Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kellemes karácsonyi ünnepeket mindenkinek!
Én is, én is...
Csatlakozom!

Mindenkinek Boldog,Békés Karácsonyt kívánok!
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok Mindenkinek!
Bagoly mondja.............
Olyan pesszimistán állsz hozzá,mint a DiTech-hez....
Haha. Na ez az amiből úgysem lesz semmi.....
Lehet lassan aláírogatni az íveket,125-ös B-s jogsival ügyben!

Totalbike
Szerintem alakíttasd át karbisra,mielőtt a gatyádat ráköltöd.Ilyen "zöld szar"-om van eladó,ha kell.
De ez a durrogás más is lehet....Bár elvileg,ha a kompresszorod és a computered is 100%,hogy jó,akkor a zöld szörny lehet a hibás.
Teljesen mindegy szerintem,hogy kiakasztod,vagy beraksz egy elektronikát.A lényege ugyanaz,maximum esztétikailag lehet kifogás ellene,de ott meg úgysem nézelődik senki.
A zöld szar egy mágnesszelep.
Az adagolja a benzint.
Ennyi.
Nem szerelhető nem javítható csak cserélhető.
De külön nem adják csak egyben.
Vagy bontott.
mindjárt kimeek oszt meggyújtom na m1 egy utólsó kérdés van az a világoszöld szar annak az elején van egy kis átlátszó kupak az mire valóvagy minek van ott
Szerintem vidd el egy hozzáértőhöz mert több lesz a hiba amit okozol neki.
az a baj hogy én levettem a hengerfejet meg az injektort is de abba nem volt kosz de nem tom szétszedni jobban mert nem tom hogy rakták össze. ma vettem még egy ujj gyertyát és beindítottam beindult pöcre de a kipuff pukadozik és fehérkékes füstöt lökött utána meg feketét és akkoris pukadozott és kormolja a gyertyát lepróbáltam levettem a hengerfejet és rákötöttem mindent csatikat is és indítottam lötte a benzint nem tudok többet
Mivel a vizes trutyi ami a kompresszorcsőbe megy eljut az inyektorfejbe is és ott továbbra is vizes trutyi marad ami megfagy tehát ott is okoz gondot.
aszem 2 dik tekerésre már megkéne lenni az 5 bárnak külömben nemtudja rendesen elporlasztani
Hát ezt így elég nehéz lesz de megpróbálom.
Az inyektorfej az amibe megy 3 cső 1 elektromos csati felül.Középen egy zöld izé áll ki előre belőle a másik elektromos csati.
Alul meg mint írtam van egy ház amit 3 torx csavar tart.
És azt is írtam hogy a ház alatt.
de különben a kompesszor csövétől tuvább nem jutott a jég. de nem értem azt sem hogy ha inditok de nem indul be akkor mennyinek kell lenni a nyomásnak mert nekem minél tovább inditózok annál több a nyomás 10 15mp után már 5-7 bar az a nyomáshatároló az milyen célt szolgál? állandósítja a a kompresszor nyomást?
de ezt nem értem 3 torzk csavar az alatt nincs semmi
Inyektorfej.
Alul.
3 torx csavar tartja a házat.
Az alatt.
de a kompresszor jo az a nyomáshatároló az hol van
igen találkoztam már olyannal még az 'légtömegmérő' ( gázkar állás érzékelő) na még azt sem szedték le hanem kiakasztották h folyamatosan nyitva legyen és elé beraktak 1 karburátort...........
Akinek nem inge ugye.

Gondolom találkozott már az úr olyannal amire rádobtak egy karbit oszt jóvana, ezért mondja valószínűleg.
Végülis..............ja...........igaza van.