Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vidd be az akksit és ne sütögesd. Legyen feltöltve és viszlát. Ha töltöttségét 70% alá viszed kukázod hamar. Tehát szobahőmérsékleten feltöltve tárolni és nem lesz vele bajod.
szia vagy bekerült valami mocsok vagy magkopott és akkor jobb ha elkezdesz keresni hozza egy jot mert ott fog hagyni az ut szélén én már csak tudom szoptam már eleget vele nekem is volt ha van kérdésd di-techel kapcsolat ban kérdezz bátran.
Rendben! Sikerült rájönni, hogy mi volt a baja?
id93,holnap kettő után hívlak!
Sziasztok!

2008-as karbis SR50 street-ből érdemes kivennem az akksit télire, és lakásban tartani, esetenként kisütni/feltölteni.
Hetente 1-szer még így is kéne/szoktam vele menni nagyon rövid távot, ha éppen nem trutyis az idő.
Akksi nélkül kinyírhatom így mondjuk a fesszabályzót, vagy bármit?
Önindítót amúgy is hanyagolom már 0-5 fokban. Az alatt meg már amúgy sem tudok felöltözni jobban.
Köszönöm
Üdv
Á
Fene tudja.Inkább az adagolhatóság.Fémcső már rajta van a ditekkből.Nem tünt túl jónak.Túrás.
Próba tavasszal.
Nem fikázol. Gyengének érzed?
Komplett csere gixxerre.
Mit tuningolsz rajta? Fém fékcső, dot4, és ferodo?
Hát az SV-t sem egy űrtechnikának mondanám.
Most fogtam bele féktuningba.
Azt elhiszem... Nekem nem szokott mákom lenni. Ezért fogadtam apám tanácsát. Kerüld a cifrát... Minél egyszerűbb annál jobb, kevesebb hibalehetőség és igaza van... Azóta csak egyszerű konstrukciós járműveket vásárolok. (suzuki swift, karbis burgman, suzuki dr...)
Na hallod.Volt hogy szálanként néztem át a gépet.
És elsőre beröffent.
Én csodálkoztam a legjobban.
A ditech szerelésén kívül még a villanyszerelés egyszerűbb dolog csak 3 fajta hiba lehet. Szakadás, zárlat, egyéb.
A ditekken a lehető legegyszerűbben kiszűrhető ha valami bedöglik (bármi).
Eccerűen nemmegy.
Talán attól lehet,hogy most nem ér hozzá a műanyagburkolat ami takarja,vagy a vázhoz is hozzáérhet.Nem kell egyből a legrosszabbra gondolni Az a gumifütyi ami tartja elég gyenge.Azon meg,hogy mi lesz ,ha... ráérsz akkor gondolkozni amikor tényleg elromlott.A gyári pumpám 44000körül hányt be azóta egy használt van benne amit 9000ért vettem abban is van már amit nálam ment ,majd 10e km.Szóval azért a használttól sem kell megijedni.Ráadásul talán a legjobban kiszűrhető és a legkönnyebben orvosolható hiba ami a motoron előfordulhat.
A mindenféle adalékolt "verseny" benzint meg felejtsd el,mert az injektorban kicsapódik(az adalékanyag) és egy idő után le fogja kukázni.Lehetőleg sima 95-98 nem kell semmi póver,meg hyper stb.
Szerintem a használt felejtős....
Most,hogy kilett cserélve a főtengő és darabokra lett szedve a motor újra halkabb lett a benzinpumpa. Szóval végülis akkor mitől lehet? Mindig változik a hangja.V-powert tankoltam mindig bele. Igazából nagyon sokat öltem már a motorba és eléggé elvagyok keseredve. Remélem nem lesz semmi baja a benzinpumpának. Ha mégis olcsón tudok valahol szerezni használtat? =/
Hmm hirtelen azt hittem, hogy eltévedtem és valami jedi topikba léptem, de aztán rájöttem, hogy csak a szokásos főgonosz a ditekk a téma.
Már jön a felmentő wookie sereg,egy barátommal az élen!

Neki már nem az első csatája a birodalmiakkal,látott már csodát az Endoron,szóval remélem megoldja a problémát most is.
Csak azért mert esetleg elküldtem volna ifjú padewan-om, Luke-ot, hogy próbáljon életet lehelni a kehes dögbe....
Nem mondok semmit......Próbálom a jó oldalra kényszeríteni,lézer karbival,stb.,de nagyon munkál benne még a sötét oldal,és nem akarja az indulást még szimulálni sem....
Még kérdezed.
Ne tedd.
Mi a gond?