Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is volt végül 100 körül a blokkom,símán.Sőőőőt....
(No comment,tényleg el lehet szállni a dologgal.... )
Igaz. Ezért próbálom ésszerű, és családi költségvetésen belüli szűk sávban kiaknázni a dolgot, nem szeretnék 100.000.-et rákölteni a tuningra. Bár tudom, ez egy olyan betegség, mint a szerencsejáték, csak még egy kicsit...
nemrég otthon 3. rúgásra indult a KR50 Turbo. Szóval prima kis masina.
Itt pesthonban elég a 70-80, de nagy előny, hogy nincs rendszám, illetve néha elég ha hirtelen kell fékezni a vak, kalapos thaliás-suzukis idiotok miatt...
Én legyek döntőbíró? Tuning téren nem tudom megmondani a tutit. Akkoris csak azt mondom hogy 50-es motort tuningolni semmi értelme. Tudva és látva a tuning alkatrészek árát, nem éri meg....
Városon belül finom de már egy 3 sávoson külterületen be...nék tőle meg az állat forgalom miatt.
pont ez volt a nagyra váltás oka először.
Most már városon belül is avval mennék.
Robi parkolópályára kerül de lassan kezdem az asztal alatti kosárból összerakni az SR2-E-t.
nekem is csak lótifutinak van, arra viszont nagyon jó itt pesten. Ha hosszú távra megyek ott a dl.
Végülis maga a robcsi lett kevés de ez már más tészta.
Ditekkre felesleges.Max a ZX ha kifogsz egy olcsó példányt.
Kinter mester mint döntőbíró?
Na ezaz itt sincs egyértelmű vélemény, pedig itt gyakorlati felhasználók vannak....
Neten láttam használt tt-t 16-ért, zx-et 20 felett adják, csak ritka, mint a holló, ebayon meg nem tudok rendelni sajna...
Nekem elég volt felesleges a nagy tunigizé nem versenygép ez.Szeritem a gyárinál egy hajszállal erősebb oszt annyi.Drága versenycucctól sem lesz jobb.
Gyári kipuffal nem tud már olyankor rendesen öblíteni,ezért érdemes a hetvenest már más csővel használni.Elégnek elég a TT,de az igazi erre már a ZX. A TT ötvenesre van kitalálva eredetileg.
eszerint szerinted is elég a TT? valaki korábban azt irta, hogy inkább zx. Azt vettem észre, hogy nagyobb gázadásra a kipuff fütyül, és olyan ósz. 80 körül erőtlenebb lesz. Bár nem tudom, hogy ez azt jelenti, hogy nincs rajta sportprogi?
Akkor szerelés lesz.
Jó a gyári is viszont hosszú teligázas menetek alatt szerintem nem elég neki így egy TT-vel simán elpöfögött óra szerint alattam 97-100-at.
Nem is kellett volna a TT-sem ha nem torpan meg előzéseknél.
igy is maradt a zx, illetve az extra?
Így már értem.
köszi szétnézek, bár inkább használtban gondolkodom, anyagiak miatt. szóval majd apránként, de azért kösz, hasznos linkek.
Én a TT-t itt vettem,tuti lesz a tiédre is:

Italmondo

Vagy a hengerszettet,meg a főtengelyt meg itt vettem,szerintem nekik is van:

LINK

Variátorból is Polini van nekem,SPC 2003-as.De a többi gyártó is biztosan jó lehet,Top,Malossi,stb.
70-es polini henger, dugó, gyűrű, keverő kupak, hézagolóval, ami jelenleg egy vastagabb gyűrűvel megy, azontúl tudtommal minden gyári, illetve a visszahajtott gyári kipuff van..
Na várj. Akkor Neked ditech-ed van? És csak a 70-es henger van meg hozzá, vagy a komplett kit? 50-es ECU-val a 70es hengert nem ajánlom. A kevés benzin miatt menni sem fog, ha mégis erőszakolod, akkor besül a szegény keverék miatt.
A biztos akkor lesz, ha kiszeded és megnézed. Az Általad leírt jelenség ez irányba mutat. Ha nem akarod szétszedni, akkor ne szedd. Lustaság fél egészség....
szerintem nincs min vitatkozni, ditech nem tuningalap. ennyi. mindenesetre hamár kaptam ócccsón hengert, hogy nem fuldokoljon tennék rá egy dobot is. az a baj, hogy nem tudom melyik mit tud, csendesebb, alacsonyabb fordulaton dolgozó stb....
OK! Köszi !

Ja nem fogom be teljesen néha adog neki levegőt is. . Biztos membrán? Mert nem szeretném szétszedni amíg nem biztos.
Alap motorhoz csakis gyárit, tuningolt motorba nem menjünk bele, mert úgysem fogunk egyet érteni. Ajánlottak már kétféle dobot, gondold végig.
ezen én is gondolkodtam, esetleg a kompresszió purcanthatná ki, esetleg a máshogy elhelyezkedő kipuffantónyilás.
Ha már igy összejöttünk: tudom, hogy ellenzed a tuningot, mégis: mit javasolsz kipuff szempontból?