Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szikra már van az ecunál volt az also sor utolsó saruja jobra fekete piros az volt eloxidálodva és már csak ugy csattog a delej ,de kompresszor gáz van rajt kb 2bár és küldi fel a benzint talán már látom az alagut végét.
Este igen.
Elment.
Szia!
A kompresszorcsövet az az injektorról vetted le nem? Csak mert hengerfejet írtál.
Amúgy az injektorban lévő üzemanyag nyomásszabályzóval lesz a gond. Hasonló volt nálam is (bár nekem morini detch van). Átszakadt a membránja és átengedi a levegőkörbe a benzint. De a 3bar nyomás sem vmi sok...
Pippo 131 beindult már az gépezet?
Zoli csomagot sikerült feladni?
hello az a réz ami elöl van nézd meg azt hogy teszel rá egy csövet megfujod és mikor szivod mi történik ha nem tudod megszivni az az olajzóé ha szabadon átfujod illetve szivod akkor a benzin csap vákum de ez lehet valami enduróé volt azon meg nem volt vákumcsap.akkor huzd ki a 12-es böl aztán dörzs árazd bele a másik mellé és akkor műkodnifog a csap is.
Kedves SZAKÉRTŐK!Segítséget szeretnék kérni.Gilera purejet egyre nehezebben indult majd sehogy.A kompresszor csövet kivettem a hengerfejből,nyomásmérő rácsatlakoztat,sok indítózás után felkúszik a nyomás 3 bar-ra,de közben a cső helyéről ömlik a benzin.Szó szerint fröcsköli a benyát.Szerintetek?
Vagy csak kis denaturált szeszt öntesz a gázolajhoz.
Esetleg pici benzint.
Ez egy régi fejvadásztrükk.
Üdv Pityu999!

Ha nem gond adnék ötletet Én is. A gázolaj előmelegítését úgy is meg lehetne oldani, hogy amennyiben vízhűtésű a motor a vízcső egy részét átvezetni a gázolajtartályon keresztül.
Csááá tud valaki paks vagy környékén olyan motor szerelőt aki megtudja csinálni az injektort a robogómon vagy olyat aki szét meri szedni egyáltalán?2002-es di-tech
Hali.
Köszi és hol van a különolajzás bemenete?
hello az túlfolyó!
Azt csak service tudja melyik a progiverzio?
Óra szerint olyan 80-85 érzés szerint nyomatékosabb. Hidegebb külsö levegőt jobban szereti. Tudom, hogy keveset megy, ahogy nézegettem, kopott a szij, és talán 5.5-ös görgő van benne. A neten nézegettem, a polini henger olyan 9500 1/min-en dolgozna, mármint, ha a gyári kipuff nem folytaná meg. A fogyasztásom nőtt,- nyilván az emelt üa. nyomás miatt - észrevehetően, bár még nem mértem. Szétütni nem akarom, mert állitólag mielőtt vettem hosszabb ideig állt, szépen had szokja a fordulatot.
Nemrég voltam felétek , igaz csak elsuhantam vagy 130-al,
ja nem ditechkel és pályán...
Előmelegítéssel nem lenne gond, mert azt megoldanám kis tűzzel utána már csak a szűrőt kellene hőn tartani. Átfolyó gázolaj? Ennek a kis 3 hengeresnek a fogyasztása valami hihetetlen kicsi, szóval a szűrőben vagy előtte nem sokkal, lenne ideje kiolvadni odáig meg elfolyik a sűrű gázolaj is. Sajnos az a baj, hogy ez nem olyan dízel ami tápszivattyús és itt nincs visszafolyó gázolaj ami melegítené a tankban lévőt is. Nah mindegy akkor télire ami kell az a 10 liter gázolaj veszek alpesi dízelt Vagy veszek dermedéspont csökkentőt
Akkor az elektromos dolgot hanyagolom. Köszi azért.
Sziasztok.
21-es karbin hol található a különolajozás input- ja
Otthoni eszközökkel nem tudod javítani, mert össze van sajtolva. Szét lehet szedni, de össze úgy hogy tömítsen is a fedél......
Üdv! Láttam már gázolaj melegítő vackokat, kifejezetten ilyen célokra, ám ezek inkább 230V-ról működnek. Általában azért, mert egy dízel motornak az indításhoz meg az izzításhoz elég nagy áram kell, és mire felmelegítenéd a gázolajat, addigra nem maradna az akkuban áram az indítómotornak. Ilyen esetben van az, hogy a fagyi visszanyal... Ráadásul szerintem a 40W az igencsak kevés lenne a melegítéshez. Ahhoz hogy a szűrőben lévő olaj felmelegedjen ahhoz biztosan elég, de ahhoz hogy a "folyásban" lévő olajat melegítse, ahhoz édeskevés. Azzal meg semmire sem mész ha beindul a motor, de két pillanat múlva már le is áll, mert a gázolaj szűrőn kívüli része ugyanúgy be van dermedve. Javaslom inkább egy minimális benzin elkeverését a gázolajban. Ezzel többre jutsz.
inkább 4körül mert akkor márt nem melozok és ha addig tudsz képet kuldeni akkor a (dzsana.13@freemail.hu-ra köszi.
Oké,kösz!Ha jó úgy neked,holnap délelőtt felhivlak!
heloszerintem az lesz a legjobb ha adok egy telefonszámot és ugy meg beszélunk ugy könyebb mint irogatni.+36304230977
Szia!
Akkor először is kérnék szépen egy email címet,ahová küldhetem,vagy telószámot,amin elérlek!Én is szeretnék képeket és pontosabb infokat kérni a motorról,mert bár olvasgattam,hogy valamiért nem indul,de azt sem tudom,hogy Morini,vagy Piaggio,évjárat,állapot,stb.Azonkívül,hogy nem indul,a blokk egyébként jó benne?
A Typhoon az műszakilag tökéletes,nem csörög-zörög a blokkja,jók a gumik is,fékek is,minden működik rajta egyébként.Apróságok vannak rajta külsőleg,de gyári még a festése.Ilyesmi ráférne,hogy a kipufogót le kellene festeni,meg van egy-két karc a fényezésen,de én nem fújatnám át,annyira nem vészes.
Sziasztok!
A ditech kompresszor visszacsapó szelep javítható vagy kompletten lehet cserélni?
Csak mert olyan problémám van, hogy a gép beindul, alapjárat van, de nem pörög ki és néha durrog. A nyomást megmértem és 6bár körül alakult a vége. Igaz ehhez kb fél percig kellett indítózni. Viszont a nyomás nagyon hamar visszaesik. Meddig kell tartania nyomást?
Dehogyis. Annak a 3 fogaskeréknek ami benne van minek kéne egy liter olaj? Ezek a tubusosok általában pont annyi, amennyi kell a motorba.