Hengerfúrás, új dugó, gyűrű, főtengelycsapágyak, szimmeringek, hengerfej, hengertalp tömítés, stb... 15-50eFt. 70-re alakítás már komolyabb dolog. Új henger, stb. Ha Ditech, akkor új ECU is kell. 60- csillagos égig. Ha pedig nem vágod a témát, akkor ne is fogj bele, majd meglátod hogy miért...
Ha fel kell újítani akkor nem olyan nagy ráfordítás a 70-es.
Bár attól függ mik az elvárásaid.
-Az 50-estől nyomatékosabb "maibb"mentetteljesítmény csak hogy nem lökjenek az árokba.
-Hiperállatikiesikaszemed féle versenycuccokig terjet.
Ezek közt sok az átmenet.
Nasmeg függ a motor tipusától is.
Sziasztok!
Egy Aprilia Sr 50 Ditechem van! Ma cseréltem benne gyertyát,kb. fél percet mentem vele és kb 20 nál leállt! Kiszedtem a gyertyát és már tiszta korom volt! Mi lehet a baja?
Két alternatívában gondolkodom vagy gyári szintű felujítás vagy hetvenes "de a sok papírpénz " olvastam a dolgokat,hogy drgága buli a kérdésem az lenne hogy fleujításhoz milyen dolgok kellenek hogy kb null kilométeres legyen a motor?
És mit szeretnél kérdezni?Hogy milyen hengert ajánlunk,és mik kellenek még az átalakításhoz?
Elöljáróban annyit talán,hogy ha belefogsz,és normálisat akarsz csinálni,akkor szükséged lesz egy zsák papírpénzre....
Sziasztok !
Meg szeretném kérdezni, hogy van egy sr 50 2000-es évjáratú kétütemű mocim 16600 km van benne a motorját szeretném felujítani nincs vele probléma talán ha bemelegszik nem annyira erős.
Talán egy 70-esre átalakítás
Igazad lehet.Mert a Tábori tuning is meg többen a fórumon is azt írták & mondták,hogy vagy rossz hőértékű gyertya(?) vagy túl kicsi fúvóka.
Akkor most már nagyobb karbit is keresek(kézi szivatós)
Köszi.És mennyi kell bele:1dl 2 dl 3 dl ?
Gyakorlatilag néhány csepp volt benne az is inkább volt iszap mint olaj.
Igen.Ez srácok 70-es henger.Nem szeretnék még 1x így járni(dugócsere stb..)úgyhogy ha kell veszek nagyobb karbit meg fúvókát meg minden szart .
Idén már pihenni fog a moci sajna pedig munkába járásba használtam.(Kőbánya-Káposztásmegyer)Úgyhogy megyek is dolgozni mert nem lesz lóvé a cuccokra.
Köszi a válaszokat.
Az első telóba pl. ilyen olajjal próbálkozhatsz. http://www.motorr.hu/2655/cast...
Minél sűrűbb az olaj, annál keményebb a teleszkóp. Ha több olajat teszel bele a szükségesnél, akkor szintén ezt a hatást éred el.
A 12-es méretű karbi az a gyári,általában.Kivéve az újabb Piaggio blokkos SR-t,mert ott már gyárilag 17.5-ös a karbi.Neked is minimum ekkora kellene,talán kicsivel nagyobb főfúvókával,a motor belső hűtése miatt.Nagyon fontos,hogy jól legyen belőve a karbi,mert megszorulhat a nem jó beállítással.
Na lefotóztam a fúvokát.Bár nekem nem sokat mond,hátha nektek igen.Ezzel lehet a baj,hogy átégett a dugattyú?
Ja és a motor itt várja a tavaszt:)
És ha van valakinek hátsó telója vevő lennék rá.Az enyém kaka
Sziasztok!
Elkészült a csodálatos henger,dugó,gyűrű páros!
Ha minden igaz a fúvókám 8 2 ?! legalább is ezt a számot tudtam leolvasni.Nem szedtem ki a karbiból csak levettem az úszóházat...
Meg tudnátok mondani ,hogy mennyi és milyen olaj kell az első telóba?
Bár attól függ mik az elvárásaid.
-Az 50-estől nyomatékosabb "maibb"mentetteljesítmény csak hogy nem lökjenek az árokba.
-Hiperállatikiesikaszemed féle versenycuccokig terjet.
Ezek közt sok az átmenet.
Nasmeg függ a motor tipusától is.
Egy Aprilia Sr 50 Ditechem van! Ma cseréltem benne gyertyát,kb. fél percet mentem vele és kb 20 nál leállt! Kiszedtem a gyertyát és már tiszta korom volt! Mi lehet a baja?
És mit szeretnél kérdezni?Hogy milyen hengert ajánlunk,és mik kellenek még az átalakításhoz?
Elöljáróban annyit talán,hogy ha belefogsz,és normálisat akarsz csinálni,akkor szükséged lesz egy zsák papírpénzre....
Meg szeretném kérdezni, hogy van egy sr 50 2000-es évjáratú kétütemű mocim 16600 km van benne a motorját szeretném felujítani nincs vele probléma talán ha bemelegszik nem annyira erős.
Talán egy 70-esre átalakítás
A gyárival ne rakd össze a hetvenest,mert nem lesz jó!
Akkor most már nagyobb karbit is keresek(kézi szivatós)
Gyakorlatilag néhány csepp volt benne az is inkább volt iszap mint olaj.
Igen.Ez srácok 70-es henger.Nem szeretnék még 1x így járni(dugócsere stb..)úgyhogy ha kell veszek nagyobb karbit meg fúvókát meg minden szart .
Idén már pihenni fog a moci sajna pedig munkába járásba használtam.(Kőbánya-Káposztásmegyer)Úgyhogy megyek is dolgozni mert nem lesz lóvé a cuccokra.
Köszi a válaszokat.
Minél sűrűbb az olaj, annál keményebb a teleszkóp. Ha több olajat teszel bele a szükségesnél, akkor szintén ezt a hatást éred el.
Dellorto az biztos .
Minek az átmérője a 12?
Tényleg nem tudom:(
Ja és a motor itt várja a tavaszt:)
És ha van valakinek hátsó telója vevő lennék rá.Az enyém kaka
Elkészült a csodálatos henger,dugó,gyűrű páros!
Ha minden igaz a fúvókám 8 2 ?! legalább is ezt a számot tudtam leolvasni.Nem szedtem ki a karbiból csak levettem az úszóházat...
Meg tudnátok mondani ,hogy mennyi és milyen olaj kell az első telóba?