Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom méretileg mekkora vagy,de én lehet elgondolkoznék egy 100as levegős aeroxon.Nem kell tuningolni,a múltkor kipróbáltam egyet és szerintem teljesen korrekt menetteljesítménye van,lehet vele dinamikusan közlekedni,jól húz stb.
Ha veszel egy sr-t + ráköltöd a tuningot ugyanott leszel,vagy még többe.170körül láttam egész jókat itt az apró rovatban.
Sziasztok!

A jövő szezontól szeretnék robogóra váltani (autóról), budapesti közlekedés, gondolom nem kell ecsetelnem az okát.
Körbenéztem/olvasgattam/kérdeztem, aztán a legvalószínűbb befutó egy SR50 lenne (mint típus), egy inkább tartós, mint "full" tuning a terv, erre a legjobb alany a jelek szerint az SR50. Nincs ugyanis A-s jogsim (nem is tervezem), de a Hungárián jó lenne, ha a 70-80-as utazót tudná tartani a vas, ergo henger/variátor/kuplung upgrade van tervben, ésszel persze.
A fő probléma: nemigen találok olyan hirdetést, ami "megindítana". Pláne, hogy itt is csak azt olvasom (ezen a fórumon), mint amit az átlag mo-i hirdetésekről tapasztaltam: mindenki hazudik (fiatalabbnak/jobb állapotúnak/sérmentesnek hirdetnek kókányolt-törött-agyonhasznált darabokat).

Tud-e valaki megbízható forrást? Nyilván tudom, hol lehet újat venni, én azért (tuninggal együtt) 200-250e-ből szeretném megúszni a dolgot. Nem zavar, ha nem fiatal a gép, de legyen egyben. Karburátoros, nem csúcsra tuningolt, nem porrátört darabot keresek (nyilván pár karc belefér, az természetes).

Szóval ha bárkinek van tippje, ne habozzon megosztani velem (akár itt, akár privátban).

Előre is köszönöm
Totya
Monnyuk ez így nem teljesen igaz.Itea eza 17,5-es karbis csoda aki valahogy elvesztette útközben az alapjáratát.
De lehet csak a garázsban maradt.
Én azért kíváncsi lennék, hogy honnan származik a motor. Csak mert akik ide jöttek, szinte senkinek nem saját 0 km-es volt a motorja, hanem valami használtan vásárolt a jó isten tudja honnan származó, milyen előéletű és bütykölt motorok. Persze attól még mindig ellene szól, hogy egy karbis szar előélettel is működik a ditekk, meg nem. Viszont továbbra is fenntartom azt is, hogy nem tudjuk Olaszországban hogy megy ez. Lehet, hogy ott vannak hozzáértő szerelők és tudják mihez kell nyúlni nem csak próbálgatnak ezt azt, meg szórakoznak vele. Sőt ugye itt Magyarországon is van ilyen szerelő.

De egyébként nem csak a ditekk ilyen gonosz. Nagy motoroknál a kipufogóban az a buzi szelep mittomén a nevét legtöbbel gond van és ugye jó magyar szokás kössük ki. Kocsiknál az EGR szelep ha beszarik kössük ki hülyeség az, meg drága. Sajnos ez a technikával jár. Amíg egy motor egyszerű, mint a bot nincs vele gond, viszont ha többet akarunk kihozni belőle akkor bonyolítani kell. Ha bonyolítjuk az el is fog romlani előbb-utóbb.
Khm-khm, erről beszéltem...
A 17,5-es karbin elmegy az alapjárat. A 12-esen, meg a 19-esen meg nem?...... Hát bazz. Felesleges 50-es motorra a 19-es karbi.
Semmi baj a Motoforce-al sem. Mi a Keewayre azt vettünk, hogy manuál szivatós legyen, de tényleg semmi baja. Állítólag egy az egybe Del orto még a fúvókák is azok a belevalók.

Az meg, hogy elmegy az alapjárat tényleg ökörség. Valami dugulás lehet a háttérben 100%. Szerinted mégis mitől menne el? Egyik nap még jó, másik nap meg már nem és közben senki nem nyúlt hozzá?

Egyszerűen akinek a 19-es karburátor van el akarja adni és mellette hülyeségeket beszél, hogy meg vedd.

