Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezerszer el lett már mondva legutóbb vagy 10 hozzászólással ezelőtt. Kéretik visszaolvasni. Egyértelmű minek a jele, ha durrog.
Sziasztok!

Van egy aprillia sr 50 di-tech motorom. próbáltam beindítani először be is indult pöfögött húztam neki kis idő után gázt és durogott, de nem állt le. hagytam még hagy járjon és mikor megint ráhúztam a gázt.., majd leállt. gyertyát néztem nem volt kiégve genyás volt. raktam bele másikat. próbáltam indítani és adott rá utaló hangot hogy na most beindul de nem sikerült neki, azóta nem indul.
Valakinek esetleg valami ötlet, hogy miért...

előre is köszi
hali
helo valakinek nincs rosz digit müszerfalja a lényeg hogy plexi és külseje egyben legyen donronak kellene.
akinek van irjon.
"...olyan mintha sok üzemanyagot kapna..." Jah, vagy inkább kevés levegőt.
Szerintem addig örülj míg "berreg".....
Mérj rá a kompresszorra. Fel lehet újítani egyébként.
Gázadásra durrog melegen. Esetleg komreszort nem tud valaki ?
5 bar fölött mindenképp.

roll1120: kompresszor nyomás méréssel kezdd aztán majd kiderül, hogy mi a helyzet. Gyaníthatóan elkopott és kevés a nyomás. Nem durrog, ha épp beindul?
Sziasztok ! SR Di-tech -en hidegen és melegen nincs rendes alapjárat,nehezen indul olyan mintha sok üzemanyagot kapna ,tudtok ebben segiteni ? Előre is köszönöm !
Valakit tudna segiteni Di -tech kompreszor nyomásának mennyinek kell lenni ?
Persze, hogy nem szűnik meg a berregés, hiszen a benzinpumpának mennie kell továbbra is, az szállítja a benzint. Kocsinál is ha ráadod a gyújtást ugyanúgy zúg, majd ha beindítod továbbra is zúg, csak már nem hallod a motortól. Persze, ha odahajolsz akkor hallani fogod.
Bocsi, de nem tudok műszerrel rámérni. Megadta magát az 1000 Ft-os műszerem így most nincs itthon műszer. Tehát vagy megbízol a ditech agyában vagy nem tom
Lehet eddig is ilyen volt csak nem figyeltem fel rá,halkan hallatszódik mikor odahajolók a bal oldali idomhoz.
Sziasztok!
Nekem olyan bajom van,mikor ráadom a gyujtást rendesen feltölt,berreg, de miután beindítom a berregés nem szünik meg ,halkan berreg tovább. Mitől lehet? Morinis Ditech.
Köszi, de ha esetleg meg tudnád nekem mérni műszerrel is, az jobban meggyőzne. Nem hiszek én már a ditech "agyának".
Nem tudtam csinálni semmit neki,folyamatosan világít, töltés hibát jelez,pedig van. igazából tökéletesen működik minden,csak idegesített ,hogy kisütötte a szememet,bár mióta visszaraktam nemrég a gyári elektronikát azóta megoldódott ez a probléma is
Másik a megoldás az izzó kikötése lett volna.
A gonosz ditech,nem szereti a szívátültetést
Nekem alapjáraton 14V, ha megpiszkálom akkor lemegy 13-ig is simán. Persze, ha igazat mutat a ditekk agya (de gondolom jól mér). De, hogy mitől esik annyit gázadásra azt nem tudom, ilyen új korától.
Összeraktam a LED-es lámpámat. Szerintem egészen jó lett, majd rakok fel képeket is. Szidtam a kib.....tt ku...a anyját, mire ki tudtam szedni a lámpát. Aztán meg vissza, ehh... Szerettem volna az akkura kötni, de nekem úgy tűnik hogy nem sok töltést kap így sem szerencsétlen, így graetz híd, stb, és visszakötöttem a gyári helyére. Alapjáraton 11.9V, középfordulaton 12.5V, teljes fordulaton 12.2V. Ez nekem igen érdekes. Az akku nem zárlatos, indít is, de egyre jobban kínlódik. Viszont egyedi gyújtásom van, az akkuról megy, lehet hogy az terheli meg szegényt. Vagy Mindenkinek ennyi a max akkufeszültség?
Helo!Köszönöm a választ! hétfőn neki is ugrok szétszerelem elvileg akkor jön meg a gumim is....Sziasztok
Gonosz.............. még mindíg gonosz.......
Azóta már kiégett az izzó.....
Szia!olvastam régebben hogy valakinek írtad hogy mért nem alszik el az inyektor lámpa ha malossi ecu-d van!Sikerült már rájönni,vagy tudtál neki csinálni valamit?
Persze,gyárilag nincs benne.De ez nem is gond,mert az azonosításhoz az alvázszám is elegendő.Az első lámpához bontani kell rendesen,hajrá!
köszönöm a választ, de gyárilag nincs benne nem? nem azért mert lopott, mert alváz szám az van meg nem olyan gyerektől vettem biztosítás minden van rajta...esetleg az első lámpa szét szereléséhez tudtok segíteni mert csak a helyzet jelzőm ég gondolom ki égett az izzzó... nézegettem de nem áttam hogy káéne leszedni az első burkolatot..
Na ezt nem tudtam. Akkor meg még annyi gond sincs