A te esetedben nem hiszem hogy az a gond,meg a srácnak sem,de kizárni végül is nem lehet.Ahhoz hogy csak 65-öt menjen nagyon durván kopottnak kéne lennie...
Most 7.5gr görgők vannak benne,de ma raktam fel rá egy reversét,valószínűleg kicsit finomítani kell majd a hajtáson.Mielőtt lefestettem felraktam kipróbálni és nagyon jól ment vele a motor.Valahogy el kéne passzolni a Malossi csövet
Írd már le konkrétan,hogy mik vannak abban a motorban,mert annyit beszéltünk,meg persze mások is írnak és totál elfelejtettem.
csa!Van itt egy srác kinternek hívják ő tuti tud segíteni!De sztem örülj hogy megszabadultál a ditechtöl!Nekem is az van de nagyon problémás egy vas!Meg hát senki nem ért igazán hozzá!Előtte egy minarelis karbis volt de komolyan abba csak tankolni kellet nem volt olyan beteges meg kényes mint ez a szar ditech!Meg arra tetem egy 70-es hengert ment mint az őrült ezen meg már mindent cseréltem full malossi de nem igazán tudok belőle teljesítményt kicsikarni!
szia zsolo!Most olvasom hogy mit írtál az egyik kolegának!Nekem is lehet ez a gondom ha jól gondolom,már ha kicsit kopott a szíj akkor már a variátor nem tudja annyira kitolni!Igaz?és nincs meg a megfelelő áttétel!Te am mekkora görgőkel használod?
sziasztok!van egy 2002 es ditechem,és nm megy ,pedig cserélve lettek a görgők,önindító is!Az a baj,h injektoros volt de át alakította az előző tulaj karbissá,lehet,h ez a baj!,,Ha" elindul akkor úgy megy 70-80al,h befogom a légszűrőház beömlőjét és akkor kezd el húzni!Lehet,h vissza kellene alakítanom injektorossá?Mezőhegyesi vagyok és a közelben nm igazán ismerek JÓ motorszerelőt!Tudnátok segíteni valamiben,h legalább menjen?!Előre is köszönöm!
ma amikor szétszedtem a a szíjtárcsa között volt egy vékony alátét azt visszaraktam, pedig lehet nem kellett volna, de vékony sima alátét volt, szerintetek az fojtás is lehetett?
Az is előfordulhat,hogy fojtott elektronikája van...el kell vinni szakihoz,apromotor-Nagykáta ,ha az messze van neked akkor aprilia szervizbe de ott a gatyát is leszedik rólad és rátöltetni a sportprogit.Egy sima diagnosztika sohasem árthat és az nem is lehet olyan drága.De legalább kiderül,hogy fojtott e vagy sem ,mielőtt elkezdenél hengert fúrni meg hasonló durva dolgok
Ott valami nagy disznóság lesz.A 7.2vel is mennie kéne,nem roller ez,hogy lábbal kelljen hajtani...
A gyár szíj méret 18.4 körül van,tizedre már nem emlékszem pontosan ,de max +- 0.2.
A gyártók sem tartják be,volt már itthon 18.6,de 18.4es új szíjam is.
17mm illetve az alatt már mindenképpen érdemes cserélni.
lecseréltem a hűtővizet nem habzik .a görgőt kicseréltem 7,2 grammosra nem bírt elindulni lábbal segítettem , utána ment 30-tól 60-65-ig és ugyan úgy megállt végre. kivettem 3 db 7,2 g-st és tettem bele 3 db 5,5 g-st és ugyan úgy viselkedik dinamikus megy de a vége az nulla.amúgy 5,5 g-s és 7,2 g-s görgőnél is ugyan annyi a vége a különbség csak 0 és 30 között van mert a 7,2 g-sel nem indult el. fele ilyen fele olyan az árt neki? amúgy azon gondolkoztam végül, hogy fojtás vagy valami más nem szabályozhat le?a szíj kopását honnan látom, és mennyire kopott a csere érett szíj?
Nekem a 6-7g-s görgő soknak tűnik így elsőre.Szinte minden motor egyedi,a görgők súlyát és a hajtás beállítását tekintve.Ahhoz,hogy a végsebességed növeld,valószínűleg más beállítások (esetleg más vario) kellene.De biztosat csak akkor lehet ilyen problémára mondani,ha látja az ember.
Sziasztok! Vásároltam pár nappal ezelött egy 1997 sr-t vizest! Az előző tulaja görgőt cserélt benne 6 vagy 7 grammost tett bele nem tudom! nagyon dinamikussan gyorsul teljessen megvok elégedve vele de csak 70et megy végre! Mit tudnék tenni hogy jobban mennyen egy kicsit végre ? előre is köszönöm
Azért ezek a bepattintós csatlakozók nem jönnek csak úgy szét. De ha mégis, akkor biztosan nem pattan vissza magától. Ez inkább kábeltörés, esetleg kontakthiba lehetett. Bár azt is el tudom képzelni hogy maga a gomba ennyire "jó" minőségű, és belül ilyen "erős" szerkezet.... Viszont ha ilyen gond van, és vissza is tér néha, azt az ECU feljegyzi, és szólni fog érte.
Azóta egyébként semmi baja ugyanúgy méri a hőmérsékletét. Szóval akkor attól a nagy pofontól megbolondult, de mondom helyrerázódott. Holnap meg is keresem akkor és megnézem milyen csatlakozó van rajta meg, hogy mi van vele egyáltalán.
Jóvanna hirtelen nem jutott eszembe a neve:) Egyébként meg hőfokmérő nem? Ha a műszarfalira gondoltam volna akkor azt mondom, hogy vízhőfokmérő MŰSZER:)
Most 7.5gr görgők vannak benne,de ma raktam fel rá egy reversét,valószínűleg kicsit finomítani kell majd a hajtáson.Mielőtt lefestettem felraktam kipróbálni és nagyon jól ment vele a motor.Valahogy el kéne passzolni a Malossi csövet
Írd már le konkrétan,hogy mik vannak abban a motorban,mert annyit beszéltünk,meg persze mások is írnak és totál elfelejtettem.