A rakétalámpás injektorost nevezik Ditechnek, az új kasztnisok közül a Factory az injektoros(Purejet), az SR 50 R pedig a karburátorral szerelt változata. Tudtommal.
Sziasztok van egy 97es sr-m nem tudjátok hol van rajta a motor szám? váz számot azt vágjuk de a motor számot nem találjuk és az előző tulajjal se találtuk :D mondjuk nagyon nem is kerestük...Előre is köszönöm a válaszokat :)
ebben egy kicsit homály vagyok de melyik sr melyik? melyik a karbis? melyik az injektoros? sr 50 factory? ditech? sr 50r? vagy hogy van ez? előre is köszi a felvilágosítást
Nekem ezzel ellentétes a tapasztalatom. Ahogy kopik a szíj, kicsit esik vissza a fordulat. 5000km alatt kb egy olyan 500-at. Mondjuk nálam nem átlagos a használat. napi 100km munkábajárás 8000-es fordulaton, gáz visszaeresztés nélkül, r-go biztos egy helyen kopik minden... Most 65-t már 7500-on is megy, az elején 8000-en pörgött stabilan ugyanennyinél.
Egyébként valahol a hátsókerék és a rugó környékén van, ha van.
Van hátsó indexem.Adatlapomon van email cím,írj mennyire gondolsz árban(ha dobsz egy telószámot felhívlak,biztos megegyezünk)
Érdeklődnék ,h. van-e gyári bal hátsó index és ha van milyen fajta és mennyiért? Ilyenre lenne szükségem!
Válaszát előre is köszönöm!
Kinter nem érdekel egy pigis ECU?
Egyben sajnos nem érné meg eledni és a váz hegesztései miatt azt el sem adnám.