Ezt még csak összetákoltam, még csak össze sem volt fogatva. De azért a gyári 2*15W-hoz képest.... Most épp azon filózom, hogy elég lesz-e ha egy fog világítani tompítottan, a másik meg lesz a távolsági.... Viszont akkor vennem kell egy olyan világításkapcsolót aminek 2 állása van. Asszem az SR125-ön van ilyen, meg a leonardón. De 5-6 ezret nem adok érte.
Épp akartam már érdeklődni. Akkor ezek szerint sikerült megoldani a hűtését?
Így képeket nézve ez már szinte tud annyit, mint a Factory világítása. Persze ez kicsit fura, mert középpontba, karikába világít és nem olyan szórt fénye van, mint egy halogénnek gyárilag belőve. Persze lehet ez még csak beállítás kérdése és nagyon komoly lesz. Mindenesetre ígéretesnek tűnik a kezdeményezés.
Nekem számított. És a 21-es kasrbi még véletlen sem volt olyan méretű.Ha meg sortszűrővel raktam fel gázhúzásra billegett az egész hóbelevanc a hosszú szívócső miatt.
Elegánsabb? Jah, hát szóljál ha ez a szempont. Azt hittem (én buta) hogy az is számít hogy mennyiből lehet kihozni. Nekem pl. simán felment a karbi a ditech szívócsőre, mivel olyan karbit választottam ami hosszra egyezett a régi fojtószelep érzékelővel. Bár a burkolat alatt nem tudom ki nézi hogy milyen hengerfej van rajta.....
Mert elegánsabb egy bontott hengerfej nem kell a plusz lukkal veszködni és gyertyamentet belerakni a szívócső meg rövidebb mint a ditech hosszú gúnárnyaka és a légszűrő is jobban passzol az eredeti helyére a karbis szívócsővel.
olajpumpa működik? Egyébként nekem az ngk gyertya kb. 20 percet bírt, aztán kiégettem, nem volt alapjárat,stb. tettem bele championt,- bár nekem polini henger van rajta- azzal kicsit stabilabb lett. Azért én megpróbálnék egy másik gyertyát, ahogy Zoli32 szokta volt mondani, legfeljebb lesz másik...
Gyertya nem biztos, hogy jó, attól hogy kb. 200km van benne. Lehet porcelánrepedés, lerakódás stb. De gondolom erről kinter mestes tudna órát tartani...
"Én annyit tudok: hengerfej csere,szívócsonk,karbi,és valahogy kiiktatni az elektronikából az injektort..." Nem tudom miért akarod lecserélni a hengerfejet, meg a szívócsonkot. Többet ésszel, mint ész nélkül....
A sárvédő alatti kis májkrémesdobozszerű cucc amiből megy egy cső az inyektorfejbe az a kompresszor.4 csavar tartja szerintem nem tartja a nyomást a szelep és kevés is lehet neki.
Csere a megoldás talán.
A csőre dugva egy nyomásmérő órát lehet nézni hogy mi a stájsz.
Hello! hát igy van ahogy mondod,beindul, de egy pici gázadásra is leáll,vagy éppen alapjáraton is! alapjáraton is ugy megy,hogy amikor sikerül beinditani akkor sztenderen kis gázt adok neki, kb1 percig,utanna hagyom,na akkor ok, melegen van alapjárat,de mint irtam néha egyenlets,néha nem. Hát a gyertya, az most injektortisztitos, de nem taknyos, de szinte új, nincs 200km benne! nemtom, a kompresszorhoz nem értek. sajna. se nyomast nem tudok mérni, most kimentem vele, üzemmeleg volt, mentem vele, olyan 80at, de 1x csak fogta magát, és kezdett szépen fokozatosan torpanni, lassulni. utanna meg nem pörög föl csak kerreg,és mondom mintha vizes lenne a benya, vagy nemtom lehet sokat kap vagy szarkaszik a kompresszor. az a gond,hogy itt Nógrádban nem értenek hozzá, sem egerben! :S szóval szar a helyzet.....
Hello!
Nekem az jutott eszembe, hogy lehet, hogy a kipuffantódban van trutyi, esetleg a benzinszivattyúd haldoklik, igy túlmelegedhet a motor, ha nincs elég nyomás, vagy fordulaton nem kap elég nyomoást. LEgutóbb én is igy szívtam, beindult, gázra leállt, volt amikor ment egy darabig, aztán leállt. Szivattyúcsere, illetve pucolás lett a vége. aztán azóta műkszik.A kompresszor rendszered tiszta? nem ereszti a nyomást a rendszer? Esetleg nézd meg a tankban a szűrőt, nincs-e tele trutyival. Gyertyád milyen szinű?
Nem kevés a kitartás, csak már nemtudom,hogy mit kezdjek vele, meg kellene mérni a kompresszor nyomást is, de nemtom, hogy hol, mert itt a környéken nem tudom megméretni. Most inditottam be, hidegen is indul, de valószínű,ha megyek vele,utánna ismételten szarakodik,de "gondol eggyet" és megy megint! Szóval nemtudom mi lehet vele,valami szivat nagyon. meg néha szép egyenletes az alapjárat,néha meg szakadozik,mintha kimaradna 1 ütem.
Most komoly hogy ilyen kevés a kitartás?
Cserélek gyertyát és ha nem jó, mert ez a tünet nem az ok akkor széttrancsírozom?
Nézd meg azt a köcsög kompresszort az kicsit olcsóbb muri mint karbialakítás és ha az is jó meg a hőgomba is akkor kezdj gondolkodni de ha nem csináltál ilyet jobb ha profira bízod.
Hűtéssel sincs már gond akkor?