Igaz. Ezért próbálom ésszerű, és családi költségvetésen belüli szűk sávban kiaknázni a dolgot, nem szeretnék 100.000.-et rákölteni a tuningra. Bár tudom, ez egy olyan betegség, mint a szerencsejáték, csak még egy kicsit...
nemrég otthon 3. rúgásra indult a KR50 Turbo. Szóval prima kis masina.
Itt pesthonban elég a 70-80, de nagy előny, hogy nincs rendszám, illetve néha elég ha hirtelen kell fékezni a vak, kalapos thaliás-suzukis idiotok miatt...
Én legyek döntőbíró? Tuning téren nem tudom megmondani a tutit. Akkoris csak azt mondom hogy 50-es motort tuningolni semmi értelme. Tudva és látva a tuning alkatrészek árát, nem éri meg....
Városon belül finom de már egy 3 sávoson külterületen be...nék tőle meg az állat forgalom miatt.
pont ez volt a nagyra váltás oka először.
Most már városon belül is avval mennék.
Robi parkolópályára kerül de lassan kezdem az asztal alatti kosárból összerakni az SR2-E-t.
Na ezaz itt sincs egyértelmű vélemény, pedig itt gyakorlati felhasználók vannak....
Neten láttam használt tt-t 16-ért, zx-et 20 felett adják, csak ritka, mint a holló, ebayon meg nem tudok rendelni sajna...
Gyári kipuffal nem tud már olyankor rendesen öblíteni,ezért érdemes a hetvenest már más csővel használni.Elégnek elég a TT,de az igazi erre már a ZX. A TT ötvenesre van kitalálva eredetileg.
eszerint szerinted is elég a TT? valaki korábban azt irta, hogy inkább zx. Azt vettem észre, hogy nagyobb gázadásra a kipuff fütyül, és olyan ósz. 80 körül erőtlenebb lesz. Bár nem tudom, hogy ez azt jelenti, hogy nincs rajta sportprogi?
Jó a gyári is viszont hosszú teligázas menetek alatt szerintem nem elég neki így egy TT-vel simán elpöfögött óra szerint alattam 97-100-at.
Nem is kellett volna a TT-sem ha nem torpan meg előzéseknél.
70-es polini henger, dugó, gyűrű, keverő kupak, hézagolóval, ami jelenleg egy vastagabb gyűrűvel megy, azontúl tudtommal minden gyári, illetve a visszahajtott gyári kipuff van..
Na várj. Akkor Neked ditech-ed van? És csak a 70-es henger van meg hozzá, vagy a komplett kit? 50-es ECU-val a 70es hengert nem ajánlom. A kevés benzin miatt menni sem fog, ha mégis erőszakolod, akkor besül a szegény keverék miatt.
A biztos akkor lesz, ha kiszeded és megnézed. Az Általad leírt jelenség ez irányba mutat. Ha nem akarod szétszedni, akkor ne szedd. Lustaság fél egészség....
szerintem nincs min vitatkozni, ditech nem tuningalap. ennyi. mindenesetre hamár kaptam ócccsón hengert, hogy nem fuldokoljon tennék rá egy dobot is. az a baj, hogy nem tudom melyik mit tud, csendesebb, alacsonyabb fordulaton dolgozó stb....
ezen én is gondolkodtam, esetleg a kompresszió purcanthatná ki, esetleg a máshogy elhelyezkedő kipuffantónyilás.
Ha már igy összejöttünk: tudom, hogy ellenzed a tuningot, mégis: mit javasolsz kipuff szempontból?
(No comment,tényleg el lehet szállni a dologgal.... )