Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Nem átépített szar....."
Nem.Kompresszort vagy a nyomáshatárolót nyírta ki a jég.
csoki mindenkinek: ha a gyertya kormos megtakarítom utána is kormolja akkor gyujtásból ered a hiba?
haligali mindenkienk eladó 1 2006 os aprilia sr piagio blokkos karburátoros( nem átépített szar......)

http://www.kepesmotor.hu/april...

zörejmentes blokk esztétikailag 1 kicsit ..... foglalkozni kell vele

és 1 morini blokkos sr is van 95 ért injektoros megy szépen és indul is .... szintén esztétikailag gatya
Megesik az emberrel. Mikor a biciklimet csináltam, annak idején én is szétszórtam
Áh béna vagyok ehhez.
Ha valaki tudja mondja már meg mennyi csapágygolyó van az SR T szárához a kormánycsapágyban?
Szétgurult 44 db-ot találtam meg.
Hát nincs mit,sajnálom,hogy nem tudtam segíteni!
Akkor tartsák meg! De azért köszi.
Érdemesebb lenni átalakítani karbisra.....
El kell szomorítsalak,itt is egy hatost kérnek érte kompletten.
Ha érdekel,szólj,és megdumáljuk!
Maga a blokk jobb konstrukció.Annak idején amikor az apriliásoknak kipattant az inyektor ötletük az alapblokkjuk a morinitől volt.Minarellit akkor váltotta le.
És az Orbital erre a blokkra idomította az inyektorrendszerét.
Eltelt 4 év és az apriliát felvásárolta kilóra a piaggio így simán a saját blokkjukra idomították az inyektort.
Nameg a tapasztalatok alapján fejlesztettek rajta.
Főleg az inyektor szoftverén.
Igen én is erre gondoltam, így csak finoman járok vele 60-65 körül, hogy kíbírja a javításig
8 ezres fordulatnál már bőven elég az a fél lapát is, hogy egy csapágyat szét verjen.

Ja és az injektorosok közül itt nagyon ritka a pure jet-es hiba. Pedig azok is vannak már jó pár évesek és lehetne bennük. Ezek szerint már jobb konstrukció.
Új! , de nem akarok ám beszólni csak már olyan sokan írják...
Di-tech..... , tudomásom szerint eddig a fekvő minareli volt a legjobb (nem azért mondom, mert az enyémben is az van), bár aszem cserélhetek főtengelycsapágyat, mert olyan hangja van, csak kibírja, míg jobb idő lesz:D bár nem hiszem, hogy rosszul lett íllesztve, elég kevés hely van a sokák, és a ház között, és egyenletesen lett összehuzatva... de az is lehet a törött variotárcsa tette tönkre, pedig csak egy fél lapát törött le, de rezonált, és lehet elég volt neki
na ez az a motornak semmi baja csak az a ro...dt gyertya az nem jó pedig ujj. nem víz van benne hanem fagyálló ja és ahogy irta itt valaki ellfeloejtettem lelégtelenítteni azért melegítette a vizet de megcsináltam az is jó már
Én is vajon miért oda járok mindíg, hiába van még bolt szhelyen... bár én csak a Gáborral tárgyalok
Tekerj körbe a keréken kutyaláncot vagy csinálj egy vödör facsavr segítségével "szögesgumit"
"...Minek ilyenkor motort hajtani...." Mert van pár őrült(köztük én is) akit nem zavar a hideg. Engem csak a csúszós gumi zavar, emiatt kényszerültem az autóra.
Most hogy apró darabokra szedtem a gépet még a műhelyben is odafagytam nemhogy kinn.
Minek ilyenkor motort hajtani.
Adni kell neki babgulyást, attól felmelegszik.
Inyektoros mondtuk már hogy +15 fok alatt elvétve indul be.Pláne ridegtartáson.
Felesleges etetni gyertyával.
17-es karbi a megoldás hidd el nekem. Ellenkező esetben marad a folyamatos szo...ás, mert a ditech egy GONOSZ szerkezet. Aki nem hiszi járjon utána.....