Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hengerfúrás, új dugó, gyűrű, főtengelycsapágyak, szimmeringek, hengerfej, hengertalp tömítés, stb... 15-50eFt. 70-re alakítás már komolyabb dolog. Új henger, stb. Ha Ditech, akkor új ECU is kell. 60- csillagos égig. Ha pedig nem vágod a témát, akkor ne is fogj bele, majd meglátod hogy miért...
Asszem 100ccm száranként. De ez nem tuti....
Kompresszor......
A 70-es felujítás 1 hengerszett 1 főtengely?
Ha fel kell újítani akkor nem olyan nagy ráfordítás a 70-es.
Bár attól függ mik az elvárásaid.
-Az 50-estől nyomatékosabb "maibb"mentetteljesítmény csak hogy nem lökjenek az árokba.
-Hiperállatikiesikaszemed féle versenycuccokig terjet.

Ezek közt sok az átmenet.
Nasmeg függ a motor tipusától is.
Sziasztok!
Egy Aprilia Sr 50 Ditechem van! Ma cseréltem benne gyertyát,kb. fél percet mentem vele és kb 20 nál leállt! Kiszedtem a gyertyát és már tiszta korom volt! Mi lehet a baja?
Két alternatívában gondolkodom vagy gyári szintű felujítás vagy hetvenes "de a sok papírpénz " olvastam a dolgokat,hogy drgága buli a kérdésem az lenne hogy fleujításhoz milyen dolgok kellenek hogy kb null kilométeres legyen a motor?
Szia!

És mit szeretnél kérdezni?Hogy milyen hengert ajánlunk,és mik kellenek még az átalakításhoz?
Elöljáróban annyit talán,hogy ha belefogsz,és normálisat akarsz csinálni,akkor szükséged lesz egy zsák papírpénzre....
Sziasztok !
Meg szeretném kérdezni, hogy van egy sr 50 2000-es évjáratú kétütemű mocim 16600 km van benne a motorját szeretném felujítani nincs vele probléma talán ha bemelegszik nem annyira erős.
Talán egy 70-esre átalakítás
Szerintem ghostrider77-nek karburátora is van.... 17.5-ös,vagy 21-es Dellorto-ra lesz szükséged.

A gyárival ne rakd össze a hetvenest,mert nem lesz jó!
Igazad lehet.Mert a Tábori tuning is meg többen a fórumon is azt írták & mondták,hogy vagy rossz hőértékű gyertya(?) vagy túl kicsi fúvóka.
Akkor most már nagyobb karbit is keresek(kézi szivatós)
Köszi.És mennyi kell bele:1dl 2 dl 3 dl ?
Gyakorlatilag néhány csepp volt benne az is inkább volt iszap mint olaj.
Igen.Ez srácok 70-es henger.Nem szeretnék még 1x így járni(dugócsere stb..)úgyhogy ha kell veszek nagyobb karbit meg fúvókát meg minden szart .
Idén már pihenni fog a moci sajna pedig munkába járásba használtam.(Kőbánya-Káposztásmegyer)Úgyhogy megyek is dolgozni mert nem lesz lóvé a cuccokra.
Köszi a válaszokat.
Igen,ez hetvenes szerintem is.Úgy gondolom,az előző dugó problémát is a kis karbi okozta (okozhatta).
Az első telóba pl. ilyen olajjal próbálkozhatsz. http://www.motorr.hu/2655/cast...
Minél sűrűbb az olaj, annál keményebb a teleszkóp. Ha több olajat teszel bele a szükségesnél, akkor szintén ezt a hatást éred el.
Egyébként ez a karbi szemre (és kép alapján) 12-es-nek látszik.
Az 70-es henger? Ha igen, akkor a 12-es karbi kevés.
Tehát akkor honnan tudom meg,hogy az enyém mekkora?
A 12-es méretű karbi az a gyári,általában.Kivéve az újabb Piaggio blokkos SR-t,mert ott már gyárilag 17.5-ös a karbi.Neked is minimum ekkora kellene,talán kicsivel nagyobb főfúvókával,a motor belső hűtése miatt.Nagyon fontos,hogy jól legyen belőve a karbi,mert megszorulhat a nem jó beállítással.
Nem tudom mekkora a karbi .
Dellorto az biztos .
Minek az átmérője a 12?
Tényleg nem tudom:(
Lehet,hogy kellene egy kicsit nagyobb fúvóka.Karbi az nem 12-es,ugye?Ghostrider77-nek szerintem van telója,hívd fel,lejjebb van a telefonszáma.
Na lefotóztam a fúvokát.Bár nekem nem sokat mond,hátha nektek igen.Ezzel lehet a baj,hogy átégett a dugattyú?
Ja és a motor itt várja a tavaszt:)
És ha van valakinek hátsó telója vevő lennék rá.Az enyém kaka
Sziasztok!
Elkészült a csodálatos henger,dugó,gyűrű páros!
Ha minden igaz a fúvókám 8 2 ?! legalább is ezt a számot tudtam leolvasni.Nem szedtem ki a karbiból csak levettem az úszóházat...
Meg tudnátok mondani ,hogy mennyi és milyen olaj kell az első telóba?
köszi
F12 felni eladó párban 8e huf
ez a számom 06- 70/615-22-41