Korántsem reklámként,a bolvári kft baján diszkont áron adja a robogókat,mikor odaérsz ahogy megjön a szállítmány olaszból,ebből éltem sokáig mint kereskedő!Lehet messze van,a honlapcímet már nem vágom de a gugliban ott lesz,valamint ha dobsz egy hetvenes olcsobb hengerszettet,és könnyebb variátor görgőket,kihozhatod a gépedből a 90-et simán,a fogyasztása keveset változik,dinamikus lesz,és kellőképpen gyors!
Speciel nekem munkába menet sosem volt gondom vele.
Na de menet 2x.Eccer Otthonról 3 percre lámpánál aszongya blőőőőőő és megállt.
Gyűrűtörés.
Egyszer egy kompresszorcső bilincse nem volt meghúzva mert bazeroltam és hülye voltam.
Naná hogy otthon derült ki mikor hazavontattam futón.
És egyszer felrobban a benzincső.
Fél óra volt hozni másikat és belerakni.
Na jó volt hogy fordítva lett visszatéve a vízcső és forrt de az tényleg nem az én hibám volt és hazaértem.
Nehezen.
Az enyém eddig ezeket teljesíti és már itt is volt olyan akinek van 30 ezer km-es bontatlan ditekkje. Szóval elhiszem én, hogy van bennük szar, de szerintem nem tömegesen. Főleg ha belegondolok, hogy mikor én is vettem a motort előtte mennyi ditekk állt a szalonban és azon a szombati napon is én voltam a 3. vevő. Szerinted ha ilyen ütemben adták anno a motorokat (mert egy árban volt a ditekk és karbis) és annyira szar lenne akkor nem lenne tele a fórum Factory-s tulajokkal illetve a szervizekben nem állnának dögivel a motorok? Ezzel szemben amikor vittem szervizbe mindig 1-2 állt bent, de azok olyan állapotban is voltak. Látszott rajtuk, hogy közel sem olyan gazdájuk volt, mint amit egy motor érdemel.
Lehet, hogy a morini (vagy minarelli mittomén) ditekk rosszabb, de Piaggioval nekem semmi bajom és ide a fórumra sem nagyon járnak Factory hibával. Szóval ezek szerint javítottak rajta és tanultak a hibákból? Lehet.
Na igen és a szervizek hozzáállása is rémes. Meséltem nem, hogy nekem 15 percig cserélt gyertyát a szervizes ürge (csuklós T kulccsal) és közben szidta az olasz kurva anyját is én meg hazajöttem és 2 perc alatt kivettem a gyertyát a gyári kulccsal amit hozzáadtak, mert az oda lett gyártva és pont elfér. Ja kérem csak szét kéne nézni meg figyelni egy kicsit? Arról már nem is beszélek, hogy 0.4-es hézaggal simán beledobta a gyertyát. Szerintem nem is tudja (na meg mivel szarik rá, nem is érdekli), hogy 0.9-es hézag kell neki, pedig nagyon nem mindegy.
Igen, de akkor minek túlbonyolítani? Szerintem pont az lenne egy motor célja, hogy mindenki hozzáférhessen, egyszerű legyen, és ha reggel munkába indulsz, vagy hétvégén van egy kis időd akkor ráülsz, és szaladsz( és ökörködsz) vele pár kört? Na ezt egy Ditech nem tudja. Biztosan akkor fog lerohadni, mikor sietnél munkába, vagy hétvégén szeretnél vele menni kicsit. Az olaszoknál biztosan nem így van mint nálunk. Azt is el tudom képzelni hogy szinte csak kedvtelésből viszik a szervizbe, csak azért hogy bratyizzanak a szerelőkkel. De azt is el tudom képzelni, hogy ott meg is lehet várni míg a motor kész lesz, és addig egy színvonalas helyen esetleg megiszol egy kávét, stb. Biztosan nem kerül egy vagyonba, pl. egy szűrőtisztítás, vagy egy gyertyacsere sem. Meg ha mégis, akkor sem annyit keresnek mint Mi itthon.....
Akkor vissza az eredeti kér(d)ésemhez: tud-e valaki megbízható forrást?
(Akár kereskedő is lehet... Autók terén pl. ismerek megbízható neppert, aki nem foglalkozik problémás kocsikkal - nem ő a legolcsóbb, de sosem volt vele gond. Motor/robogó-fronton viszont új vagyok... )
Gond itt is mint minden ilyennél akkor keletkezik mikor egy 15 millás ájudit fúrsz seggbe 50-enek álcázott 100-assal vagy 125-össel.
