Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja még annyi, hogy szép motor, vigyázz rá és sok-sok tízezer hiba és balesetmentes km-t a motorral!
Nem kell egyébként annyira szigorúan venni. Bátran oda lehet neki rántani néha, attól baja nem lesz. Sőt igazából nem a motort, hanem az összes többi részét kell bejáratni.

Az enyém mikor új volt a variátorban volt egy kitámasztó, ami nem engedte, hogy összezárjon a két tárcsa és csak 49-50-et ment. Persze a fordulatszáma az egekben járt 9 ezer fölött aztán fojtás kivétel után a fordulatszám visszaállt 8 ezer párszázra. Ebből is gondolom, hogy nem a motor miatt kell a bejáratás, mert alapból többet engedett forogni. Inkább a többi alkatrésznek kell összekopni.

Én a bejáratást azt úgy csináltam, hogy mindig más sebességgel haladtam és tartósan sose egy sebességgel. Gyorsítani is volt amikor kopp gázon, volt amikor félgázon és haladni is mindig ingadozó sebességekkel minden fordulatszám tartományt használva. Jó a tiéden nincs ford. szám mérő, de attól még hallani azt a hangján.

Ja és fojtás kivétel után lomhább lesz egy kicsivel a gyorsulása ezen ne lepődj meg.
Mi volt a baja?Kabel?Most sikerult akkor kijavitani?
Maradjunk annyiban,hogy azért van baja a gépnek.....
Még karbisan se akarja az igét?

Tuti hogy egy Sith nagyúr veszett el benne.
Szakszervízben (meg egyébként is...) fúvóka dörzsár,és nem csere?Ez nekem furcsa.

Egyébként gratula a mocihoz,vigyázz rá!
A jó munkához idő kell,igaza van kinternek.Ehhez a mocihoz az időn felül még egy-két doboz nyugtató is kell... Olyan,mintha soha nem akarna jó lenni,valamit mindig produkál.De azért most már készen lesz.
Mindjárt 3 hét ...azért már hiányzik a mocim
Fúvókát dörzsárazni? Szerintem egyszerűbb kicserélni, de ők biztosan jobban értenek ehhez.... Egyébként szép motor.
PADLÓGÁZZZZZ ! Húzzad neki, de úgy hogy még az első kerék is füstöljön! Annyira azért nem kell kímélni. Legyen benne olaj, víz, és lehetőleg ne a hegyekbe vidd bejáratni. Ne menj folyamatosan egy sebességgel, néha kicsit engedd visszább a gázt. Amúgysem tudod gallyra vágni, mert szerintem gyárilag fojtott.
A jó munkához idő kell.
Szia!

Ezt nekem is sikerült elolvasnom, csak tudod ez a gáz fél meg háromnegyed állás nekem nem a legtisztább. Én valahogy úgy gondolom, kb 50 km-ig 30Km/h, 50-400 km 35-40 Km/h, és 400 km fölött is olyan 45 Km/h körül, illetve néha már amit enged a fojtás. De ez csak az én kis agyamban született, ezért kérdezem a "tapasztaltabb rókákat".
Igen, sikerült egy karbishoz jutni, Érden, bár én Pécs mellett élek. De az első szervízet is ott csináltatom meg, feldöcögök vele inkább, mintsem hogy itt Pécsen elszúrják. Mert olyat mondtak Érden, hogy a fúvókát fel kell dörzsárazni a kipufogó csöveinek megrendszabályozása miatt.
És lehozva, olajjal feltöltve, fél tank benzinnel volt 430 ezer.
Használatijában tökéletesen le van írva a bejáratás művelete:

"Ha lehetséges, hegyi és/vagy kanyargós
utakon járassa be motorját, hogy a mo-
torblokk, a rugózó elemek és a fékek a
lehetô legváltozatosabb körülmények kö-
zött mûködjenek a bejáratás alatt.
Az elsô 500 kilométer (312 mi) alatt tart-
sa be a következô utasításokat:
0 - 100 km (0 - 62 mi)
Az elsô 100 km (62 mi) megtétele alatt
nagy elôvigyázatossággal használja a
fékeket, kerülje a hirtelen és hosszantartó
fékezéseket.
Ezzel elôsegítheti a fékbetétek és a fék-
tárcsák pontos összekopását.
0 - 300 km (0 - 187 mi)
Ne motorozzon tartósan úgy, hogy a
gázmarkolat fél állásánál több gázt ad.
300 - 500 km (187 - 312 mi)
Ne motorozzon tartósan úgy, hogy a
gázmarkolat három-negyed állásánál
több gázt ad."

