Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Woodoo mágia.
kössz a tanácsot de én nem nyugszom addig mig be nem indul benzint kap olajat kap szikrát ad levegőt is nem tom mi kell még hozzá
-6 fok körül ditechet beindítani? Majdnem mission impossible
Viccet félretéve,ha már egy picit lassabban teker az önindítód mint kéne,nem fog beindulni.Ebben a hidegben pedig elég pöpec akku kell egy ditechnek,hogy beinduljon,főleg csillaggarázsban
Ettől függetlenül lehet kopott a kompresszor és azért nem röffen.Szerintem már nem érdemes piszkálni,várd meg a tavaszt ,addig meg olvasgass vissza/használd a keresőt.Találsz nem kevés infót a kompresszor nyomásmérésről,felújításról a gonosz ditech
hibáiról.
Szerintem meg bazira hideg lehet neki és nem birja a habfehér lelke.
Lassan már a jegesmedvék sem indulnak nemhogy a ditekkek.
Ha vissza olvasgatsz,találsz válaszokat a kérdésre itt a fórumon.Egyébként ezer oka lehet,kompresszor,computer,befecskendező,stb.Szóval sok sikert hozzá....
Nem bírtam elérni őket,de az biztos,hogy még nincsenek itthon.
A szívató feltolt állása az OFF,lefelé fokozatosan dúsít. (Mint mindegyik karbison.)
hozzá teszem az előbbihez kint áll a motor lehet nem tesz neki jót
csoki mindenkinek!
van egy sr 50 di-tech 2003as motorom az istenért nem akar beindulni vettem ujj egy gyertyát azzal se nem tudom benzint kap szerintem szikrátis néha csak valamikor beröffen de leiy áll utána többet nem indul kérlek segítsetek valamit mert én nem nagyon értek hozzá még!
tpeti: Nem hívtál, gondolom nem sikerült még beszélned a sráccal. Még annyi kérdésem lenne (bocsi ezért a sok kérdésért ), hogy a szívató melyik állásban van kilőve? Mert én próbálgattam mindenhogy, de néha itt fullad ott nem, melegen is, néha itt indul néha a másik állásba pöcre ugyanúgy hidegen és sikeresen összezavart. A felső állás a szívató ki az alsó meg a szívató be, nem?
Nem szerencsére
vettem 1 másikat is 1-2 dolgot levettem róla ami érdekelt a többit meg eladásra szánom sok minden elkelt már a váz,kerekek, kormány első fékrendszer...
az enyémet csinosítgatom ha minden jól megy jövőre kap 1 stage 6 260mm féket előre ,1-2 cm ültetést, felnicsíkot,morcosítás, most rendeltem rá átlátszó búrákat.., taposólemez meg kormánycég tükrök lesznek rá :D ha minden jól megy motorikusan marad 50ccm mert inkább az optikát meg a kis fogyasztás részesítem előnybe de így is megy gps szerint 83 at végre jól ugrik 0-ról ....
megijedtem,hogy az a szép moci így végezte át lett fújva,most meg bontás.
heló
nem nem az a motor. én is felvettelek tegnap este. akkor 6 kor dumálunk majd
csáó
csá engem érdekel egy két cucc meg a teleszkóp is
vegyél fel msn-re én már felvetttelek legyél fenn msn-nen 18 óra körül
dzsola@hotmail.com
Ha kell még nekem is van egy pár telóm SR-ből is meg F12-ből is.
Ez abból a motorból van ami az adatlapodon lévő képen látható?
heló itt vannak a képek
t szárral együtt 10.000Ft ra gondoltam sport kormány volt rakta így vissza van vágva belőle vagy anélkül 8000Ft az ár irány ár
Ezt a jeges dolgot ne is mond.....A gázkarral az a gond,hogy ott tavasszal majd be fog figyelni egy bowden csere.Iszonyat hülyén volt elvezetve,nem tudom kinek a műve lehetett ez,bár egy tippem van....
Olvastam az sms-t,csak nem voltam olyan helyzetbe,hogy válaszolni is tudjak rá,bocs!Hívom délután a srácot,és utána rád csörgök!
tpeti: Írtam smst az új számodra csak nem válaszoltál.Kicseréltük a gyertyát,havertól kaptam egyet nagynehezen, még hidegen is pöcre indul 2-3 óra állás után a hóban . Ma mondjuk volt egy kis bajom a gázkarral mert szorult és eléggé nagy fejtörést okozott a jégen, 30al jöttem hazafele és hirtelen beakadt a többit meg ne is mondjam...A gázkar szorulás ellen egy kis olaj a bowdenbe ér valamit?Meg még annyit szerettem volna kérdezni, hogy tudtál beszélni a sráccal,hazaért már Szegedre?Meg mikor lenne időd megcsinálni azt a 10 perces melót? Szép estét!
csá! Engem az első teleszkópok érdekelnek ha jó állípotban vannak.
Én nyáron vettem a motoromba vadi új gyárit az se termelt 4 bar-nál többet 200km járatás után és a kompresszor csere ota inditás után alacsony az alapjárat(ép, hogy pőtyög) kb 5 másodperc és minden tökéletes. Esetleg valami tippetek mi lehet a probléma?
Sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy a kompresszor csak 3,5 bar-t termel. Kaptam kölcsönbe kipróbálni egy másikat ami elvileg jó, de azzal se ment 3,5 felé. Nincs valami tippetek hogy mi lehet a baj vagy mind2 kompresszor kopott lenne?
Nagyon szívesen!
aprilia sr 50 95 évjáratból megmaradt alkatrészeim eladóak
vannak idomok1000-3000Ft ,blokk 4000Ft, duda relék 500-tól, kábelköteg 5000Ft, stb sport légszűrő2000Ft ,motorforce membránház3000Ft ,kuplungok max3000Ft, kontrasztrugók 1000Ft
komplett hűtő rendszer 8000Ft
hátsó rugóstag 4000Ft
képeket tudok küldeni mindenről

msn, mail : cagivaimi@freemail.hu
jó érdeklődést