Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy barátom megvette már tőlem,nem én árulom már,de az én és egy jó barátom keze munkája A-tól Z-ig.Ő azért adja el,mert vett egy másik robogót,és nem tudja nagyon hová tenni.De mindenáron nem eladó,nagyon jól sikerült,hibátlan mint egy új,csak kb. kétszer olyan gyors és erős.....
Gecc. Mentetek bőven. 13e az nem rossz. Én bő 2 idény alatt sem mentem többet 8e-nél. Ti mondjuk túráztok, és úgy pörög a km. Egyszer talán majd én is. Ha öregebb leszek, persze akkor már cserélnem kell motort, mert egyik sem jó.
Altalaban este 9 utan inteztem ejfelig.Meg hetvegen.
Olyan sokat en de mentem de 13e befigyelt mos az idenyben.Remelem jovore is meglesz ennyi.
A tudást nem veszik el. Nekem mondjuk nem lett volna ennyi időm szerelni. Motorozni sincs sok időm hát még szerelni. Egy gyors olajcsere és go. Ha nem motorozok akkor meg a gyerek. A szerelés kimarad. Ha még is kell elhívom fatert és segít. Ő imád szerelni. Ő veterános. 10 motorja van... Mind zsír...
Mint mondtam hulye vagyok.Bar a szerzett tapasztalatot maig kamatoztatom.
Aszfalt jobb.A labancoknal annyi a szep hely hogy egy elet is keves hozza felfedezni.Jovore meg go a horvat tengerpart.
Egen kell a jogsi.
Mikor ilyeneket írsz mindig ez a mondatod jut eszembe:

Ditechet szerelni egy fokkal jobb mint tűvel szurkálni a szemem...

ezt te írtad valamikor jót röhögtem rajta.
Egyébként te miért adod el ezt a szép motort? Nagyon szépen meg van csinálva.
Jut eszembe volt egy 2t keeway focusom, azóta csak ez jut eszembe: keeway motor drága kincs jó van, de jobb ha nincs... magyarul inkább egy japán vagy egy olasz, mert ha költened is kell rá az csak olasz és japán marad és normális lesz. Nekem nem jött be. Kényelmetlen, eladhatatlan, nem indul, nem megy soroljam?
Egy szál rx-sincs rendszámos 2k-ért. Én 1,5 éve minden nap megnézem az összes feltett endurót a kepesmotoron, a motor.hu-n és a használtauto.hu-n. Rendszám nélkül, meg szerintem szopás. Ez a dr is ott állt a boltban már 3 éve. A kutyának sem kellett. Még 2008-ban lejárt a műszakija.
Kösz szépen. Fontos eldönteni, hogy hova használnád. Nekem is azért kellett egy enduro mert sok olyan hely van ahová a burgman nem megy be. Itt a maros part, töltés, stb.. tengernyi elhagyatott hely ahová vágyom, de ott repülni úgysem lehet inkább a könnyű legyen. Sok terepes panaszkodik a 600-asokra, hogy nehéz. Igaz, hogy szántani lehet vele de minek is?

Igaz, hogy új, amit néztél, de hiába enduró szerintem gyenge a minősége. Meg szerintem az 50-es 4t az végképp felejtős. A 125-ös dr vége 85km/h. 75-tel simán és vígan megy. 12 lovas. No akkor mit is várunk egy kevesebb mint fele akkora 4t-től... Az már büntetés.

Szerintem ki lehet szürni a fényképészeket mert elől nincs rendszám ha meg elhagytad őket észre kell, hogy vedd őket.
Azért mert nem lehet normális motort venni 400-500 alatt, rendszámosat kulturáltat. Ez 225e debrecenből lehozva, friss műszaki, új gumik, új fékek, új akksi stb... Ez szinte robogó ár. Ahova nekem kell oda elég a 125-ös is. Meg persze ott a burgman ha át akarom lépni a sebesség határokat.
Romet crs-50.Lengyelek gyártanák vagy mi a csoda,de nem tenném rá a nyakam,hogy nincs hozzá Kínának köze...
Láttam egyet nemrég itt a parkolóban,élőben jobb volt mint képen.Bár most hogy utánanéztem elvileg 4ütemű,így már nem annyira tetszik.
Ez milyen motor,mik a paraméterei?Valami távol keleti csoda?

