jó ötlet, reménykedem, hogy ahogyan máshol irták nem az lesz, hogy ha lehet 50-es akkor a 125még belefér, ha 125, akkor a 250-es, a rendőr úgy sem ért hozzá... Aztán lehet tömegesen vásárolni a fekete zsákokat..
Igazad lehet, csak nem tudom, hogy hol érdemes nézni zx-et, ami "normál" áron van, itt nézegettem, de jellemzően csak minarellik vannak, kókányolni meg nem szeretnék. Neked mi jött be variátorból, melyik márka? Mik a tapasztalatok a polinivel? Szervizben azt mondták, hogy kinyirja a befecskendezőt, meg a kompresszort...
Ezzel csak annyi a baj, hogy kolompárék úgyis leszavazzák hiába gyűjtjük mi az aláírásokat. 100%-ig támogatom én is, de egyszer már leszavazták, akkor most miért ne tennék meg mégegyszer? Attól, hogy mi aláírjuk akárhány ezren még ők megtehetik. Ja és sajnos szarnak ők a fejünkre, nem beszélve arról, hogy nem érdekük az, hogy az emberek kis fogyasztású gépekre üljenek. Kevesebb parkolódíj és adó folyna be a kasszába a kimaradt benzinből.
Nekem Polini 70-en TT volt,jól ment vele.Azért nem vettem ZX-et rá,mert a TT-t újonnan vettem,csak akkor még nem volt tervben,hogy hetvenes lesz a gép.Aztán az lett,de nem akartam megint harmincvalamennyiért venni kipufogót,így maradt a TT.De érdemes lenne neked inkább rögtön a ZX-et venni.Esetleg egy normálisabb variátort is,ha nincs még rajta.Úgy már persze,hogy érezhető lesz a változás.
Afelől érdeklődnék, hogy szerintetek ditech-hez a 70-es polini hengerhez elég-e egy TT, változik valamit érezhetően, vagy majd egy zx később, persze a mérsékelt tuning jegyében? Még Kinter mester előtt megjegyzem, nem kivánom tovább tuningolni, csak a gyári kipuff fütyül, gondolom a 70-es henger miatt, azt sem akarom szétégetni.
Ha jól tudom, a TT-t gyári hengerhez ajánlják... Tapasztalat?
Kösz.
Nagyon kevés féle alkatrészből lehet válogatni míg a piaggiohoz és a minarellihez van mindenféle rengeteg árszinten és a főtengelye sem az a túl erős fajta.
Persze,igazad van.Nekem a mináson is "csak" egy PoliniSport 70 volt,egy Motoforce teli sonkás főtengellyel,meg egy TT.Ez nem olyan nagy mérvű tuning,és lényeges szempont volt a tartósság.Ez a henger nem olyan forgós,de azért jobban éreztem magam,amikor nyugodtan előzök,annak tudatában,hogy bele is fogok férni.
Nagymotornak meg 400-as Majesty......
Én már csináltam párat, de nincs gond velük. Persze csak akkor ha nem hülyegyerek módjára hajtják. Ha meg mégis, akkor bármilyen blokk kifekszik... A tuningról nem tudok nyilatkozni, mert én erősen tuning ellenes vagyok. Akinek erős motor kell, az vegyen nagymotort, és ne egy 50-estől várja a megváltást.
Nekiállsz és óvatosan ablakot vágsz a dob oldalába, és kiszeded belőle a katalizátort, majd visszahegeszted az ablakot. Ezután kiégeted az egész rendszert, és már nem is kerül sokba. Ha nem megy otthon, akkor egy normálisabb autószerelő műhely megcsinálja Neked párezer pénzért. Nekem ennyit megérne...
Az IGO primo nem csak kamionosnak jó.Ellentétben a "mezei" IGO-kkal a Primot testre tudod szabni és rendesen meg tudod vele tervezni az útvonalat nem csak bepötyögöd biorobotként A-B be és indulj majd mész birkaként az úton amit kijelöl.
Én már kóvályogtam így mert a gép hosszabb úton vitt mint ahogy kellett volna.
Én is a wayteq kütyüket nézegettem, hogy jó áron vannak és sokat is tudnak. Programmal igazából nincs gond, mert ezekre IGO-t lehet húzni nem? Azt meg tudok tölteni akárhonnan.
Ja és kamionos csak leszek még nem vagyok. Azért sem veszek még most GPSt, mert félek, hogy most megveszem és jövőre kijön egy jobb, újabb és a réginek meg esik az ára. Majd csak tavasszal, addig, ha akarják kiadják az újabb típusokat.
Üdv! Van egy Aprilia sr50r karbis (2006évj.) Eltömődött a gyári kip.katalizátor miatt,a gyári kip.70e körül van,nevetségesen drága marad a sportkipufogó de ebből milyet érdemes venni lehető leghalkabb legyen nem szeretem a hangosat....
Befogom a karbit, önindítózok és tiszta benzines lesz a kezem. Ez a membrán miatt van? Rossz?
LINK
Ha jól tudom, a TT-t gyári hengerhez ajánlják... Tapasztalat?
Kösz.
Nagymotornak meg 400-as Majesty......
Egyébként magáról a Morini blokkról mi a vélemény?
Mármint úgy értem,hogy átalakítás után mennyire tartósak ezek?
Azt hallottam hogy nem ideális tuning alap,mint mondjuk a Minarelli.Mi a véleményetek?
Én már kóvályogtam így mert a gép hosszabb úton vitt mint ahogy kellett volna.
Ja és kamionos csak leszek még nem vagyok. Azért sem veszek még most GPSt, mert félek, hogy most megveszem és jövőre kijön egy jobb, újabb és a réginek meg esik az ára. Majd csak tavasszal, addig, ha akarják kiadják az újabb típusokat.