Nem nem egy jó vétel pont ezek miat.
Általános a behozott gépeknél hogy kint sem az acélos minőségűt viszik haza hanem a bontószökevényeket.Ezekután jön a hazai tákolóművészek sora.
A végfelhasználó meg csak néz pillogva de elvakul hogy a 450e-Ftos új árú géphez megtévesztésig hasonló kinézetű gép 3-4e Kmel már csak 120-200e be kerül.
Hazaviszi és elkezdi azonnal enni a gyertyát.
A baj ott van hogy a karbis még ha lóg a bele és buheraművész féloldalasan püfölte bele a főtengelyt meg a szimeringet akkor is elviszi még pár ezerig a tulajt.
A ditekk meg nem tolerál semmiféle eltérést a gyáritól.Mind kopásban mind sufnituningban.
Ezt ismerve aki nem akar kockáztatni és A-B-be akar jutni karbist vegyen.
Kár volt megvenni.
Nem véletlen lett eladva a motor.
Egyik pillanatban áll egy évig és neeeeem a hiba miatt hanem mert kihasználatlan.
Bekrepált és rásütötték hogy be se volt indítva.
Én vettem egy komplett blokkot bontva 2004-es NRG.
Belesuszteroltam a vázba a kábelezés úgy nézett ki mint egy tál spagetti és beröffent.
Én meg néztem pislogva mint béka a vödörben hogy beindult.
Tehát a ditekket megvenni meg lehet de csak nagyon átnézve és lehetőleg piaggiost.
Úgyis szar a híre így egy jó példány is olcsó lehet.Nem kell rárepülni minden olcsón kínált morinisre mert olcsó.
A sok benzin (korom)ráég a gyertyára, és emiatt szikrázik a porcelán mellett. A továbbiakban az a gyertya 98% hogy kuka. Valószínűleg kompresszor hiba. Tipikus Ditech betegség...
Mindenképpen ajánlanám,főleg,ha Morini blokkos,hogy még most alakítsd át karburátorosra!A további szopást elkerülendő!
kinter:Igazad lett!Nagy nehezen készen lett első átalakításom,és tényleg ég és föld,mennyivel jobban megy a motor!Még a hangja is sokkal komolyabb lett!
Sziasztok!
Most vettem egy Aprilia Sr 50 ditech-et és olyan problémám lenne hogy bele teszem az új gyertyát beindul jár vagy 20 mp-ig aztán felpörög és leáll és többet nem indul! Megnéztem a gyertyát és nem jó helyre adja a szikrát! Vettem 1 új gyertyát, betettem beindult megint leállt és megint nem jó helyen van a szikra. 2 nap alatt 3 gyertyát cseréltem kizártnak tartom hogy gyári hibás lenne a gyertya. Nincs valami ötletetek hogy mitől döglik be a gyertya? Ja a motor amúgy kb 1 évig nem volt beindítva. Előre is köszi
Forgalmazással is, de ugyanolyan áron adom, mint a Speedshop.hu, akik házhoz is szállítják ingyen a készüléket, s mivel én Baranyában élek, valószínű Neked az szerencsésebb megoldás a garancia miatt is, mert oda-vissza garanciafutáruk van.
Ami ár-érték arányban a legjobb választás most, az a Wayteq X850 4,3"-os kijelzővel /kb 20.900,-Ft/ illetve az X950 5"-os kijelzővel /kb 24.900,-Ft/. S hogy miért ez a legjobb választás mostanság:
"Az új, Atlas V processzorral szerelt WayteQ GPS-készülékek mindent tudnak, amit az elődjeik. Az új processzor továbbfejlesztett GPS támogatást nyújt. A kétmagos 500 MHz-es processzor egy 250 MHz-es DSP magot is tartalmaz, kifejezetten a navigáláshoz szükséges számítások elősegítéséhez. A továbbfejlesztett GPS-vevő akár 64 csatornán képes jeleket fogadni az égből. A gyorsabb 128 MB DRR2 memóriabusz támogatás biztosítja az adattovábbítást a memória és a processzor között. Ezek mellett kevesebb energiafogyasztásra van szükség, így a navigáció és más funkciók használata tovább tarthat akkumulátor használatával."
