Hello!
Segítséget szeretnék kérni, elsősorban azokhoz szól a kérdésem,akik alakitottak már át injektoros runnert,nrg-t,vagy ditech-et karbisra. Az lenne a kérdésem,hogy miket kell cserélni,és min kell alakitani.
Nagyon köszönöm a segítséget előre is! remélem van aki segít.
Én annyit tudok: hengerfej csere,szívócsonk,karbi,és valahogy kiiktatni az elektronikából az injektort
A robesz most az csinálja,hogy hidegen beindul, de le is áll, 1x-2x beinditom utanna ok,de ha megyek vele kb 2km-t ,mindegy hogy nyélen,vagy fél gázon, egy idő utan "legyengül" nem pörög föl,csak kerreg,mintha vizes lenne a benya,nemtom,hogy gyertya hiba lenne,mert új a gyertya,kb 200km van benne. az injektor fejröl le voltak égve a tömitések,vettem rá gumi+teflon gyűrűt.porlasztani szépen porlaszt! Mi lehet vele? van értelme megcsinálni,vagy karbisra épiteni? esetleg kompresszor nyomás?
légszives segítsetek!
Nagyon ,megköszönném,ha leírnátok nekem az elejétöl a végéig a karbisra alakitást!
köszi hello
Anno a simsonba nagy sláger volt a fimol,húúú haver mi van a gépben molibdén diszulfidos kenőanyag jeee
én is vettem,nem is volt drága,nekem csörgött utána a simó...Szerintem is többre mész a benzinbe kevert kis plussz olajjal
Igen, én úgy tudom hogy ez egy felületnemesítő anyag. A nyomás, és a hő hatására beépül a fémbe, és csökkenti a súrlódást. Annó a Skoda120 váltójába raktam ilyet, valamivel csendesebb lett, de azért nem esküdnék meg a jótékony hatására. Injektoros motorba nem tenném....
Én még ilyenről nem is hallottam. Mindenesetre érdekes. Grafitos zsír az van tudom, de ott sem polírozás miatt. Jobban bírja a hőt és jobb a kenése. Sőt nekem a kocsiban volt grafitos ROWE motorolaj. Elvileg jobban kent a színe meg olyan volt, mint egy dízel fáradtolajnak.
Sziasztok.Lassan kész vagyok a blokk felújításával.
Apáink idejében csinálltak olyat,hogy felújítás után kevertek a benzinhez egy kis grafitport.Ha minden igaz a mai formájában Fimol-nak hívják és a Mol kutakon kapható.Nekem azt hazudták ,hogy szinte "felpolírozza" a henger falát!Vélemények,tapasztalatok vannak-e témában?
sziasztok. a segítségeteket kérném! Van egy Aprilia sr DiTech-em és mostanában az történik hogy felmelegszik a motor(ha 40-50nel megyek) aztán visszahül(ha 70ig húzom). legalábbis ezt látom a műszerfalon. azt mondják körülöttem hogy ez vízpumpa lesz....vajon tényleg az?meg hogy a menetszél visszahűti...(amit nehezen hiszek)
köszönöm segítségeteket!:D
Ma cseréltem vissza a régebbi termosztátomat, mivel a mutató alig mozdul ki, és a hűtő már a kezdetektől melegszik. kint tesztelve elvileg zár, de bent viszont átereszthet. Szerinted mit nézzek meg? az uj apriliás kicsit feljebb engedi a hőfokot, viszont a hűtő azzal is csak kézmeleg.
Hőgomba ilyenkor szokik bekrepálni,Vagyis nem az már régebben csak a hidegre jön elő a tünet.
És a szokásos kompresszor inyektorfejek ellenőrzése stb.
Ha minden jó akkor GO szervíz.
Segítséget szeretnék kérni, elsősorban azokhoz szól a kérdésem,akik alakitottak már át injektoros runnert,nrg-t,vagy ditech-et karbisra. Az lenne a kérdésem,hogy miket kell cserélni,és min kell alakitani.
Nagyon köszönöm a segítséget előre is! remélem van aki segít.
Én annyit tudok: hengerfej csere,szívócsonk,karbi,és valahogy kiiktatni az elektronikából az injektort
A robesz most az csinálja,hogy hidegen beindul, de le is áll, 1x-2x beinditom utanna ok,de ha megyek vele kb 2km-t ,mindegy hogy nyélen,vagy fél gázon, egy idő utan "legyengül" nem pörög föl,csak kerreg,mintha vizes lenne a benya,nemtom,hogy gyertya hiba lenne,mert új a gyertya,kb 200km van benne. az injektor fejröl le voltak égve a tömitések,vettem rá gumi+teflon gyűrűt.porlasztani szépen porlaszt! Mi lehet vele? van értelme megcsinálni,vagy karbisra épiteni? esetleg kompresszor nyomás?
légszives segítsetek!
Nagyon ,megköszönném,ha leírnátok nekem az elejétöl a végéig a karbisra alakitást!
köszi hello