Én a használati szerinti guminyomást alkalmazom és bevált. Elöl 1.8 hátul 2.0. Régebben én is elöl 2-t hátul 2.2-t használtam, de után valamiért belepillantottam a használatiba és észrevettem ezt is. Kipróbáltam és láss csodát érezhetően jobb lett. Az eleje jobban tapad, a hátulján meg nem érzek különös változást.
Na de az enyém az gonosz ugye, mert valami ditekkhez hasonló akármi, így lehet csak ezen működik
A téli motorozáshoz meg csak annyit, hogy szerintem őrültség. Nekem faterom ment tegnap a keewayel munkába, azon elöl hátul szar a gumi és este ónos esőben jött haza. Hát nem volt kellemes azt mondja. Ma már busszal ment
Másik kérdésem, hogy ki mekkora guminyomással közlekedik? Mert az igazság az hogy nekem most 2-2.2 bar van elől, és hátul is. Ha kevesebb van, akkor kanyarban életveszélyesen instabil az egész. Értem ezt nyári melegre is. Mekkora az ideális guminyomás az SR50-nek, egy kb. 105 kilós főgonosszal?
Azt hiszem ma fejeződött be a téli motorozásom. Leesett az első hó+ónos eső(jég), és a motort egyszerűen lehetetlen volt megfogni. Hozzáteszem hogy nyári gumikkal, az első kerékről meg elhagytam a mintát... Amekkora magabiztossággal neki indultam a télnek, pont akkora ordasat szo....am. Nem hittem volna hogy nem bírok majd 5 km/h-nál többel jönni hazafelé. Gyalog gyorsabb lett volna. Mondjuk az is igaz, hogy jelenleg csak kétféle állás van a gázkaron: alapjárat és padlógáz. A kettő között fullad továbbra is, padlógázon meg dobja a se...ét a jégen.
Linkeltem be neked egy sárvédőt,csak szerintem nem vetted észre.kicsit lentebb mész pár hozzászólással és ott lesz.Kicsit régebbi kiadású,de a felfogatása ugyanaz.Meg nem olyan dizájnos
Lámpával együtt van fényképezve,meg régebbi hirdetés,de szerintem tuti megvan,nem olyan kapós cucc,persze ha kéne akkor meg nincs...
Néztem, de sajnos ott is csak az alsó része van fent, viszont nekem le lett törve a rendszám fölötti rész is, így nem lenne hová fogatni az alsó részt.
Az enyém már Pure-jet tehát akkor az is jöhet neked?
Egyébként tényleg a Pure-jet úgy néz ki stabilabb cucc, mint a régi di-tech, mert nem láttam még Piaggio injektoros panaszokat. 1-2 olaszból behozott ütött-vágott roncson kívül.
Bár ha belegondolok hiába iszok eper illatosítót, attól még nem fogok eper illatút fingani, így valószínűleg a kipufogó füst sem lesz az
Na de az enyém az gonosz ugye, mert valami ditekkhez hasonló akármi, így lehet csak ezen működik
A téli motorozáshoz meg csak annyit, hogy szerintem őrültség. Nekem faterom ment tegnap a keewayel munkába, azon elöl hátul szar a gumi és este ónos esőben jött haza. Hát nem volt kellemes azt mondja. Ma már busszal ment
Erről az olajról mi a véleményetek? Átalakított Ditechbe,szval karbisba megfelelő? Vagy abba is inkább a full szintetikus a jó?
eper illatú olaj
De tényleg mi lett vele? Így vetted, hogy már le volt gyalulva róla?
http://www.kepesmotor.hu/teles...
Lámpával együtt van fényképezve,meg régebbi hirdetés,de szerintem tuti megvan,nem olyan kapós cucc,persze ha kéne akkor meg nincs...
Valami nagy számban eladott japán 600-ast inkább.
Egyébként tényleg a Pure-jet úgy néz ki stabilabb cucc, mint a régi di-tech, mert nem láttam még Piaggio injektoros panaszokat. 1-2 olaszból behozott ütött-vágott roncson kívül.