Van egy aprillia sr 50 di-tech motorom. próbáltam beindítani először be is indult pöfögött húztam neki kis idő után gázt és durogott, de nem állt le. hagytam még hagy járjon és mikor megint ráhúztam a gázt.., majd leállt. gyertyát néztem nem volt kiégve genyás volt. raktam bele másikat. próbáltam indítani és adott rá utaló hangot hogy na most beindul de nem sikerült neki, azóta nem indul.
Valakinek esetleg valami ötlet, hogy miért...
roll1120: kompresszor nyomás méréssel kezdd aztán majd kiderül, hogy mi a helyzet. Gyaníthatóan elkopott és kevés a nyomás. Nem durrog, ha épp beindul?
Sziasztok ! SR Di-tech -en hidegen és melegen nincs rendes alapjárat,nehezen indul olyan mintha sok üzemanyagot kapna ,tudtok ebben segiteni ? Előre is köszönöm !
Persze, hogy nem szűnik meg a berregés, hiszen a benzinpumpának mennie kell továbbra is, az szállítja a benzint. Kocsinál is ha ráadod a gyújtást ugyanúgy zúg, majd ha beindítod továbbra is zúg, csak már nem hallod a motortól. Persze, ha odahajolsz akkor hallani fogod.
Bocsi, de nem tudok műszerrel rámérni. Megadta magát az 1000 Ft-os műszerem így most nincs itthon műszer. Tehát vagy megbízol a ditech agyában vagy nem tom
Sziasztok!
Nekem olyan bajom van,mikor ráadom a gyujtást rendesen feltölt,berreg, de miután beindítom a berregés nem szünik meg ,halkan berreg tovább. Mitől lehet? Morinis Ditech.
Nem tudtam csinálni semmit neki,folyamatosan világít, töltés hibát jelez,pedig van. igazából tökéletesen működik minden,csak idegesített ,hogy kisütötte a szememet,bár mióta visszaraktam nemrég a gyári elektronikát azóta megoldódott ez a probléma is
Másik a megoldás az izzó kikötése lett volna.
A gonosz ditech,nem szereti a szívátültetést
Nekem alapjáraton 14V, ha megpiszkálom akkor lemegy 13-ig is simán. Persze, ha igazat mutat a ditekk agya (de gondolom jól mér). De, hogy mitől esik annyit gázadásra azt nem tudom, ilyen új korától.
Összeraktam a LED-es lámpámat. Szerintem egészen jó lett, majd rakok fel képeket is. Szidtam a kib.....tt ku...a anyját, mire ki tudtam szedni a lámpát. Aztán meg vissza, ehh... Szerettem volna az akkura kötni, de nekem úgy tűnik hogy nem sok töltést kap így sem szerencsétlen, így graetz híd, stb, és visszakötöttem a gyári helyére. Alapjáraton 11.9V, középfordulaton 12.5V, teljes fordulaton 12.2V. Ez nekem igen érdekes. Az akku nem zárlatos, indít is, de egyre jobban kínlódik. Viszont egyedi gyújtásom van, az akkuról megy, lehet hogy az terheli meg szegényt. Vagy Mindenkinek ennyi a max akkufeszültség?
Szia!olvastam régebben hogy valakinek írtad hogy mért nem alszik el az inyektor lámpa ha malossi ecu-d van!Sikerült már rájönni,vagy tudtál neki csinálni valamit?
köszönöm a választ, de gyárilag nincs benne nem? nem azért mert lopott, mert alváz szám az van meg nem olyan gyerektől vettem biztosítás minden van rajta...esetleg az első lámpa szét szereléséhez tudtok segíteni mert csak a helyzet jelzőm ég gondolom ki égett az izzzó... nézegettem de nem áttam hogy káéne leszedni az első burkolatot..
Van egy aprillia sr 50 di-tech motorom. próbáltam beindítani először be is indult pöfögött húztam neki kis idő után gázt és durogott, de nem állt le. hagytam még hagy járjon és mikor megint ráhúztam a gázt.., majd leállt. gyertyát néztem nem volt kiégve genyás volt. raktam bele másikat. próbáltam indítani és adott rá utaló hangot hogy na most beindul de nem sikerült neki, azóta nem indul.
Valakinek esetleg valami ötlet, hogy miért...
előre is köszi
hali
akinek van irjon.
roll1120: kompresszor nyomás méréssel kezdd aztán majd kiderül, hogy mi a helyzet. Gyaníthatóan elkopott és kevés a nyomás. Nem durrog, ha épp beindul?
Nekem olyan bajom van,mikor ráadom a gyujtást rendesen feltölt,berreg, de miután beindítom a berregés nem szünik meg ,halkan berreg tovább. Mitől lehet? Morinis Ditech.
Másik a megoldás az izzó kikötése lett volna.
A gonosz ditech,nem szereti a szívátültetést