Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

laposodik a fórum
Helló Zoli!2003.Aprilia sr di-tech ben kérném a véleményed!Tegnap kezdte!Menet közben olyan,mint,ha fel-le kapcsolgatnám a gyújtást,vagy mint amikor kihagy a benzinpumpa!Alapjárat jó egy 20mp-ig, utána megemelkedik kb-2000-re a fordulat és megáll!Rottyra indul kezd kipörögni 3000ford környékén visszadurrog a kipufogóba,és csapja a lángot!Szerinted mi a szent szar lett vele?Hol kezdjem?Segíts valamit légyszi!
Sziasztok!Van valakinek ötlete hol tudok Di-tech interface-t vásárolni?
Sziasztok!
Ha valakit érdekel van factory hátsó ledes lámpám és alsó idom!
Mindkettő hibátlan állapotban van és a bolti ár töredékéért oda adom!
Szia én Renk Csabit ajánlom a Zsolcai kapuban nagyon jó srác biztos segít GOLDMOTORS mondhatod hogy a riasztós srác ajánlott.
Károsan fog szellőzni....
Sziasztok. Van egy 2008-as Aprilia Sr Street-em. Olyan bajom lenne vele, hogy kb 30 km/h ig megy utána pedig elkezd dadogni és nem is gyorsul tovább. Mi baja lehet? Gyertyát cseréltem, gyujtotrafot cseréltem.
Egyébként meg hengerfej le, és már látod is milyen gyertya kell bele.
A normál és a hosszú menetes gyertyából is van normál és előretolt elektródájú. Régen "Y"-nak mondták. Pl.: PAL N15Y, stb....
http://ecx.images-amazon.com/i...
Erre figyeljetek, mert pici lyukat fog ütni a dugóba, és ezután károsan fog szellőzni.....
Én sem értem az az igazság!
Mondjuk nem csodálkozom. Mert egy olyan emberzől hozták ide aki noname alkatrészeket rakott bele, meg találtam benne csavarhúzót stb.
Szerintem én most ezt nem értem,bár lehet hogy hülye vagyok.Most akkor a rövid túl rövid,a hosszú meg túl hosszú bele?Ilyet nem láttam még.....
Megnéztem kb 1-1,5 menetnyivel kellene, hogy rövidebb legyen a gyertya. Mert így bele ért a dugóba. 70-es henger van rajta.
Hengere válogatja.Ha úgy látod hosszú kell,akkor az....
Szerintem csak le van kormolódva a menet többi része,és azért megy onnan nehezebben a gyertya.
Sziasztok! Egy elég amatőr kérdéssel fordulok hozzátok! Hoztak hozzám egy SR50-est 70-es henger van rajta. Kivettem a gyertyát és rövid menetű volt benne. Megmértem sacc/kb alapon úgy látszik hogy hosszú menetű kell bele de az meg kb a felénél megakad és nem lehet továbbcsavarni csak nehezen. Kérdésem rövid vagy hosszú menetű kell bele? (Szvsz hosszú)
Helló. Én a Fido-motort ajánlom neked. Nem Aprilia márkaszerviz de van minden cuccuk meg korrektebbek is mint az Aprilia Miskolc.
Köszi,akkor email-ben jelentkezem.Morini átalakítás lesz elvileg,de csak akkor zaklatlak,ha nem boldogulok.Előre is köszi!
Tele vagyok melóval, és egyre ritkábban tudok feljönni, de ha leírod a problémádat, akkor megpróbálok segíteni. Esetleg e-mail: kinter kukac freemail pont hu. De ezt a címet el ne áruld senkinek, nem szeretném ha újból olyan "gondokkal" jönnének hozzám, hogy milyen benzin kell az SR-be, stb......
Nekem mindig az ülés kapcsolja be az irányjelzőt, mert ahogy teljesen felnyitom, pont nekitámaszkodik az irányjelző kapcsolónak. Az indítást már villogva fogadja...
Rá nem jöttem volna miért indexel nekem is motor, miután kikötöttem. 10-ből 9-szer csinálja.
Használok kormányzárat, és mindíg kinyitom a csomagtartót.

Mindíg csak azon kattogok, hogyan is hagytam bekapcsolva....
Sziasztok! Miskolciak vannak itt? Vizpumpa szimeringre lenne szükségem, minarellis a blokkom! És kéne egy jó bolt nekem itt miskolcon, ha tudnátok ajánlani.
én shell 99 racinget teszek bele
Egyetértek.

Kell bele egy normális benzin és akkor nincs gond. Én személy szerint 98-as Agip benzint rakok bele. Igaz vagy 25 Ft-al több (ilyen fogyasztásnál szerintem lényegtelen), mint a 95-ös, de érezhetően kicsit jobban gyorsul a motor. Múltkor fater vitte el tankolt bele 95-öst rögtön észrevettem, hogy nem úgy megy.
olyan mint az aspirin, nem is árt nem is használ
Úgy gondolom,ha normális minőségűt veszel,tehát valamilyen ismert márkából,akkor nem fog ártani.Bár használni sem,szerintem.Felesleges ilyenekre kidobni a pénzt,én régebben az autóimba vettem ilyeneket,de semmi különbség nem volt.Jó üzemanyag kell,meg jó olaj,ennyi.
na erre én is kíváncsi vagyok!