Sziasztok.
Vettem egy Aprilia sr di-tech 2002-es motort, pöccre indul, szép hangja van, de menet közbe egyszer csak megáll, és valami sipoló hangot ad ki. Olyan mindha elfogyna a benzin. Van valami ötletetek, hogy mi lehet?
Előrre is köszönöm.
ezt egy nőtöl vettünk szoval nem használta nagyon 1 éve van meg a motor és 4000km terrel vettük szoval nem sokat volt használva csak amit én használtam most azt szeretném kérdezni hogy az mi lehet amikor felgyorsulok 10 ről 30 ig akkor igy bőg a motor vagy hogy mondjam igy cicereg nagyon? de más bajom nincsen vele benzincsövet kellet rajta cserélni eddig ez az 1 probléma volt vele
Akkor most pontosan mi is a kérdés? Csak mert én nem látok kérdőjelet és igazából nem is értem, hogy mit akarsz.
Arra vagy kíváncsi, hogy mi bajod lehet vele? Nos leggyakoribb hiba a kompresszor, ami orvosolható és legtöbb embernek ez szokott rajta kijönni. Könnyen észrevehető, mert olyankor már hallani a hangján, hogy durrog, kormolja a gyertyát és végső esetben be sem indul.
Viszont nekem ez a 2002-es évjárat és 9600 km nem passzol össze. 0 km-es kora óta nálad van vagy használtan vetted? Csak azért kérdem mert az én motorom 5 évvel fiatalabb és ugyanennyi km van benne szóval erős a gyanú, hogy visszatekerték az óráját. Ennyi idősen már a 20 ezer km-hez szoktak közelíteni.
hello ez egy 2002 és aprilia sr 50 di tech 9600km ter van benne hála istennek semmmi problémája nincsen pöcre indul minden szoval nagyon jó csak ha elromlik vagy valami azért kérdezem és még semmi nem lett rajta kipucolva semmmi :Dés minden teljesen jól működik rajta nagyon jó kis motor szerintem de mindenki azt mondja hogy a di tech ek szarok mert amig megy addig emgy ha meggál bennt az elektronika akor kuka ez nem tudom mennyire igaz
Tuneszolni? Már megint a cicababa topicba jöttem tévedésből vagy mi?
Egyébként meg Piaggio blokk van benne, ha minden igaz és igen lehet "tuneszolni" is ugyanúgy, mint a többit. Az áráról így látatlanban nem tudunk mit mondani. 2006-os ennyiért nem drága, de nem is olcsó, na meg erősen állapotfüggő a dolog. A 12 ezer km sem jelent semmit, de végülis reális, hiszen az enyém egy évvel fiatalabb és közelít a 10 ezer km-hez átlag használat mellett.
Lentebb a gyertya keresőknek pedig: jól írják, hogy annak oka van, ha eszi az NGK (CPR8E) gyertyát is. Nekem az van a ditekkben (2007 Factory) és semmi gond nincs vele megy ahogy kell.
Tegyél bele champion rg6yc,vagy (rg6yca)Ha azzal sem birja tovább akkor semmivel....Ahogy Írták előttem ok-okozat,szóval a gyertyák cserélgetésével nem fog megoldódni a probléma,ellenben nem olcsó mulatság...Kompresszornyomás mérésével,csövek-bilincsek ellenőrzésével kéne kezdened.Ditechnél az az alap.
kössz.más gyergya márkát tudnál ajánlani pontos kodokkal eggyüt 2002-ditekünk van. most éppen,dupla elektrodás ngk-val probálkozunk a szerelő javaslatára .talán erösebb.kössz
És a Piaggio blokkról mit tudsz mondani az is jó vagy nem annyira?
Van valami tapasztalatod, véleményed róla?
köszi hogy segítesz!
Ja és ez nem egy cicababa topic