Ezek kijelzője 480x272-es felbontású, ami szép, részletes képet ad, de kijött az X950BT HD, ami durván 5.000,-Ft-val drágább, de 800x480-as felbontása van, van benne FM transmitter, ami kilövi a hangot az autórádió frekvenciáján a hangszórókra, illetve van benne Bluetooth, amivel kihangosíthatod a telefonod/bár ez nem a legjobb minőségű/.
Mivel kamionozol, mindenképp az 5"-ost javasolnám a messzebb lévő szélvédő miatt.
Ha megvan a vas, akkor a programot feltöltöm Neked egy bizonyos helyre, ahonnan letöltheted, s utána segítek feltenni a vasra.
Forgalmazol is navigációt vagy csak úgy értesz hozzá, hogy neked is van és sokat foglalkozol vele? Csak azért kérdem, mert nekem tavasszal aktuális lesz navigáció vásárlása kamionozás miatt, tehát napi rendszeres használatra és érdekelne, hogy mit érdemes.
Garmin. Azon az a legpontosabb,és a nokiaprogramok.hu-n ott a teljes leírás hozzá,a hozzávalókkal együtt.
Az OVI is leginkább csak a pozicionálásnál generál adatforgalmat,amúgy nem nagyon.Akkor sem muszáj,csak úgy sokkal gyorsabb.
De a Garmin pontosabb,én teszteltem egy Tom-Tom autós navival szemben,Szeged-Balaton,és a nullásnál a dugót illetve az alternatívákat is magasan a Garmin vágta jobban.
Előre bocsájtom, hogy a navik közül a PNA és PDA /Igo8 és Primo/ készülékek azok, amik a "szakterületem" . De ha jól sejtem, az 5230 symbian op. rendszerű még. Gyárilag az Ovi van fent, ami nem tudom hogy fizetős-e vagy sem, mert ha symbian, akkor vagy Sygic, de méginkább Garmin. Annak a legjobb ebben a kategóriában a térképe. Ez simán felkúszik rá, és tuti nem fizetős. Ha kell, szólj, s körbejárom pontosan a témát.
Otthon vagy a navigációban? Lehetne egy kérdésem? Egyik munkatársamnak van egy nokia 5230-as gps-es telefonja. valami olyasmit mondtak neki, hogy van fizetős és nem fizetős rajta(?) ezt nem nagyon tudtam felfogni amit viszont kérdeznék, ha használod a gps-st számol fel adatforgalmat, vagy úgy működik mint egy normál gps?
Azért túlzásba sem kell vinni a visszaolvasást. 2-3 oldal simán elég. Na meg ugye ott a kereső is amibe kulcsszavakat írva meg lehet találni sok mindent.
Az túlzás, hogy minden hozzászólásban jóindulat van, de legtöbbször igen
Sokszor azért előbújik a gonosz is, de aki normálisan jön ide és nem kérdez olyat, amit megbeszéltünk már milliószor és 2 oldal visszaolvasásával megtalálja, akkor kijövünk vele.
Mint említettem, nagyon új vagyok itt is és a motorozásban is/ a 15 éve félrerakott, bár nagyon sokat hajtott Simson Enduroról nem beszélek /, de az rögtön lejött a visszaolvasgatások után, hogy ez a fórum is olyan, amilyennek lennie kell, illetve a tagoknak is. Segítőkészség és abszolút jóindulat vezérel minden hozzászólást. Ezért csak halkan jegyzem meg, ha valakinek navigációval gondja van, csak szóljon bátran, abban tudok segíteni!
Vagy más néven злой.