Amit így felsoroltál hát szerintem 70-ből nem jön ki.
Egy kipufogó 30-50 ezer
Főtengely, csapágy, szimering 30 ezer legalább
Hengerszett szintén vagy 30-40 ezer
17,5-es karbi 10-20 ezer
Variátor, szíj, kuplung rugók legalább 30 ezer +munkadíj és máris 150 felett járunk. Bizonyos használt cuccok csökkenthetik az árakat, de felére biztos nem. Szóval zsebre nyúlós téma ez.
Szia.
Megvan már a tuti
Top 70-es henger,vertex dugó,gyűrű.Sport főtengely (Táborinál,felújítva & centírozva).Természetesen minden cserélve lesz(van).Koyo csapágy,tűgörgő kosár,új szimeringek.Hajtás full malossi.Kivéve a végáttétet.Mindent ami kopó alkatrész cserélek.Van még rá bő 5 hónapom .Olajból Motul-t fogok használni mert sok jót olvastam róla.Leo zz dob van rajta.A 21-es karbit már intézem Ghostrider-el.Szeretem ezt a mocit és ha már az előző tulaj vagy hanyagságból vagy hozzá nem értésből nem rakta össze 100%-an majd én a ti segítségetekkel megcsinálom.Alapjába véve 1 kicsit hobby szinten értek hozzá,de a tuning világában még nem vagyok otthon .
Szerintem ha igazán tutit akarsz,akkor minimum,hogy venned kell egy erősebb főtengelyt,és vagy új hetvenes hengert,vagy használtat,de akkor oda is új dugó,gyűrű,fúrás.Szerintem egy jó vashenger elég,nem kell alu.Ilyen pl. a Polini Sport70,vagy Malossi Sport.De van Stage6,vagy Top,stb.A Polini-t merem ajánlani,tartós,jó henger.Főtengely cserénél elengedhetetlen a blokk újítása,főtengelycsapágy,szimmering.Szükséged lesz egy minimum 17.5-ös karburátorra is,gyárival nem lesz jó,túl kicsi ide már.Utána jön a hajtás,gyári variot,kuplungot sem árt cserélni.De a variot én cserélném mindenképp,mondjuk egy Polini SPC 2003-ra.Akkor ide kelleni fog egy jobb szíj is,erősebb rugók a kuplungba,pl. piros Malossi.Összerak,bejárat,behangol,és élvezi....Ez a sorrend......
Ez tényleg sok pénz,de így lesz egy mindennapi használatra alkalmas,tartós konfigod.Csalódni nem fogsz benne,össze sem lehet egy ilyet hasonlítani egy gyári ötvenes blokkal,sokkal jobban megy.Fogyasztás 5L körül,attól függően,mennyire nyúzod.Csak és kizárólag értelmes olajjal és benzinnel etetve....
Sziasztok!
Mi lehet a baja ditechemnek? A kipufogó elég rendesen füstöl és ha húzom neki a gázt valami fekete trutyit köp ki! Illetve semmi erő nincs benne és nagygáznál lefullad!
Előre is köszi!
Az az igazság,hogy baromi jó volt a moci,még ezzel a "kis karbival"is.Nem gyengén húzott,végre is OTT volt,szóval elégedett voltam vele.Csak hát a végeredmény Holnap telefonálok.Nem hiszem,hogy fél 11-kor örülne nekem
Szia ha küldesz képet akkor tudok mondani valamit és hogy hol laksz és milyen évjárat km mire kell még költeni rá esetleg ha lehet és van fotód akkor a borobika@freemail.hu emilra küld el.Az irányárat úgy is te mondod.
Jah, asszem kapisgálom hogy mire gondolsz. Erre viszont nincsen általános leírás, mivel nincs két tök egyforma méretű variátor és nincs két egyforma szíj sem. A lényeg az egészben az, hogy a szíj álló helyzetben lehetőleg ne üljön rá teljesen a perselyre, hanem kicsit "feszített" állapotban legyen, és a variátortárcsa oldala támassza meg. Ez azért kell mert csak a szíj oldala fog, az alja nem. Ha túl laza a szíj, akkor indulásnál gondolkodik kicsit a motor mielőtt a szíj megtapadna. Ha viszont túl feszesre állítod, és alap állapotban is túl magasan van a szíj a variátoron, akkor nehezebben indul el a motor, mert kapásból nagyobb lesz az áttétel. Lehet hogy nem világos, de nem igazán tudom ezt jobban leírni.
nem!Mikor a motor áll a szíj meg a hüvely közzé közzé befér az ujjam,ha beindítom pici gáz és indul is!A szíjnak álló motornál nem kellene lemenni a hüvelyig?Akinek ilyen variátora(maloosi) van azt mondja hogy nincs hézagoló a szíj meg a külső tárcsa közt!
Jah, 70eFt és 70-es lesz a motor. Amennyiben jó a többi része. Bár nálam egy ilyen átalakítás minimum azzal jár hogy új főtengelycsapágy, szimmering, tömítések, karbi beállítás, varió beállítás, stb... Ha ezeket nem cseréled vagy nem állítod be, akkor semmit nem ér az egész. Munkadíj 15-20e. Márkaszervizben több...
szia zsolo!Felraktam a maloosi szíjat meg még vettem egy külső tárcsát is biztos ami biztos alapon!Összeraktam,és most az van hogy ha húzok egy pici gázt már megy is!Neked tuti nincs a variátornál hézagoló?Mert nekem az ujjam befér az ékszíj meg a hüvely közzé úgy felnyomta a szíjat mikor összeraktam és persze le volt állítva!
Köszi a válaszodat! Most néztem beindult ..kicsit bőgettem és a kipun köp ki valami fekete koromszerűséget..! Sztenderen elég erős de ahogy elindulok vele szinte semmi erő nincs benne! Vagy ha el is indul felgyorsul és leáll! Remélem nem valami drága baja van,,ugyanis benzinpumpával egyszer megszívtam..szóval az is új benne!
Attól hogy fel lett újítva az még nem jelenti azt ,hogy jó is....volt nálam egy motor amibe tettünk egy TELJESEN felújított kompresszort,épphogy 3bart nyomott.Szóval mérjél rá arra a felújított kompresszorra nyugodtan.
1.kell neki 50-60km amíg bekopik.
2.lehet nagyra lett hagyva a gyűrűhézag azért nem nyom eleget.
3.lehet annyira kopott a henger fala,hogy már a felújító nem segít.
4.amúgy meg olyan xar az anyaga ,kb mint egy grafitceruza olyan kemény.kb annyit ér mint halottnak a talpmasszázs...
Most meg olyat csinál,hogy 20km/h ig felpörög és lefullad,de olyan erősen,hogy még vissza is ránt 1 et a motoron!
Szóval most ott tartok,hogy Cpr8e gyertyával nem indul be! Karbis Sr és Champion gyertyával meg azt csinálja amit leírtam =/ Remélem tudtok segíteni mi lehet a baja!
Amit így felsoroltál hát szerintem 70-ből nem jön ki.
Egy kipufogó 30-50 ezer
Főtengely, csapágy, szimering 30 ezer legalább
Hengerszett szintén vagy 30-40 ezer
17,5-es karbi 10-20 ezer
Variátor, szíj, kuplung rugók legalább 30 ezer +munkadíj és máris 150 felett járunk. Bizonyos használt cuccok csökkenthetik az árakat, de felére biztos nem. Szóval zsebre nyúlós téma ez.