Itt kezdve az engedély nélküli vezetésen át a sebességtúllépése és a közokirathamisítás meg a biztosítási csalás is előkerül.
Nem beszélve a mérges kocsitulajról akinek a biztosító nem fizet és perelni fog téged a kár megtérítésére.
Ez lehet sosem fog megtörténni lehet a jövő héten.
És még csak nem is te leszel a hunyó mert te 70-80-al mész bevág eléd lekoccolod és a vége bünti bünti hátán meg jelzálog a házadra.
Szóval azt mondod, a gyári 50-es megy 70-et, valósan? Nem ezt hallottam, állítólag végsebességre 60-65 a max.
Mindenképp olyan robogót szeretnék, hogy ránézésre simán 50-esnek legyen nézhető (a BWS-emről ordít, aki ért hozzá, hogy márpedig az a 100-as )
Amúgy ha nem áll be a forgalom, és valamiért nem tartod a lépést (70-80km/h) simán 'rádszlalomoznak'. Kocsival sem piskóta élmény, nem próbálnám ki két keréken...
Mióta robogózom összesen egyszer állítottak meg,kérdezték 50es?-mondom igen.Odaadtam a papírokat,ahogy felnyitottam a csomagtartót még az eü csomag is rájuk vigyorgott.Mondjuk nem is azért állítottak meg mert száguldoztam,csak simán közúti ellenőrzés.
Persze előfordulhat olyan is,hogy nem hiszik el ,aztán feljelentés hercehurca nem tudom...
Mindenesetre ismerek olyan rendőrt akinek van,vagy éppen 125ös négyütemű robesz.Csak ha őket megállítják,leveszik a sisakot,pacsiznak a kollégával aztán mennek tovább...
Akkor marad az SR50, a magasságodhoz kell is,a rox kisebb.
Nem értem miért lenne életveszély akár autóval is 60-al menni? Több sávos helyenként 4-5 (a kanyarodókkal) ha annyira nagyfiúk kerüljenek ki. Sáv közepére beállni 70-75-re (ennyit egy gyári 50-es bír) és hadd menjen. Aki akar kikerül aki ne beáll mögéd. Ha nem hagysz helyet nem is fognak leszorítani.
Viszont eddig én ahányszor jártam a Hungárián az átlag sebességem kb 10 volt Na jó nem pesti vagyok csak átutazóba, de akkor is idegesítő volt, hogy már az M3-tól lépésben haladtunk, persze lehet néha beindul a forgalom amikor nincs dugó, de úgy gondolom, hogy akkor meg van elég hely kikerülni egy motorost. Mindenesetre ha ennyire félsz tőlük akkor vegyél nagyobb Runnert vagy 125-ös Sr-t, de a 100-as Aerox se rossz. Úgy néz ki, mint az 50-es, csak nem úgy megy
Rosszul tudod, 95%-ában 70km/h a megengedett maximális sebesség.
Amit az autók zöme (ha nincs dugó) olyan 80km/h körüli tempóval abszolvál... Életveszély ott akár csak 60-nal is menni, autóval is.
Aerox100-zal annyi a problémám, hogy mégiscsak gyárilag 100-as, tehát a "drágabiztosúresküszömez50es"-dumát nehéz megmagyarázni...
Úgy hallottam, a (motoros)rendőrök rászálltak a kérdésre... Nyaralónál egy 100-as BWS van, de arrafelé nemigen jár senki, aki kötekedhetne...
Szóval szimpatizálok a 100-asokkal, de baj, az nem lehet-e ebből? Ugye ha egy 100-assal megbukik az ember, akkor ugye a rendszámnélküliség mellett a jogsinélküliségért is megütheti a bokáját :-o
(Motorszámból nem ordít egyből, hogy nem 50-es?!)
Na ezért keresek valami tuti befutót, amit TÉNYLEG érdemes megnézni...
Na de menet 2x.Eccer Otthonról 3 percre lámpánál aszongya blőőőőőő és megállt.
Gyűrűtörés.
Egyszer egy kompresszorcső bilincse nem volt meghúzva mert bazeroltam és hülye voltam.
Naná hogy otthon derült ki mikor hazavontattam futón.
És egyszer felrobban a benzincső.