Múltkor nálunk csengettek román cigányok, hogy "óccsó stíl fürísz" vegyem meg. Kérdem hol van róla a Stihl felirat. Azt mondja ez gyártási hibás és lemaradt róla az öntödében . Na szerintem aki neked árulja a karbit az is hasonló hülyeségeket beszél, csak vedd meg.
Már mért menne el a 17,5-ösön az alapjárat?Ez hülyeség.Egyébként meg tényleg teljesen felesleges a 19-es egy gyári konfigra.Dellorto-d van 17,5-ösben?Mondjuk Motoforce (ha jól emlékszem) karbiról olvastam pár helyen,hogy egy fos,de a Dellorto-val nekem nem volt soha semmi ilyen bajom.Maximum szét kell szedni néha,kitísztítani,beállítani,stb.
igen gyári minden csak aztmondják hogy szar a 17.5es karbi mert elmegy az alapjárat és nekem elment most és aztmondja akitől venném a 19esen nem megy el.
Akkor kompresszorcsere van.
Tök gyári a henger minden? Csak mert akkor fölösleges szerintem a 19-es karbi. Több benzint ha adsz neki csak megfullad a benzintől szegény.
sziasztok az lenne a kérdésem hogy van nekem egy aprilia sr 50 gyári kipufogós és ha vennék rá egy Dellorto PHBG 19 es karbit a fogyasztása mennyi lenne? és a végsebessége kb?
Most 17,5es karbi van rajta.

ennek a 19es karbinak vannak hibái stb?
Sziasztok!
Van egy ditechem! Nem régibe azt csinálta,hogy 1 szer 2 szer lefulladt ! Utánna már alig indult,nem volt alapjárat,kormolta a gyertyát 2 perc járás után! Szétszedtük a kompresszort és ahogy megfújtuk azt a csövet az a szelep vissza engedte a levegőt. Lehet,hogy az a baja? Mértünk benne először 3,8 bart indítózáskor ,utánna már csa 1 et ,de egyszer sem tartotta a nyomást! Lehetséges,hogy ettől volt az a baja?
Jah igen. A fúrás-faragás nem az én stílusom. Ezt már párszor be is bizonyítottam. További jó sz....ást a Ditech-ekkel....
Golf GTi-t hasonlítani egy sz...r Ditech-hez. Ez komoly. A Ditech egy alapból szar olasz konstrukció. Egyébként én is a gyári megoldások híve vagyok, de ezt már leírtam régebben, nem szeretném újra......
45256

Igen ott kell kivenni a szerviz kulcsot is, meg hibakódot olvasni, törölni, mph/kmh váltani meg egyebek.
Jó estét mindenkinek meg tudná valaki mondani nekem a factory servise code-ot valami 25**** isten tudja mi egyszer már megkaptam de nem vigyátam rá.?és még annyit hogy a servez kulcsot is ki tudom vele törölni vagy az más művelet. ha jön válasz köszi .
Szia nem bántásként , de inkább egy hozzáértő szakember .Egy VW GOlf GTI-re is egyszerűbb rászögelni két webert mint megkeresni a befecskendezés hibáit!?Ez szerény egyéni vélemény mert én a gyári megoldás és nem a fúrás faragás híve vagyok.További jó munkát
Szia! Nagyon meg tudnám köszönni ha nekem is elküldenéd a Di-Tech service manualt.Előre is köszönöm. imlov@freemail.hu
Nem azért írtam mert sok. Én is ekörül vettem az enyémet, üzemképtelenül. Ha hozzáértő kezekbe kerül, akkor gyorsan és olcsón helyre lehet hozni.
lehet h azért enyi mert szinte minden uj benne ebbe bele gondoltál mielött irsz. ha nem megy egybe akkor majd megy darabokba vagy az olvasztoba mert nálam nem marad h csak foglalja a helyet.de szerintem alkatrészbe azért elkopna!
Ezért is nagyon fáj a szívem. Csakhát, amit utána kell fizetni..... :(

http://www.motorcyclespecs.co....
A Scarabeo csúnya nagykerekű. Nem nekem való. Én a formás, sportos, sunyi motorokat szeretem.
Na az a sötét nagyúr gonoszságban.
Léghűtéses.
Az még melegszik is.
Scarabeo nem jó? Abból is van ám gonosz di-tech