csa!nincs semmi relé az ecu vezérli azt meg ne nagyon piszkáld!Úgy tudod megnézni hogy nyél gáz ráadod a gyújtást a gázt nem engeded vissza hanem húzod tökig és pár mp múlva el kezd kattogni a pumpa akkor működik,ha nem csinálja akkor gáz van!Vagy beindítod alapjáraton jár lehúzod az olaj csövet és kb 1 percenként nyom egy picit ezt látod is és érzik is!A csövet dugd utána vissza!
sziasztok olyan kérdésem lenne h a minarelli szivomembrán jo-e a morini blokkba én nézegettem a formája és a csavar lukak is ugyan az.
ha valiki tud valamit irjon köszi.
Ami a képen van szerintem az nem. Új SR-be nem két szálas izzó kell. Külön van a refi és külön a tompítottnak a lámpatest. H nem tudom hányas halogén kell bele 12 V 35 W. Ennyi biztos.
Nekem meg legjobb eddig a zx volt rá.Ma kerültem egyet a reversével az sem rossz.Az arrow-ról nem tudok nyilatkozni,még nem próbáltam.Elméletileg a malossi dugóján a szívóoldal felől a paláston van egy-vagy kettő nyílás,a polinién nincs csak egy kicsit rövidebb a hátsó része.Legalábbis képen így láttam,mármint a malossi dugóját.
Azért vettem rá a malossi ecu-t,mert volt egy fordulatszám tartomány ahol nem akart menni a motor,pont ott ahol a városi forgalomban kellett volna.Az alapjárat viszont betonstabil volt,meg jól is húzott mikor odarántottam neki.
Az a lényeg,hogy nem szabad sok alátétet bepakolni a kupakba 1vastag és max egy vékony.
Most viszont az alapjárat nem stabil annyira és szerintem nem is engedi az elektronika rendesen kipörögni a motort.Telisonkás főtengelyt csak a malossi gyárt,de az meg olyan áron van,hogy az már űberbrutálfanatikus aki megveszi
szia!Ha azt a fojtást kérdezed ami a toroknál van az ki lett véve én másikról nem tudok!Én nem nagyon vok megelégedve a zx-el egyszer volt nálam egy arov cső azzal brutálisabb volt sokkal egy olyat kéne szerezni!Neked mék cső jött be a legjobban?Nekem volt a kezemben polini is meg malossi is a felömlők ugyan olyanok voltak a dugattyú is!Az alapjárat nekem viszont sokkal jobb mit az átalakítóval ill.van alapjárat és még ha pl álok egy lámpánál és ott jár pár percig akkor sincs semmi baj simán megy tovább az átalakítóval meg durogott meg lövöldözött!Te am mér vettél malossi ecut rá!főtengely cserében nem gondolkoztál azt mondják sokkal jobb mert a ditecnek nem tölti ki a forgatyú házat a gyári tengelye és nincs megfelelő elősűrítés,jó oda baszták azt a kompreszort de az sztem csak azér van hogy bonyolítsa a dolgokat!
Hát ha 3-3 különböző súlyú van,tehát a görgők fele mondjuk 5g-s,a másik három meg 5,5-ös,akkor nem.De nem szerencsés összevissza súlyúakat rakni,az nem lesz jó szerintem.
Pedig a zx nagyon jó a 70es ditechre,mennie kéne vele mint álllat úgy emlékszem mikor az volt fenn 6-6.5ös görgők voltak nekem is benne,a 125ös négyüteműekkel tudtam lépést tartani gyorsulásra,óra szerint meg ha nem volt szél,vagy legalábbis hátulról jött 110ig ki tudott forogni.Na ezt azóta sem sikerült újra elérni 100-105max Tényleg csak úgy véletlenül nem maradt benne a fojtógyűrű a kipufogó toroknál
Különben nemrég nézegettem egy külföldi fórumot,ahol sokkal durvábban megy a tuning mint itthon és a polini hengerét hozták ki jobbnak olyan szempontból,hogy tovább engedi forogni a motort mint a malossi elektronikás megoldása.Mondjuk azt én is észrevettem,hogy egy bizonyos fordulaton megáll és nincs tovább hiába van hátszél meg bedőlés,max a lejtő segít.Ráadásul nekem az alapjárat sem olyan korrekt mint a kupakos megoldással.
ha delorto 12-es phbn 12 gs akkor az alapjárat állító csavar felett van az olaj cső a szívó torok felől középpen a vákumos benzincsap vákumcsöve a benzincső az olajcsővel szemben a tuloldalon a phbn 12 feliratnál és a hengerfejből két vízcső az olajcső mellé ha gyári akkor a hengerfejnél van az egyik csőnél egy t elosztó majd egy cső lóg tovább a végén ledugózva ez a légtelenítő lehetőleg a karbin az legyen felűl.
szerintem takarisd ki a karbit meg a légszűrőt és ha ezután se jó akkor lehet próbálkozni nagyobb főfúvókával!de ehez nem árt ha beszerzel fúvóka furatmérőt mert nem mindig akkora fúvóka mint ami rá van írva pl:ha feldörzsáraszták már előtte!
Sziasztok!
Nagy segítséget szeretnék kérni a karbulátorol levettem az összes csövet és most 1 hónap után elfelejtettem hogy mi hova kell a benzincsövet meg az olaj csövet tudom de a többit nem tudom hova kell rakni esetleg ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném!
Most ha arra vagy kiváncsi hogy milyen tuning van a vason akkor írom!Malossi sport henger elektronikával,denzo kételektródás gyertya,malossi multi vario amiben 6gramos görgő van!Malossi fly kuplung meg légszűrő betét,a kontraszt rugó az gyári!Ja meg egy zx cső!Aszem ennyi de még a szíjat nem cseréltem mióta nálam van.És az van halhatóan a motor az kipörög és 82 a vége!Meg szinte érzem hogy az ecu elveszi a kaját!Sztem a hajtás lánccal van valami!
"....Ha elindul akkor úgy megy 70-80al,h befogom a légszűrőház beömlőjét és akkor kezd el húzni!..." Tehát éhes. Kevés neki a benzin, vagy sok a levegő. Próbáld meg első körben kimosni a levegőszűrőt forró mosószeres vízben, szárítsd meg, és alaposan áztasd be olajba. Ha jól teleszívta magát, akkor csavard ki a felesleges olajat. Nézd meg a gyertyahézagot is, esetleg gyertyát is cserélhetsz. Ha ezek után sem megy, akkor pucold ki a karbit, jegyezd fel a típusát, és a benne lévő összes fúvóka méretét.
Ilyenkor mi van? És mi is az az ECU?