Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi remélem szerencsével járok
http://apromotor.freeweb.hu/

Itt megtalálod az elérhetőséget.
Sziasztok szeretnék annak a Nagykátai szerelőnek elérhetöségét aki jól ért az Apriliákhoz. Köszi
Hát passz.Szériában nekem 120-as volt.De sokan cserélték és működött.
Ez morinis/ditekk verzióra igaz.
És jól fog mérni? A 80, az 80 lesz?
Bemegy helyére.
Morinis újabb széria tuti.De a mina/morinis már nem biztos.Ott a keret és a felső csatlakozása a sprálnak eltérhet.
Ez engem is érdekelne.....
Ditech? A SZO.....ATÁS bele van írva az ECU programjába.
1. sor: Indítás.
2. sor: Hőmérséklet mérés.
3. sor: Benzin befecskendezés.
4. sor: Gyújtás.
5. sor: SZO...... ATÁS.
6. sor: 10-ből 5-ször beindulás.
Hát ne csodálkozz Luke...., Állj át a sötét oldalra.
Sok motor mókus javascript:smile(document.frmmsg.body,'02');document.fr
mmsg.body.focus()
A mókus örs segít ha baj van.
Olyan érdekelne most hogy a kilométerórám 80ig mér,ha veszek 120asat és kicserélem működne?
morini ditech-be hőgombát nem tud valaki, mert a neten sem találok!?
nem tud valaki rontáslevételt, mert az aprilia sr-em el van átkozva! ma reggel éjszakás után jönnék haza egyet nem fordít az aksi lemerült, erre a kollégám hazahoz visszamegyek a munkahelyre kocsival kiszedem az aksit.töltöm 3 órát visszamegyek belerakom pöc-röff erre az aksifedél burkolatának zárjába beletörik a kulcs természetesen tőbe.ekkor agybajt kaptam mivel egy kulcs van csak hozzá.kivettem a zárat kompresszorral fúróvágó üregelővel sprével addig fújtam meg dróttal piszkáltam míg ki nem piszkáltam cirka 1,5-2 órás mutatvány volt.a törött kulccsal lementem a haverhoz, aki másolt 3 darabot így újra heppy minden. JÖHET AZ ÚJABB MEGOLDÁSRA VÁRÓ FELADAT !írjatok már léci ki mire tippel!
Konkrétan ez így igaz.
Valami szar rajta.
Szevasztok
olyan kérdésem lenne hogy vmiért önindítóval nem indul be a motorom..de tolásra könnyen beindul, 2őt fordul és már megy is!
eddig hidegen is indult önindítóval habár kidobálta a bendixet és csak üresen tekert...de melegen nem indul nem tekeri be:S
szerintetek mi lehet a baja.
köszi
Nem beszélve arról, hogy nálunk 2007 tavaszán egy árban volt az új kasztnis Sr-ből a Factory és az LC-is na meg a street is asszem. EL is fogytak a motorok rögtön pedig nem kevés volt. Én szombati napon vettem akkor mi voltunk a 3. vásárló.
Szerintem a hengerfejen van. Bár nekem nem ditech.

Üdv!
Az a legtisztább, ha ők helyezik forgalomba, akkor nincs rizikó!

Üdv!
Ezt jól elírtam, azt akartam írni, hogy kicsi az ékszög ehhez a variátorhoz.
A felülete szép, nincsenek rajta bemaródások. Én inkább arra gondolok, hogy a szíj ékszöge nagy, ezért nem illeszkedik a variátor ékszögéhez. Nekem most 3AA-s feliratú variátor van rajta. A 3AA-as Yamaha variátor teljesen jó hozzá, csak már 0.5mm-t elkopott a gyári szélességéből. Viszont egy 3AA-s szíj 10 rugóba kerül. A 3AA-s variátor a gyári variátora az Apriliának?

Üdv!
Olyan érdekelne most hogy a kilométerórám 80ig mér,ha veszek 120asat és kicserélem működne?
pontosan SR 50 HOT RED SPORT 2001-es,de attol még vehették 2004-be,ki hogy nézi az évjáratot,az 500 000,- meg kb
az igaz hogy ki mennyiért tudja eladni ,annyit ér