Maga a blokk jobb konstrukció.Annak idején amikor az apriliásoknak kipattant az inyektor ötletük az alapblokkjuk a morinitől volt.Minarellit akkor váltotta le.
És az Orbital erre a blokkra idomította az inyektorrendszerét.
Eltelt 4 év és az apriliát felvásárolta kilóra a piaggio így simán a saját blokkjukra idomították az inyektort.
Nameg a tapasztalatok alapján fejlesztettek rajta.
Főleg az inyektor szoftverén.
8 ezres fordulatnál már bőven elég az a fél lapát is, hogy egy csapágyat szét verjen.
Ja és az injektorosok közül itt nagyon ritka a pure jet-es hiba. Pedig azok is vannak már jó pár évesek és lehetne bennük. Ezek szerint már jobb konstrukció.
Di-tech..... , tudomásom szerint eddig a fekvő minareli volt a legjobb (nem azért mondom, mert az enyémben is az van), bár aszem cserélhetek főtengelycsapágyat, mert olyan hangja van, csak kibírja, míg jobb idő lesz:D bár nem hiszem, hogy rosszul lett íllesztve, elég kevés hely van a sokák, és a ház között, és egyenletesen lett összehuzatva... de az is lehet a törött variotárcsa tette tönkre, pedig csak egy fél lapát törött le, de rezonált, és lehet elég volt neki
na ez az a motornak semmi baja csak az a ro...dt gyertya az nem jó pedig ujj. nem víz van benne hanem fagyálló ja és ahogy irta itt valaki ellfeloejtettem lelégtelenítteni azért melegítette a vizet de megcsináltam az is jó már
"...Minek ilyenkor motort hajtani...." Mert van pár őrült(köztük én is) akit nem zavar a hideg. Engem csak a csúszós gumi zavar, emiatt kényszerültem az autóra.
17-es karbi a megoldás hidd el nekem. Ellenkező esetben marad a folyamatos szo...ás, mert a ditech egy GONOSZ szerkezet. Aki nem hiszi járjon utána.....
http://www.kepesmotor.hu/april...
zörejmentes blokk esztétikailag 1 kicsit ..... foglalkozni kell vele
és 1 morini blokkos sr is van 95 ért injektoros megy szépen és indul is .... szintén esztétikailag gatya
Szétgurult 44 db-ot találtam meg.
Ha érdekel,szólj,és megdumáljuk!
És az Orbital erre a blokkra idomította az inyektorrendszerét.
Eltelt 4 év és az apriliát felvásárolta kilóra a piaggio így simán a saját blokkjukra idomították az inyektort.
Nameg a tapasztalatok alapján fejlesztettek rajta.
Főleg az inyektor szoftverén.
Ja és az injektorosok közül itt nagyon ritka a pure jet-es hiba. Pedig azok is vannak már jó pár évesek és lehetne bennük. Ezek szerint már jobb konstrukció.
Minek ilyenkor motort hajtani.
Felesleges etetni gyertyával.