkor egy sima öntöttvas malossi henger, egy zx pufó, 60 rongyból kijön szerintem ha nem kell semmi más és tökéletes a motor műszakilag. Esetleg egy 17-es karbi ha nem piaggio blokkos a géped.
Meg szeretném kérdezni,hogy van egy sr 50 és erre szeretnék venni 70-es hengerszettet tippet szeretnék kérni, hogy hol és milyet?
Általában csak városi használatra.
Köszi
Igen, jártam már náluk!Azt gondoltam én is, hogy drágák, de nem.Náluk inkább minőségi dolgokat lehet kapni, és talán ezért tűnik drágának.De azért jók, mert Aprilia-hoz nincs olyan amit nem tudnának hozni, és elég sok minden van egyből polcról is.
A náluk lévő szerviz, az már egy gyengébb láncszem, de csak azért mert a szerelők nem igen értenek hozzá.Az én di-tech is, amikor már komolyabban kellett hozzá nyúlni, igen csak megállt a tudomány.Ezért aztán másnál kötött ki.
Nem ujjal mutogatás kérdése,de Te azt mondtad 6.000-ért nem érdekel a dekni.Így továbbra is eladó maradt.De ha mégis kell,szólj!Akkor természetesen a Tiéd lesz!
Hát akkor vegyél bele egy NGK-t.Különben ami így hirtelen eszembe jutott ezzel kapcsolatban,hogy mikor a nagykátai szerelőnél voltam és beszélgettünk erről a témáról,megjegyezte,hogy a régebbi NGK még valóban Japán volt a mostaniak meg már nem igazán,nem is valami tartósak.Az újak fém része már mind szürke-alu színű,a régi meg ilyen sárgásabb valami ötvözetből készült.Ha valahol látsz olyat,azt vedd meg az tuti(bb)
Nekem semmi gondom nem volt az NGK CPR8E-val, csak oda adtam a tesómnak a mocit, és ő indításkor lezabáltatta.Ez még nem is lett volna olyan nagy gond, de amikor kiakarta venni a gyertyát a helyéről, szépen eltörte a porcelánnál.
Nem akarok ujjal mutogatni(és inkább nem is ba....om fel az agyam ezen), de én előbb szóltam hogy kellene a "farokidom" is, meg a berúgós oldaldekni is. Tudom hogy nincs, de szerintem tiszteletben kellene tartani az érdeklődők sorrendjét.
Arra hogy ne vegyél ilyen motort.....
http://robogotuning.hu/sct/548...
Persze motor nélkül.
főtengely szimering méretek érdekelnének Ha tudja valaki,
levegős fekvő mina, ha évszámkell akk az olyan 99 asszem, persze fiatalabb ként adták el:S:D
Köszi előre srácok
Most készülök venni egy 2004-es Di-tech-et!Valami ötlet,hogy mire figyeljek?Ilyennel még nem volt dolgom!
Meg szeretném kérdezni,hogy van egy sr 50 és erre szeretnék venni 70-es hengerszettet tippet szeretnék kérni, hogy hol és milyet?
Általában csak városi használatra.
Köszi
A náluk lévő szerviz, az már egy gyengébb láncszem, de csak azért mert a szerelők nem igen értenek hozzá.Az én di-tech is, amikor már komolyabban kellett hozzá nyúlni, igen csak megállt a tudomány.Ezért aztán másnál kötött ki.
Voltál már amúgy náluk?Elég lehúzós bandának tűnnek...