Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Hogy alakul a led projekt? Azzal sem lesz egyszerű a fényt írányítva az útra lőni ezzel az ócska foncsorral. Hiába lesz erősebb az izzó."
Pont tegnap este szedtem elő, hogy majd jól összerakom, erre tegnap munka után még Nyíregyre kellett autókáznom, úgyhogy megint nem volt rá idő. Tö...öm kivan már hogy sosem jutok a végére a dolgoknak.
a termosztátot kiszedni nem tudtam mert az imbusz közepében van egy kis pöcök így a kulcs nem ment bele!
Szia. Hm. Gondoltam elmondom hogy elindult a motor. :) Kimostam még egyszer az üzemanyag tankot az olaj tartályt. Szétszedtem a kompresszort. Az injektorházat kipucoltam újra, és lás csodát,- elindult.
Jónak tűnik. Egyet azért kérdeznék. legyen kettő. Le kell valahol légteleníteni a hűtőrendszert? kiengedtem a hengerfej csavarjánál, és a vízpumpánál. Kell e még valahol. És merre lelem a termosztátot. Ránéznék. Köszi. Szép estét.
Sziasztok!

Ma majdnem 4 órát szenvedtem az SR50 street fényszórójának nevezett alkatrészétől. Ki akartam szerelni, és lakásban nyugodt körülmények között agyalni rajta, hogy miként lehetne használhatóbbá tenni. Ha már úgyis kiégett a brutális kis 15 wattos vicc. Egyszerűen nem fért ki a hűtőtől. Mindegy, visszaraktam.

Másik fórumon olvastam, hogy egy fickó próbaképpen 55 wattos autóizzót rakot bele, de azzal sem volt sokkal jobb. Egyszerűen a foncsornak nevezett valami használhatatlan arra amire kéne. Kivette a kis fém lapocskát is ami a fény utjának kb felét eltakarja/eltéríti, eredmény ugyanaz.
Szerintem egy foncsornak az a lényege, hogy az izzó mögött fényvisszaverő anyag legyen, és előre lőjje a fényt. Namármost ebben ugye nincs olyan. Hülyén hangzik, de az egész lámpa abból áll, hogy egy egyszerő műanyag cső aminek a végén van valami lencse szerű, mindez nagyon kis zárt térben, azaz bármi erősebbet rak bele az ember, az túlmelegszik.
Gondoltam arra, hogy kivágni pár cm-en a műanyag cső tetejét amiben az izzó van, hogy legalább a hő eltávozzon, és ne olvassza meg a műanyagot. Dehát mint mondtam, ki sem bírtam szedni első nekifutásra.

Kinter: Hogy alakul a led projekt? Azzal sem lesz egyszerű a fényt írányítva az útra lőni ezzel az ócska foncsorral. Hiába lesz erősebb az izzó.

Üdv
Á
Szevasztok.
Keresek 2002-es Di-Tech-hez hátsó sárvédő nyúlványt,és első lámpabúrát.A lámpa jó,de a búra el van repedve.Ha valakinek van megbeszélhetnénk.
Sziasztok!
Köszönöm mindenki véleményét!
Bevittem ma a hengerszettet a Tábori-hoz.
Osztották a véleményeteket,vagyis szerintük is kis fúvóka a ludas.+ esetleg rájátszhatott az is ,hogy nem pont ezt a gyertyát hozza a katalógusuk.
Na mind egy lényeg,hogy laza 16 ezerért megcsinálják .
Megyek megnézem mekkora fúvóka van a vasban..
Igen, elég sz....r helyen van a gomba.
kinter igazad volt a hőgombával. A csatlakozó nem csúszott le, nem is tud ahogy láttam. Viszont az ECU meg is jegyezte memoba a hibáját (Engine temperature sensor malfunction ECU 18). Szerencsére azóta nincs vele gond. Ha mégis akkor csere lesz valószínűleg, de ahhoz idomot is bontani kell, ahogy néztem.
Ennek csak ki kell nyitni az alján a szelepet nyomás alatt ürítéshez nem? Elvileg akkor a nyomás kitolja a mocskot. Igaz akkor nyomásesés lesz amit meg a motor nem szeret.
Ez egészen jó, mert legalább a kompresszornyomást is látni.
Nekem ilyen van:
http://bolthely.hu/gudebolt/id...
Sajnos a felújított kompresszor 1-200 km alatt telenyomja emulzióval,de nem nagy meló kipucolni.
A termosztát nem javítható, mert elfárad vagy félre nyomódik, és megszorul.
Na most jó éjt Mindenkinek.
Ilyesmit szoktak belerakni:
A kompresszor csövét megszakítod, és beépítesz egy vízleválasztó szűrőt. Ezzel a probléma örökre megoldva.
köszönöm
köszi akkor holnapi program. a termosztát javítható, az elkoszolódik, eltörik v agy az, hogy romlik el?
No ez is azon a környéken van. A gyertya és a hőgomba fölött. Ide biztosan nem férsz hozzá, csak ha lebontod az idomokat.
a gyertya környékén? nehéz kiszedni? a hőgombához is alig fértem hozzá
Itt nem az olajjal volt a baj. Attól max besül a dugó, vagy lerakódik rá a korom. De ez bizony egy lyuk...
oké de nekem tul sok benne a viz és a trutyi is olyan minta gépzsir és azis sok nagyon teli van a csö és a kompresszort is eltömiti mert anyira ragad a cucc ha kipucolom utána megy egy darabig és mikor megint feltellik el kezd pruszkölni és kihagy meg erötlen.
Mezőhegyes
Hengerfejen felül, egy fém vagy műanyag ház belsejében. Egy ujjnyi vastag hűtőcső megy rá.
szerintem a molos olaj a baj én agip 2t full szintetikust használok mert a molost nem szeretik a robogok de ez az én véleményem!
a termosztát merre van?aprilia sr 2002 ditech .morini szerintem