Sziasztok!
Segítség kellene nekem!
Az lenne a problémám,hogy 1hónapja vettem gumigyűrűket,illetve teflon gyűrűt a levegő injektorra. Már ott kezdődtek a gondok,hogy amit küldtek nekem a 3 gumi tömítésből a legkisebb nem passzolt a nútba.( a képen megjelöltem) A többi jó volt. A teflongyűrűt is szépen sikerült fölraknom.( meleg vízbe tettem kb3 percre,utánna finoman ujjal dörzsölgetve fölnyomtam a helyére)
Nos összeraktam, és nagyon fasza volt óra szerint 90-95km/h(100kg-al) Szép egyenletes alapjárat, de kb 1hónapot bírt, és az a legrosszabb benne,hogy kb 60km mentem vele, csak melóba jártam,ami napi 2km! A zöld injektor az enyém, szarrá égett az összes tömités, ráadásul a teflon gyűrű mintha ketté vágtam volna, 1x csak megállt, egyből tudtam,hogy nincs kompresszió...
Szóval tudom,hogy injektorosat nem érdemes venni,de igy eladni sem bírom meg kellene csinálni. Azt szeretném,ha valaki tudja a tömitések méretét,és hogy holt tudok normálisat venni az legyen szives segitsen! Köszönöm! Ja és bocs a regényért!
Sziasztok! 2006 évj. Aprilia sr 50r karbis motorom van,és olyat csinált mikor még használtam a nyáron,üzemmeleg állapotban elég sűrűn csinálta hogy elkezdet megtorpanni 70-ről 40-50-re de ezt is csak úgy tartotta hogy mind jobban és jobban oda kellet húzni a csutkát (teljesen) hogy tartsa ezt a sebességet,(hidegen,meg amikor jó volt 1/2 csutkán vitte a 70-et)
előszőr a gyertyára gyanakodtam de az jó volt,aztán gondoltam a szivatóra is hátha az kavar be de ezt is elvetettem,végűl maradt a gyári kipufogó eldugulása katalizátornál eggyik ismerősömnek ugyan ilyen motorja van átszereltük a kipufogót és azzal már nem csinálta a fenti leirt sebesség csökkenést.Nektek ezzel kapcsolatban van valami tapasztalatotok vagy ötletetek?
Azok kellenek,amit írtál.Vagy a gyújtást ki lehet váltani egy elektronikával.Add meg a számod,vagy csörögj rám,és összefutunk délután megdumálni,feltéve ha tudsz mozogni valamivel,mert én helyhez vagyok kötve.....
Mi kell pontosan egy átalakításhoz? Addig elmondhatja valaki, mert már kíváncsi vagyok. A gyújtás,hengerfej,szívócsonk,karbi oké esetleg még vmi?
Peti majd szólj ha neked jó valamikor és akkor összefuthatnánk. Neked amúgy megtalálható az alkatrészek nagyrésze kéznél?: (vagy Szabinál?)
Na ezért kötöttem át a kínait kézi szivatósra. Abban se volt jó sosem az elektronyonos.
A Led lámpáról meg várom a képeket, majd ha lesz időd dobj fel párat. Ja és a rend éber őrei meg bekaphatják. Mi az, hogy gyorsan mentél? 40-nél többel nem. Bizonyítsa be, hogy igen
Jah igen. A mai utam során meg is állítottak a rend éber őrei. Mondta is a srác hogy messziről látta hogy xenon. Mondom neki: hidd el nekem hogy nem xenon. Meg is nézte alaposan. Megkérdezte azt is hogy hány ccm-es a gép. Mondom neki hogy 50. Ez biztos, mivel elég gyorsan érkeztem. A gyors az kb 100-as tempó volt. Megnézte a papírokat, és jó utat kívánt.
Most egyenlőre az automata szívató szórakozik velem, azért nem volt időm a LED-et fényképezi, de bepótolom ígérem. Olyat csinál, hogy volt előtte egy 15ohm-os ellenállás, és így nem tudott kikapcsolni a szívató, ezért füstölt folyamatosan a gép. Ma mentem vele 16 km-t, és bevágott egy negyed tank benzint. Na erre kivettem az ellenállást előle, de most meg túl hamar kikapcsol, a motor még fel sem melegedett, és fullad. Ezt kell most megoldanom. Próbálok bele olyan ellenállást találni, amivel hajlandó működni is.
Még nem volt használatban, új!
Az alábbi tipusokhoz:
SR IE+Carburatore 50 2003-2008
SR R - R Factory IE+Carburatore 50 2004-2009
SR R - Factory IE+Carburatore 50 2010-2011
Érdeklődni: racingbazar@freemail.hu
Segítség kellene nekem!
Az lenne a problémám,hogy 1hónapja vettem gumigyűrűket,illetve teflon gyűrűt a levegő injektorra. Már ott kezdődtek a gondok,hogy amit küldtek nekem a 3 gumi tömítésből a legkisebb nem passzolt a nútba.( a képen megjelöltem) A többi jó volt. A teflongyűrűt is szépen sikerült fölraknom.( meleg vízbe tettem kb3 percre,utánna finoman ujjal dörzsölgetve fölnyomtam a helyére)
Nos összeraktam, és nagyon fasza volt óra szerint 90-95km/h(100kg-al) Szép egyenletes alapjárat, de kb 1hónapot bírt, és az a legrosszabb benne,hogy kb 60km mentem vele, csak melóba jártam,ami napi 2km! A zöld injektor az enyém, szarrá égett az összes tömités, ráadásul a teflon gyűrű mintha ketté vágtam volna, 1x csak megállt, egyből tudtam,hogy nincs kompresszió...
Szóval tudom,hogy injektorosat nem érdemes venni,de igy eladni sem bírom meg kellene csinálni. Azt szeretném,ha valaki tudja a tömitések méretét,és hogy holt tudok normálisat venni az legyen szives segitsen! Köszönöm! Ja és bocs a regényért!
tel:06209339747
postázni is tudom
előszőr a gyertyára gyanakodtam de az jó volt,aztán gondoltam a szivatóra is hátha az kavar be de ezt is elvetettem,végűl maradt a gyári kipufogó eldugulása katalizátornál eggyik ismerősömnek ugyan ilyen motorja van átszereltük a kipufogót és azzal már nem csinálta a fenti leirt sebesség csökkenést.Nektek ezzel kapcsolatban van valami tapasztalatotok vagy ötletetek?
Tudtok arról infót adni, hogy mi a különbség a Leovince Zx és az RR között?
KÖszi
Tudok még menni csak hidegen darálok . Ma neked jó?
Azok kellenek,amit írtál.Vagy a gyújtást ki lehet váltani egy elektronikával.Add meg a számod,vagy csörögj rám,és összefutunk délután megdumálni,feltéve ha tudsz mozogni valamivel,mert én helyhez vagyok kötve.....
Peti majd szólj ha neked jó valamikor és akkor összefuthatnánk. Neked amúgy megtalálható az alkatrészek nagyrésze kéznél?: (vagy Szabinál?)
A Led lámpáról meg várom a képeket, majd ha lesz időd dobj fel párat. Ja és a rend éber őrei meg bekaphatják. Mi az, hogy gyorsan mentél? 40-nél többel nem. Bizonyítsa be, hogy igen
De mindenki maga dönti el mivel eteti a gépet :D
Nevezhetjük benzinnek is. De szerintem ez nyilván való akármilyen jelzőt kap :):)