Én nem tudom nektek milyen motorotok van nekem mindig le kellett légteleníteni....ha nem tettem,azt vettem észre,hogy feltöltés és indítás után nem sokkal megindult a pirosba a mutató.Lehet hogy kidolgozta volna,csak addig párszor felforrt volna a blokk...
Így van Morini ditech: 6,7-7,5g körüli görgő, és 8000-en dolgozik a blokk. 70 felett kezdi el átlépni csak a 8000-es fordulatot. Akár 0,5g-al könnyebb görgőnél is olyan lesz mint egy láncfűrész, 50-nél már 8.500-at forog és nem megy végre semmit. Összetéveszthetetlen ha rossz a görgő méret, pörög mint a rétestészta!
kinter és lenne egy kérdésem. A vízhőfokmérő merre van a motorban? 2007 piaggio SR injektoros. Csak mert tegnap elkaptam egy bazi nagy gödröt (kurva anyját a jó magyar utaknak, még jó, hogy a gumit vagy telót nem kúrta szét) és leesett a víz hőmérsékletem 0-ra, majd mentem még vagy 15 km-t és szépen visszajött. Gondolom a csatlakozó lerázódott az ütéstől, majd szépen visszacsúszott. Azóta nincs vele gond, de jó lenne meglesni, hogy mi a helyzet vele csak azt se tudom merre keressem. A hűtő környékén vagy lent a motornál vagy hol? Bontás nélkül hozzáférni egyáltalán?
Jaja általában 8000 körül dolgozik, de indulásnál az enyém elpörög 8500-ig majd visszajön szépen 8000-re, majd ahogy gyorsul ismét emelkedik és 85 környékén már a 9 ezret karistolja, sőt felette át is lépi.
Ja meg írtad, hogy a kis térfogatú hűtő rendszer magától is kidolgozza a levegőt. Nos csak megsúgom a nagy térfogatú is. Egy kamion hűtőrendszerét ha felöntöd ott sem kell légteleníteni, pedig arra nem mondható, hogy kis térfogatú lenne
Nem cseréltem végáttételt,az újabb 18-20e Ft lenne
Nos a helyzet az,hogy a polini hengerhez a champion rg6yca van javasolva,a malossi hengerhez viszont denso 2pólusú gyertya,aminek most hirtelen nem tudom a számát.A densot a szolnoki yamaha motor kereskedésben rendeltem meg 1800ft volt,szóval elég jó árban van a többihez képest.Ha a kettő közül valamelyik van benne akkor oké,viszont ha a gyári ngk,akkor mindenképpen cseréld,mert az nem szereti a többlet anyagot
Helosztok:aprilia sr ditech felujitott motor benzin pumpa hiányal ,
jó gumik, jó fényezéssel eladó. még semm bontom meg egyben akinek kell irjon vagy hivjon.
Ár=90000ft
érd:06705377495
köszönöm, holnap megcsinálom olyan fehér hab folyt ki mint a mész amikor leállítottam.szerinted hány grammos görgőt lehet beletenni amivel még kipörög, mert gyári állapotú a motor és 5,5 g görgő van benne így 65 a vége és jó lenne 75-80 végnek dinamikusan húz most azt is jó lenne tartani ennyi pici "tuningot", hogy lehetne elérni csak a végsebesség miatt? mi kellene esetleg még bele?
Én a helyedben slaggal többször is átmosnám az egész rendszert, és felönteném a bele való fagyállóval, mivel úgyis közeleg a hideg. Ráadásul egyébként is egész évben folyamatosan fagyállóval kellene használni, mert a fagyálló keni is a vízszivattyú szimmeringjét, amire szüksége is van. Ne a legolcsóbb fagyállót vedd meg bele, hanem olyat ami alu hengerfejes motorokhoz való, és csak desztillált vízzel hígítsd (ha kell). Elvileg a vízszivattyú környékén van egy leeresztő csavar, bár én a szivattyúra menő csövet szoktam lehúzni (hamarabb lefolyik és jobban kihozza az esetleges trutyit). A légtelenítő csavart megtalálod a termosztátház tetején (bár elvileg a kis térfogatú rendszer magától is kidolgozza a levegőt).
Szerintem azért nem akkora a vész. Biztos vagyok benne, hogy egy jó esztergályos tud Neked ilyet csinálni. Ha mást nem is, akkor valami műanyagból, vagy bakelitből.
Belekerült valami, vagy nem az oda illő folyadék van benne. Próbáld meg hogy a motor járása közben leveszed a kiegyenlítő fedelét, és gázt adsz. Ha felhabzik, vagy buborékol a tartályban a folyadék, akkor hengerfej tömítés gyanús.
Sziasztok!
Volna egy kérdésem SR tulajokhoz! A kipufogó felfogatásánál található egy gumi szilend, ami kiszakadt, és a meleg hatására lehajlót a kipufogó.Többször rögzítettem már a kipufogót, de mindig kirázkódót a csavar.
Lehet-e cserélni a furatban lévő szilendet?
Azért így hogy nem látom a motort ez igencsak nehézkes lesz. Tippelgetni lehet ugyan, bár értelme nem sok van. Meg kellene "hallgatni" hogy a motor mit szeretne. Mert nem mindegy hogy üzemanyag, gyújtás, vagy kihajtás gondja van-e. Ha ditech akkor pláne. Ezt itt a fórumon eldönteni.....
Ja meg írtad, hogy a kis térfogatú hűtő rendszer magától is kidolgozza a levegőt. Nos csak megsúgom a nagy térfogatú is. Egy kamion hűtőrendszerét ha felöntöd ott sem kell légteleníteni, pedig arra nem mondható, hogy kis térfogatú lenne
gyárilag 7.5kell bele,próbálkozz 7,vagy 6.5grammossal.akkor menni fog szépen óra szerint 80körül.
Nos a helyzet az,hogy a polini hengerhez a champion rg6yca van javasolva,a malossi hengerhez viszont denso 2pólusú gyertya,aminek most hirtelen nem tudom a számát.A densot a szolnoki yamaha motor kereskedésben rendeltem meg 1800ft volt,szóval elég jó árban van a többihez képest.Ha a kettő közül valamelyik van benne akkor oké,viszont ha a gyári ngk,akkor mindenképpen cseréld,mert az nem szereti a többlet anyagot
'98-as aprillia RS50 hez kersek hátsó utas lábtartót ha valaki tudna segiteni megköszönném. :D
Lassan itt a rossz idő és jó lenne még egy kicsit hiba nélkül motorozni.
jó gumik, jó fényezéssel eladó. még semm bontom meg egyben akinek kell irjon vagy hivjon.
Ár=90000ft
érd:06705377495
cserénél kell légteleníteni, vagy hol kell lecserélni a folyadékot és hogyan?
di-technél?
Volna egy kérdésem SR tulajokhoz! A kipufogó felfogatásánál található egy gumi szilend, ami kiszakadt, és a meleg hatására lehajlót a kipufogó.Többször rögzítettem már a kipufogót, de mindig kirázkódót a csavar.
Lehet-e cserélni a furatban lévő szilendet?