Nekem karbis morinis aprilia dekni van rákűdve,annyiból jobb mint a katanáé,hogy nincs lezárva az eleje,ugyanúgy csöves mint a műanyag ditech dekni.Most egy kicsit tépem a hajam mivel kompletten berugószerkezettel vettem,csak azt anno kivágtam a kukába
Nekem annyi volt vele ,hogy a habana berúgótengely végéből lekellet esztergálni úgy emlékszem kb:2mm hogy belecsússzon a
blokkfél perselyébe. (2002-es Scarabeo Morini Ditech)
ja értem de nem huztam meg erősen egyáltalán de m1 nem tudsz nekem egy képet mutatni komressorrol vagy hol található és hogy tom memérni hogy mennyit nyom
Az, hogy beletörik szerintem nem a gyertya hibája. De mindegy ha annyira akarsz sport gyertyát, akkor vedd meg tedd bele. Semmivel nem lesz jobb, mert áramot ugyanannyit és ugyanazt kapja a gyújtástól így semmit nem ér a több pólusú sem, de erről kinter kolléga többet tud neked mesélni, mert ő a villanyász.
Amennyiben a 12 a hőértékére utal, akkor nem. Az már túl nagy eltérés szerintem. Lefele is 6-osig lehet lemenni. NGK-t Champion RG6YC vagy RG6YCA-val szokták kiváltani.
blokkfél perselyébe. (2002-es Scarabeo Morini Ditech)
Az is morinis.
Bár már régóta az is inyektoros.
Nekem meg pigis volt arra nem is kellett új dekni csak berúgószerkezet és kész is.
http://i29.tinypic.com/108b5ab...
A róla jövő csövet lehúzod, és rákötsz egy nyomásmérő órát. Aztán káromkodsz, mert kompresszort kell cserélned.
http://youtu.be/ctnbDJbxK7E
Kompresszor mérését már leírták párszor. Simán a csőre kell egy nyomásmérő óra ami 6 bar felett tud és indítani. 5 bar-nal többet kell neki nyomni.
Képet itt találsz róla:
link
A karbis,berúgós morini.
a ngk meg fos mert most tört bele 2 is mondjuk hidegvan sztem azért de valami másfajta kéne nem ngk