0 km-es karbis motort vettél? Mennyibe került? Még mindig 500k pénz?
Sziasztok!
Megjött a karbis SR. Tudnátok valami pontos tanácsot adni a bejáratáshoz? Persze nem arra gondoltam, hogy:óvatosan!
Nem akarok én tolvajt fogni. Mit csináljak vele? Ássam el a pincében?
Szerintem a tolvajok ritkán ülnek rá a lopott robogóra, az ellopás helyszínéhez közel. Gondolom feldobják egy puttonyos autóra, azt skera. Nem vígasztal az engem ha ország másik felén ráül és kampec. Itt az lenne a cél, hogy ne tudja elvinni más tudta nélkül.
Ha nem találja meg a kapcsolót, akkor fél métert nem lehet úgy tolni, hogy ne csengessen nekem. Ráadásul 6 lépcsőfokon is le kell vinnie, kizárt, hogy ne döntené meg.
tpeti: Gondolom ma már nem lesz kész, de hogy látod? Esetleg holnap? Lassan már gondolkozok, hogy veszek egy bérletet mert eléggé nehéz motor nélkül járkálni
A srác helyében én utána a sokkolót kezelőn próbáltam volna ki az öklömet úgy, hogy összehu... magát . Csak úgy poénból, de tényleg

Viszont a tolvajok ellen tényleg jó lehet és azok meg is érdemlik.
Én ennél kicsit komolyabb védelmet terveztem, de még nem volt időm megépíteni. Adott egy sokkoló(a most következő műsorunkat 18 év alatti nézőinknek nem ajánljuk ), aminek a két nagyfeszültségű vezetékét az ülés két pontjára vezetem, az ülés borítása alá hogy ne látszódjon. Beriasztva (egy kapacitív érzékelővel az ülés alatt) beindul a szerkezet, és a motorra ülő illető hátsó felén maradandó nyomot hagy. Gondolom ezt mindenki el tudja képzelni, milyen élmény lehet.... Először arra gondoltam hogy a kormány két végére teszem az "érintkezőket", de ugye ez akár szívmegállást is okozhat, és sajnos ezért már büntetnek, így ezt az ötletet elvetettem...... pedig legalább meglenne a tolvaj is meg a motor is. Hozzáteszem hogy egy ilyen sokkolót már a haveri körben kipróbáltunk, a srácnak a combjához nyomtuk, és összehu....ozta magát.
Na Te sem vagy semmi! Viszont igen kreatív megoldás...
Röviden elmondom hogyan oldottam meg a motorom védelmét.
Piacon vettem asszem 700 ft-ért egy kínai vezeték nélküli csengőt. A beltéri része ami a lakásban csöng az 220-as, tehát bedug egy konektorba.
Az adó része, ugye maga a csengő gombja. Azt úgy alakítottam át, hogy a gombját egy igénytelen mozgásérzékelővé alakítottam. ez úgy néz ki, hogy mondjuk egy kulcskarika, aminek a közepébe lógatok egy fémrudacskát. Amint a motor mozog, hozzáér a karkikához, (azaz megnyomtuk a csengő gomját) és fent jelez nálam a lakásba. Mikor használom a motort, akkor egy rejtett kapcsolóval leveszem a tápot a csengő gombjáról. Az adó 12V-os elemmel működik, így még a motor akkuját sem kell használnom. A rejtett kapcsoló elrejtése mindenki magánügye. Az érzékenységgel lehet játszadozni. Az adó antenna részét rákötöttem a motor vázára.
A másodikon lakom, a motor lent van az udvarban. Egyszer amikor kint hagytam az utcán még onnan is feljelzett (kicsit döntve volt a motor). Egyszer a szomszéd részegen nekiment hajnali 2-kor, már rohantam ki a féltéglával...
Amikor megvettem a mocit 2 hónapig nem aludtam nyugodtan. 700 Ft + egy kis beleölt idő megér ennyi nyugalmat.
Igazából pont azt nem akartam hogy teleordibálja egy riasztó az egész udvart, elég ha én ébredek fel. Mondjuk simán lehallatszik az udvarba is csengő, mivel az előszobában van.
Egyszer biztos ugyanúgy, mint ahogy egy karbisnál is. Ne feledd az enyém már pure-jet nem ditekk Itt a fórumon sem nagyon látni Ilyeneket hibával.
Indul? Na mindennek eljön az ideje.....
Na nem mintha engem érdekelne egy ilyen, csak pusztán elméleti síkon kérdeztem.

Ja és az enyém az indul káromkodás nélkül is
Na nem baj.Én azért veszek egy ilyet.Bár örzött parkolóban áll szezonban de ugye láttunk már éjjeliőrt nappal meghallni!Valakivel régen már egyeztettem hátsó sárvédő ügyileg,ha még megvan érdekelne továbbra is!
"...A távirányítású indítás már gondolom alapból kilőve, sőt még a kulccsal való is kérdéses az immo miatt..." Jah, a ditech amúgy sem indul még kulccsal sem, maximum erőteljes káromkodás, és rugdosás hatására.... Felesleges bele ilyen "riasztó", akinek van esze nem ditech-et lop...