Én azért kipróbálnám. Biztos fasza lehet szar csúszós úton is. Az MP3 stabilitását is nagyon dicsérik. Na meg azon a villamos sínen való cikkázás is tetszik azért. Két kerekűvel izgalmas lenne ugyanazt megcsinálni
Na, de kérem 1 babetta 40 kg. Ha megcsúszik leugrasz és a hónod alá kapod. Egy SR, ha teleragad latyakkal, akkor simán van 115-120 kg, amit azért nem ugyanaz megtartani.
Ne vedd már el a kedvem Te is. Mindenki le akar beszélni. Régen azért a babettával el tudtam úgy járni hogy nem csúsztam el. Ne mondd nekem hogy az SR nem tud ennyit. Nem száguldozni akarok, csak max bejárni vele dolgozni. Ez nem több mint kb. 1Km. Azt is értem hogy ez nem krossz és terepmotor, de nehogy már ne lehessen kapni olyan téligumit rá, ami tapadna is. Egyébként a téli motorozásnak is megvan a szépsége. Nem az elcsúszásra gondolok, hanem a szép fehér tájra. Melegen fel lehet öltözni, sem akadály számomra.
azért hidd el nagyon jó érzés, mikor kanyarban azt érzed, hogy oda vagy tapadva és bátran döntheted. Én sem vagyok döntögetős, de 1000x nagyobb biztonságban érzem magam mindig az új gumival hidd el. Megváltozik minden a kanyarban, mégha nem is vagy döntögetős akkor is. Ne sajnáld rá a pénzt, és szerintem vegyél egy normális utcai nyári gumit.
Szerintem bármit teszel fel hülyeség télen motorozni. Minden csúszni fog a 4 évszakos is. Ha megcsúszol akkor meg rögtön bukta nem tudod megfogni. Nem beszélve arról, hogy kifázik a térded a veséd, stb... amit nem tudsz értékelni most még nem fáj...
nem szabad erőltetni. Majd tavasszal. Nyáron meg tapadjon a guma.
Nade pont ezaz. Én elvetemült, ha lenne egy fasza téli gumi, ami tapad is, akkor bizony motoroznék a legnagyobb hóban is. Csak a mostaniakkal lehetetlen.
Akkor tuti, hogy a gumi a hibás. 7 éves gumit illik lecserélni. Az enyém jövőre lesz 4 éves és még hiába 50%-os már le akarom cserélni, mert öregszik.
Kocsin ugye elmegy, mert max megcsúszik mi baj lehet, majd megfogom. De a motornak, ha az eleje megcsúszik a jó isten sem fog meg. Nekem még a gyári gumik vannak, de szerintem kurva jók.
4 évszakos meg minek motorra? Télen úgysem használod, mint ahogy írtad az előbb, akkor meg inkább nyári gumi kell.
És télen mizu a Pirelli Evo-val? Mert látom hogy ez nyári mintázat. És ha télit használnék nyáron is? Találtam egy egész korrekten kinéző gumit, persze azt nem tudom hogy a minősége milyen. Az igazság az hogy nem vagyok egy kanyarokban 200-al száguldó típus, nem is döntöm lábtartóig a motort, de ugye azért valamilyen szinten mégis dönteni kell. Ezért gondoltam erre: http://www.xrmotor.hu/powertra...
A futófelülete meggyőző.
Nem érdemes négy évszakosat venni. Úgysem télen, és nyáron sem az igazi. Vegyél pirelli evo-t akkor döntheted ameddig csak bírod. Nekem is be volt repedve mikor megvettem nem is mertem dönteni instabilnak éreztem. Az új gumák meghozták a változást. Neked is megfogja.
Pedig próbáltam már mindenféle guminyomást, de ha lentebb engedem, akkor vége van. Kanyarban életveszély. Akkor lehet hogy a gumi minősége a gond? Mondjuk nem mai darab, 2003-as Pirelli. Kicsit be van repedezve már az oldala is a felninél. Tehát mindenképpen cserés lenne. De egyébként már nyáron is észrevettem, hogy elég egy kis por az úton, és már csúszkál is az orra. Dönteni meg egyáltalán nem lehet, mert azonnal perec. Viszont ha már úgyis cserélnem kell, akkor azon filózok hogy érdemes lenne-e négy évszakosat venni...
Ha meg már 4 kerék, akkor autó.
link
Csináltam.
3 nadrág, csizma, aláöltöző,3 pulóver,kabát,2 kesztyű,maszk,sisak kapu kinyit,motor kitol,kapu becsuk.
Ez 20 perc.
Brrrr.
nem szabad erőltetni. Majd tavasszal. Nyáron meg tapadjon a guma.
Kocsin ugye elmegy, mert max megcsúszik mi baj lehet, majd megfogom. De a motornak, ha az eleje megcsúszik a jó isten sem fog meg. Nekem még a gyári gumik vannak, de szerintem kurva jók.
4 évszakos meg minek motorra? Télen úgysem használod, mint ahogy írtad az előbb, akkor meg inkább nyári gumi kell.
A futófelülete meggyőző.