Fél óra volt hozni másikat és belerakni.
Na jó volt hogy fordítva lett visszatéve a vízcső és forrt de az tényleg nem az én hibám volt és hazaértem.
Nehezen.
Lehet, hogy a morini (vagy minarelli mittomén) ditekk rosszabb, de Piaggioval nekem semmi bajom és ide a fórumra sem nagyon járnak Factory hibával. Szóval ezek szerint javítottak rajta és tanultak a hibákból? Lehet.
Na igen és a szervizek hozzáállása is rémes. Meséltem nem, hogy nekem 15 percig cserélt gyertyát a szervizes ürge (csuklós T kulccsal) és közben szidta az olasz kurva anyját is én meg hazajöttem és 2 perc alatt kivettem a gyertyát a gyári kulccsal amit hozzáadtak, mert az oda lett gyártva és pont elfér. Ja kérem csak szét kéne nézni meg figyelni egy kicsit? Arról már nem is beszélek, hogy 0.4-es hézaggal simán beledobta a gyertyát. Szerintem nem is tudja (na meg mivel szarik rá, nem is érdekli), hogy 0.9-es hézag kell neki, pedig nagyon nem mindegy.
Akkor vissza az eredeti kér(d)ésemhez: tud-e valaki megbízható forrást?
(Akár kereskedő is lehet... Autók terén pl. ismerek megbízható neppert, aki nem foglalkozik problémás kocsikkal - nem ő a legolcsóbb, de sosem volt vele gond. Motor/robogó-fronton viszont új vagyok... )
Itt kezdve az engedély nélküli vezetésen át a sebességtúllépése és a közokirathamisítás meg a biztosítási csalás is előkerül.
Nem beszélve a mérges kocsitulajról akinek a biztosító nem fizet és perelni fog téged a kár megtérítésére.
Ez lehet sosem fog megtörténni lehet a jövő héten.
És még csak nem is te leszel a hunyó mert te 70-80-al mész bevág eléd lekoccolod és a vége bünti bünti hátán meg jelzálog a házadra.
Mindenképp olyan robogót szeretnék, hogy ránézésre simán 50-esnek legyen nézhető (a BWS-emről ordít, aki ért hozzá, hogy márpedig az a 100-as )
Amúgy ha nem áll be a forgalom, és valamiért nem tartod a lépést (70-80km/h) simán 'rádszlalomoznak'. Kocsival sem piskóta élmény, nem próbálnám ki két keréken...
Persze előfordulhat olyan is,hogy nem hiszik el ,aztán feljelentés hercehurca nem tudom...
Mindenesetre ismerek olyan rendőrt akinek van,vagy éppen 125ös négyütemű robesz.Csak ha őket megállítják,leveszik a sisakot,pacsiznak a kollégával aztán mennek tovább...
Akkor marad az SR50, a magasságodhoz kell is,a rox kisebb.
Viszont eddig én ahányszor jártam a Hungárián az átlag sebességem kb 10 volt Na jó nem pesti vagyok csak átutazóba, de akkor is idegesítő volt, hogy már az M3-tól lépésben haladtunk, persze lehet néha beindul a forgalom amikor nincs dugó, de úgy gondolom, hogy akkor meg van elég hely kikerülni egy motorost. Mindenesetre ha ennyire félsz tőlük akkor vegyél nagyobb Runnert vagy 125-ös Sr-t, de a 100-as Aerox se rossz. Úgy néz ki, mint az 50-es, csak nem úgy megy
Amit az autók zöme (ha nincs dugó) olyan 80km/h körüli tempóval abszolvál... Életveszély ott akár csak 60-nal is menni, autóval is.
Aerox100-zal annyi a problémám, hogy mégiscsak gyárilag 100-as, tehát a "drágabiztosúresküszömez50es"-dumát nehéz megmagyarázni...
Úgy hallottam, a (motoros)rendőrök rászálltak a kérdésre... Nyaralónál egy 100-as BWS van, de arrafelé nemigen jár senki, aki kötekedhetne...
Szóval szimpatizálok a 100-asokkal, de baj, az nem lehet-e ebből? Ugye ha egy 100-assal megbukik az ember, akkor ugye a rendszámnélküliség mellett a jogsinélküliségért is megütheti a bokáját :-o
(Motorszámból nem ordít egyből, hogy nem 50-es?!)
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Persze nem akarlak lebeszélni az sr-ről,csak egy ötlet volt.