120as órán 100-105.de valamit írtál a múltkor,hogy valami sport programot töltöttek rá...A malossi elektronikára nem lehet semmit tölteni.Honnan vetted kitől,biztos,hogy malossi?A matricán kívül elvileg a hűtőbordás rész szélén valahol benne kell lennie a márkanévnek,ha nincs akkor átvertek.
A linkelt oldalon hozzászólásban olvastam, hogy gondolkoznak a srácok olyanon, hogy állítható legyen az üzemanyag nyomás. Ugye írják, hogy alátétet tesznek amivel emelik a nyomást így az üzemanyag mennyiségét is. Na igen, de ez csak etanolos akkor így. Szóval erre kitalálták, hogy vesznek egy új fedelet és azt kifúrják majd szárnyas anyával mozgathatóvá teszik. Szóval egy gyors tekerés és már át is lehet állítani benzinről etanolra. Szerintem ez sem rossz megoldás csak be kell mérni, hogy mikor mennyit kell állítgatni.
A hűtő térfogata 1,2 Liter. Lehetőleg ne a legolcsóbb fagyállót vedd meg, mert az nem kíméli pl. az alu hengerfejet, és hosszabb használat után hengerfejtömítés alámaródás, esetleg hűtővíz szivárgás lesz az eredménye. A hőmérő nem működése típushiba. Vagy maga a hőgomba hibás, vagy fent az óra csatlakozásánál lévő csavaros panelra rögzítés kontaktos. Ha ditech, akkor a hőgomba beleszól a keverékképzésbe is, és bekavarhatja az ECU-t. Sajnos ilyen esetben az órán veszed észre először hogy gond van, az ECU még simán jónak látja a gombát. Sajnos sokszor a bolti új gombák ellenállása is akkora szórást mutat, ami botrányos, ahhoz képest hogy 6-8 eFt.....
A Swift-be a potméteres dolgot oldottam meg, és működik is ha jó idő van. Viszont nekem az is fontos hogy benzinnel is működjön, mert sok kúton még nincs E85.
Sziasztok!Nemrég vettem egy 2002es Sr-t és pár dolog érdkelne:)
1.Mennyi a hűtő térfogata?lecserélném a fagyállót mert nem fűtött garázsban fog pihenni:s
2.Nem működik a vízhőfok mutató.Gondoltam hogy először megnézem a kábeleket...aztán merre keresgéljek ha nemjó?
Az újabb elektronikák már motorhőmérsékletet is figyelnek kocsiban és jóval több anyagot adnak vagy a Dual Skodák pl hidegindításkor benzinnel mennek és 1-2 perc után állnak át etanolra. Nem véletlenül.
Valahol volt egy cikk ami suzukihoz volt, hogy valamit barkácsolni kellett egy kicsit és nem kell elektronika hidegindításhoz sem. Csak most nem találom a cikket. Ha meg lesz belinkelem.
Nem tudok felesben tankolni, mert a kompresszió E85-re lett beállítva, viszont nagy terhelésnél ígyis becsörög. Benzinnel még durvább, már próbáltam. Hidegindító nélkül is beindul még, de nagyon nyekeregve, és többször is leáll míg be nem melegszik. Egyenlőre most úgyis szétbontom a motort, mert pár dolgot változtatni akarok rajta. Legalább lesz időm a LED-es dolgot folytatni. Egyébként az autómnak sem tetszik már az etanol. Fázik tőle. De majd tavasszal visszatérek a témára.
Ehhhh.1 éves gép volt tök analfabétán vettem.Azt se tudtam mi az a ditekk.Jó drágán.Nemmerem leírni.
Majd tuning javítások.70-es malossi szett Leo TT malossi kuplung malossi vario és így met el 190e ért.Úgy hogy pöcc-röff berregett.
A legviccesebb hogy amit én okoztam és mechanikaiak.
Kipufffelfogó törés,összecserélt vízcső miatt hengerfejtömítés,dugógyűrűtörés (neménvoltam) 2x kompresszorfelújítás,1x ACpumpamegdöglés és egy rejtélyes 15 fok alatt nemakarokmennicsaklassanésmorogva,ezt Championgyertyával orvosolta.
Osztán pár inyektorcsőszétrobbanás meg ilyenek.
Tipikus ditekk és az enyém ment rendületlenül mindíg ennek ellenére.
1.Mennyi a hűtő térfogata?lecserélném a fagyállót mert nem fűtött garázsban fog pihenni:s
2.Nem működik a vízhőfok mutató.Gondoltam hogy először megnézem a kábeleket...aztán merre keresgéljek ha nemjó?
vagy komplet blokk=40000ft
Swift 1.0 tapasztalatok
Másik oldal jobb oldalt keresővel. Csak beírod, hogy Swift és már is dob jó pár találatot.
Az újabb elektronikák már motorhőmérsékletet is figyelnek kocsiban és jóval több anyagot adnak vagy a Dual Skodák pl hidegindításkor benzinnel mennek és 1-2 perc után állnak át etanolra. Nem véletlenül.
Valahol volt egy cikk ami suzukihoz volt, hogy valamit barkácsolni kellett egy kicsit és nem kell elektronika hidegindításhoz sem. Csak most nem találom a cikket. Ha meg lesz belinkelem.
Majd tuning javítások.70-es malossi szett Leo TT malossi kuplung malossi vario és így met el 190e ért.Úgy hogy pöcc-röff berregett.
Kipufffelfogó törés,összecserélt vízcső miatt hengerfejtömítés,dugógyűrűtörés (neménvoltam) 2x kompresszorfelújítás,1x ACpumpamegdöglés és egy rejtélyes 15 fok alatt nemakarokmennicsaklassanésmorogva,ezt Championgyertyával orvosolta.
Osztán pár inyektorcsőszétrobbanás meg ilyenek.
Tipikus ditekk és az enyém ment rendületlenül mindíg ennek ellenére.