Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minek vetted meg anno?
Ám valószínű a szerelőbácsi szép komótosan végigment a teljes rendszeren de valójában az utolsó volt ami rossz volt.
mennyibe fájt ez a mindent kicseréltek buli?
Szerintem add el vagy gyójtsd fel!A miénk tegnap lett kész 3 hét után mindent kicseréltek benne!A szerelő azt mondta hogy többet nem akarja látni a motort!
Még nem. Most valami normál szerelőt hajtok, mert félnek tőle mint a tűztől, vagy nem olyan a hírük. Ha tudok valamit jelzek.
A legelső,hogy leellenőrzöd működik-e az olajzás.
Vedd ki a kompresszort és gyertya nélkül tekerd át a főtengelyt kézzel és fülelj,valamint a vízpumpát tudod még leszedni úgy,hogy a külső csavarjait kiveszed a csöveket nem kell bántani.ha nem tömít rendesen a benne lévő rugós-gumis cucc vizet kapnak a csapágyak azok is visíthatnak.Alul van egy pici lyuk,néha érdemes kézzel megnézni,hogy nedves,vagy száraz.Nekem is cserélni kéne,mert néha könnyezik,de elég húzós a felújító ehhez a típushoz.Ha ezek közül egyik sem,akkor sajna blokk kiszedős lesz a buli.Esetleg nézz rá a hátsó ékszíjtárcsában lévő két csapágyra,bár az nem hiszem,hogy ilyet csinálna
az első jel hogy meg fog állni nálam is így kezdődött az asszonyéval tegnap lett kész 1 hónap után ki lett cserélve a kompresszor az injektor a gázállás adagoló benzinpumpa gyertya stb.....
Biztosan a hideg miatt....
2003 as ditechem egy kis idő óta nagyon sokat fogyaszt.Eddig kb 2 litert most 4 felett! Mitől lehet ez? Kompresszor az fel lett újítva! Gyertya új!
Pont ugyanez a a baja az enyémnek is. Rájöttél mi a baja? Mert ha igen akkor az engem is érdekelne :)
Akkor fogsz rájönni, ha szétbontod. Így senki sem fogja megmondani, hogy mi a gond. Gyenge minőségű alkatrészek, esetleg hibás szerelés, vagy szétgyilkolás lehet a bűnös. Vagy csak mert ditech....
Ha lesz később 70es henger akkor Rekord. Gyárival is belehet szerintem hangolni. Extra elég gyenge. És jók a giannellik de én helyedbe Reversét vennék.
Üdv!
Hát sajnos megint lenne egy problémám...a mocimnak (Aprilia SR 50 Ditech Morini) megint elkezdett fémes hangja lenni,elötte ma este mikor kiálltam mentem vele és észrevettem h hülye hangja van.Mikor este hazaértem álltam a garázs elött és már akkor alapjáraton is hülye hangja volt de akkor már fémes hang. Megint dugó lesz? Irány a szerelő?
Hali!
Gyári piaggio blokkos srre szerintetek jó lehet egy gianelli rekord kipuf? Vszinű h majd lesz 70 öntöttvas henger még hozzá de egyenlőre gyári van benne.Szal jó lehet a gyárihoz vagy a gianelli extra jobban passzolna?Egyátalán jók ezek a gianellik vagy csak jól néznek ki?
Nem megbántásból, mivel én nem ismerem őket, de ha egy ditech eszi a gyertyát, akkor olyan nagy szerelések nem történhettek rajta. Bár manapság már mindenki team-nek hívja magát, az hogy milyen szakértelem van mögötte, azt meg inkább nem részletezném. Asszem mától a nevem Petya Team. A macskám és én alkotjuk a csapatot.
kössz a segitséget majd kiprobálom a motor nemrégvolt szerelönél aszalos team dunakeszi.hát majd kiderül hogy sikerült,elég komoly szerelések történtek rajta.
Na akkor erre már nem tudok okosabbat....
Nincs benne tükör, nincs otthon próbacsavarom, és nincs tolómérőm. valamint a zipben csak bal oldalon van tükör.
Szerintem M8-as, de egyszerűen kitekered a tükröt és megnézed. Viszont abban lehet eltérés, hogy jobb-jobb, vagy jobb-bal menet.
Ha a robeszes topicban úgysem válaszolnak, hátha itt tudja valaki: egy piaggio zip tükörtartó furata mekora? 8 vagy 10mm? -gondolom egy méret az sr-rel.
Igen.
Helló.
Kinter egy kérdés. Ha már karbis lesz a motor akkor az immobilizer-t
ki lehet kötni igaz?
Meglehet....
A ditech motorjához hozzá ne nyúlj, ha megy, mert GONOSZ! Viccet félretéve: olajcsere, az előírt gyertyacsere, szíjcsere, fék, stb karbantartáson kívül ne bántsd.
Jah, igen. Jó szerelőd lehet, ha a dupla elektródás gyertyától várja a megváltást. Innen is üdvözlöm.....
Nem tudom mitől lenne "erősebb" a dupla elektródás gyertya, mikor ugyanazt a szikrát kapja. Mivel több elektróda van, max hamarabb beköpi.....