Tudom,nem sikerülhet minden elsőre,de azért most azt mondom,tényleg szúrja tökön magát az is ,aki tervezte,meg az is,aki jóváhagyta a gyártást......Di-Tech Morini......
Ha meg már a benzinpumpa hangosodik, akkor egyre kisebb nyomást fog szállítani, egyre nehezebben indul a motor, míg végleg le nem áll az egész. Ez a GONOSZ Ditech....
Ennek a tankban van egy igen finom selyemszűrő, ami nem cserélhető. Viszont ha ez eldugult, akkor már a benzinpumpa, injektor és nyomásszabályzó is mehet a szemétre, mert ez sem képes mindent kiszűrni, és ez azt jelenti hogy retkes-pancsolt üzemanyaggal használták a gépet.
Szívem szerint azt mondanám,karbis Talma replika.Persze a szín ízlés kérdése,de karbis legyen,a későbbi szívások elkerülése végett.
70-el nyugodtan elmennek,kb. 3 liter körül.
3.5-4 literből tuti kijön (nagyon kímélve esetleg 3 liter) egy jól belőtt karbis is. Kényelmes utazótempó pedig olyan 70 körül lehet szerintem. Esetleg 75.
Melyik a szebb? Ez egy érdekes kérdés. Nekem a Talma féle sosem tetszett, de a szépség az mindenkinek mást jelent. Ettől még, ha neked tetszik nyugodtan vedd meg akármelyiket. Eladásnál pedig szerintem tök8, hogy milyen színe, csak szép állapotban legyen.
Új vagyok itt, 35 évesen csípett meg a bogár, hogy nekem SR50-es kellene. Két hülye kérdés:
1. jó moci a karbis sr50, és mennyit eszik minden tuning nélkül nem agyongyepálva, illetve mennyit megy utazóra?
2. melyik a szebb, a Talma replika vagy a sárga festésű? illetve későbbi eladásnál lesz jelentősége?
Kakucson kavartam tavaly nyáron egy MP4-el.Meggyőző volt nagyon.Igaz hurka 400-as volt.De tényleg úgy dőlt mint egy motor.Semmit nem lehetett észrevenni a plusz kerékből.
Nem tud valaki Malaguti F-15-re ezt a lámpatakaró,átlátszó plexit esetleg?
ON