Amúgy kétszáz körül inkább néznék egy 125-ös RX-et.Na az elég betyár gép,annak ellenére,hogy "kicsi".Újnak nem új,de van hozzá alkatrész legalább,ha kell....
Persze én is elgondolkoztam már a jogsin.Egy nyomós érv ami mellette szól:Lehet vele ketten motorozni.Mármint nem a jogsival,hanem egy "nagy" motorral
A rendszám nélküli robogó-segédmotor előnye viszont az,hogy lehet vele normálisan haladni,anélkül,hogy rettegni kéne a fényképészektől Persze nem eszement száguldásról beszélek,de néhány helyen pl elég érthetetlen 30-as korlátozások vannak.
Nagyon szép megkímélt állapotú a géped Conair,gratulálok hozzá.Gondolkodom én is egy ilyen kis endúróban,sőt még kisebben,vagy a ditech mellé,vagy az helyett.
Lehet,hogy hülye vagyok,de nekem nagyon tetszik
most "csak" 200e újonnan
Akkor nem vagyok egyedül
Én nem számítok alapból hülye vagyok.Máig kedvelem a ditkket.
Ja,srácok,egy kis reklám,ha érdekel valakit,vagy esetleg venne egy tényleg tuti SR-t.Magamnak raktam össze,hozzáértő kezek készítették,nem zsákbamacska,és nagyon megy.(Hamár a hetvenes mocikról volt szó....Ezzel tuti be lehet férni a buszok előzésekor... )

ELADÓ Aprilia SR,Minarelli...
Jó állású a kis DR,és jó állapotúnak is tűnik.Gratula hozzá!

(De mért nem 250-es inkább? )
Hiába mondod, hogy nem adod mert sokba van, én is szembe köptem volna, az illetőt ki mondta volna ad 2k-t a motoromért. Nekem 380-ba volt mikor eladtam 215-ért., és nem köptem szembe senkit, csak nyeltem egyet és az új szekérre gondoltam. Jól járt az is kinek eladtam. Hajtotta is sokáig.
Szerintem ha globálisan nézzük akkor igen csak sokba van a 70-es. Henger, puff, vario, szerelés, szopás stb...

Egy rendszámos motor költségei: kötelező 1 évre 2800 ft, műszaki vizsga 4360 ft /2 év (NKH), teljesímény adó kb 2000 Ft év.

Igaz, hogy kell jogsi is de aki 25 éves koráig még mindig motor függő és nem pártolt át a kocsikhoz, megmaradt a szenvedély annak lesz is jogsija hiába áltatja magát. Úgy mint lett nekem, lett Zolinak és lesz neked is Zsolo, és a többieknek. A jogosítvány árát, és az átírást megfizeted a tuningon meg az alkatrészeken, mert a 2t szervízigényesebb valljuk be.

Raktam fel egy két új képet az új szekérről akit érdekel megnézheti.
Városon belül egy 125 4t robesz bőven elég,nekem legalábbis elég lenne.Csak pont az előbb tárgyaltak miatt nem vettem.Inkább maradtam az 50/70nél.A kihegyezett tuningolással meg az a baj,hogy forgalomban használhatatlan.persze,hogy kiszúrják a rendőrök mikor egy 13000es fordulatú motorfűrésszel közlekedik valaki
Van itt egy 30körüli srác ,valami brutál tuning jog-ja van, 110körül visít több mint 7l fogyasztással.nyáron szokta kihozni hetente-kéthetente kerül vele pár km-t.
4t robogó? Az nem tényező. Robogóban a 50-125ccm 4t nevetséges. Viszont ha tuning, az nálam bizony kihegyezett dolgot jelent. Egyébként nem látom értelmét.
Én sem szeretnék vitatkozni, de van a baráti körömben olyan akit megb.....ak a 70-es tuning miatt. Neki bizony szétszedték a robogóját, és ki is derült hogy mizu. Annyit kellett fizetnie érte, hogy azóta sem ült a robogón. Megutálta...., és azóta autóval jár.
Szerelési hiba?