Házi gyártmány elég érdekes gyors meló volt.Asszem 2 nappal az Egütali előtt még meg sem volt fék darabolban karbi sehol.Elég hajszás menet lett a végére.
Jó okés annyira nem komoly dehát azér már nem rossz henger.
Kormányod meg stucnid felpolíroztam egész jók lettek. Csak stucni csavart alig tudom meghúzni de majd teszek vmi mást a helyére
Igazad van nem muszáj akinek gyári, csak magamból indultam ki és hát nekem már régen köze nincs ahhoz ahogyan kijött még anno a gyárból.(bár szerintem sose baj ha van rajta)
Ezért sem...Ha leveszed az injektor aljáról a három torx csavarral felfogatott nyomáshatároló házat,valószínűleg abból is kijön egy jégkására való.Amíg nem viszed picit melegebb helyre felesleges kínlódni vele.A nyomás különben elég ahhoz hogy beinduljon,nekem 2.5Bar-nál még ment,bár néha piros lámpánál alapjáraton megállt,de indult és ment is.
na lemértem a nyomást 3 bar mutatott de miközbe mértem levettem az orát és kiköpött egy rud jeget tehát akkor viz került bele és MEGFAGYOTT azért nem nyomja-ta rendesen és ezért nem indult volnA?
Hát van 1-2 őrült aki annyiért adja, meg van olyan őrült,aki meg is veszi annyiért....
max 4ezret érhet,de lehet sokat mondtam.Komplett blokkot 40körül lehet találni főtengellyel stb.
Kormányod meg stucnid felpolíroztam egész jók lettek. Csak stucni csavart alig tudom meghúzni de majd teszek vmi mást a helyére
Mi tilt le?
http://auto-motor.vatera.hu/al...
max 4ezret érhet,de lehet sokat mondtam.Komplett blokkot 40körül lehet találni főtengellyel stb.