helo.elado a motor annyi van h most még meg fötengely csapágyazom és szimeringezem hátha az a baj mert lehet h csak farsot szivott mert rosz volt a szimering ha meg csináltam utána mondok árat kb. péntek körül. ha ugy jo mert mindenképp elado lesz!
Helló! Az létezik, hogy a meggyűrűzött új dugatyú nagyobb kompressziót csinál mint a felújított kompresszor általi nyomás? Ezért nem tud bekerülni a benzin az égéstérbe? Műszerrel még nem mértem de gondolom az biztos megmondja a tutit. Addig is ha van valakinek valami ötlete azt várom.
Mi lehet a baj ha a szivató későn kapcsol. A motor nagy nehezen beindul alacsony fordulaton (gázra nem reagál) majd leáll. Utána ugyanez majd egy kis idő múlva a gázra reagál -- na és csak az első gázhúzásnál (Amit már a motor is érzékelt (szóval kissé felpörgött))azután kapcsol be a szivató. Na most akkor a szivatóval van a baj vagy mi? (Szerintem igen, Mit lehetne vele csinálni)
Rakd sztenderre a motort úgy, hogy a első kerék a levegőben legyen. Leguggolsz elé és finoman, mint egy nőgyógyász elkezded előre és hátra húzni. Így érezni lehet, hogy van holtjáték valahol. Holtjáték lehet a kormánycsapágynál, vagy a telószárnál is. Az elsőhöz úgy férsz hozzá, ha lebontod a műanyagot a térded előtt, a gyújtáskulcsnál.
A segítségeteket kérem!
2002-es karbis vizes Minarelli Sr-em van. Szélvédőt szeretnék rá. Ha van valakinek fent ilyen, tudna nekem képet küldeni a rögzítéséről. Vagy ha valakinek van eladó vevő lennék rá!
Nagyon fontos, please help!
Nem biztos, hogy volt rutin vizsgán (már mint motoroson) mert lehet B-vel vezeti a motort. Mondjuk ha volt, se jelent biztosat. Nekem volt olyan tanfolyamtársam aki csak rángatta mindig a telót lent, de hogy minek fogalma sem volt, csak mondta a sablon szöveget amit az oktató betanított.
A jó szíj egyenletes kopik. Csak azt veszed észre, ha egyáltalán észreveszed, mert ugye fokozatosan kopik a szíj. Hogy pl. 50 km/h-nál nem x-et forog, hanem x+y-t. Nekem Yamaha 3AAA szíj volt rajta és nem szedte szét a tárcsát, pedig már csak 15 mm széles volt a 16.5 mm helyett. Igaz, hogy így vettem és nem voltam még képben.
Igaz nekem Piaggio blokkos, de szerintem 4000 ért korrekt áron volt. Az előző 8 ezret ment és még semmi baja nem volt ugyanannyit ment vele végre, mint az újjal szóval nem lehetett annyira kopott sem. Nem tudom neked milyen blokkos van, de csak lehet kapni gyárit a régebbiekbe is.
Magyarországi, 1. tulaj, friss műszaki, sérülésmentes, rendszeresen szervizelt, Autóvásárlás miatt eladó. Full Power verzió, ARROW sport kipufogórendszer, sok extra, gyönyörű állapotú, erős motorral, gondos tulajtól. Új Michelin Pilot Power gumik,DID lánc, stb. Aszalós Ádám lőtte be, érdemes megnézni- meghallgatni! Ajándék motorolaj, láncspray, erre a motorra nem fogsz költeni, csak tankolni kell! 660.000 Ft.
Az ár FIX!
Lenne egy Arreche 19-es karbim. Autómata szivatós. Eladó vagy cserélném 19-es kézi szivatósra. Nekem nem jó mert átt lett alakítva kézire és nincs meg az autómata szivató.
Msn: valent_laszlo@freemail.hu
Tel:06203674456
Van egy komplett megoldásom, és odaadnék egy 8800 ft-os hibátlan sztendert, plusz a hozzá kialakított 100% karcmentes (agip logós) alsó idomot.
Cserébe csak egy 100% karcmentes eredeti állapotú (agip logós) alsó idom kellene. Semmi más.
(Azért adom oda ingyen az oldalsztendert, mert én nem használom - vásárláskor az Aprilia szalonban csak oldalsztenderrel felszerelt robogó volt.)
Amit én adok:
- oldalsztender (teljesen ingyen)
- gyári, karcmentes aprilia alsó idom
Amit te adsz:
- gyári, karcmentes aprilia alsó idom
Nem zsákbamacska.
A sztenderről és az alsó idomról a képeket itt lehet megnézni:
http://img837.imageshack.us/im...
Email címem: limitr2000 (kukac) gmail (pont) com
Ha érdekelne, küldj emailt és megbeszéljük a részleteket!