Azért vettem ecut hogy ezt az átalakítót kiváltsam mert nem tudtam beállítani normálisan!Nem volt alapjárat dúrogott meg prückölt össze vissza!De gndolom te is ezért vetél a polinire malossi ecut!
Kipufogó le, kerék ki a faszba, féknyereg levesz, fékbetét kivesz, megnézed, hogy visszamennek-e a dugattyúk, ha nem akkor mozgathatod jobbra balra hátha visszamegy, ha nem akkor dugó kipumpál nagyon finom csiszolópapír megcsiszol, visszatesz, új fékfolyadék feltölt, légtelenít és használ.
(nem tudom, hogy az sr-nél ki kell gyomlálni a kereket hogy kivedd a féknyerget. Szerintem nem nekem úgy rémlik. ) Ha levetted a féknyerget szétfeszítve megláthatod, hogy visszamegy-e a dugó. Legfeljebb lecheckolod a fékbetétet is.
Kedves barátom most tárcsa vagy dob fékes a mocid,mert a kérdésböl nem igazábol derül ki!Ha tárcsa fékes akkor ott fék betét van ha dob fék akkor ott meg fék pofa!
Sziasztok!Vki tudja h lehet e és ha igen akkor hogyan lehet állítani a hátsó féken,mert hozzáér a pofa a tárcsához és nem használom a hátsó féket és így is nagyon forró a tárcsa,és rendesen megfogja a motort!
Nemrég volt gumicsere és gondolom rosszul rakták vissza a féket!Köszi a segítséget!Üdv
csa zsoló!Ma próbálgattam az sr-t a malossi elektronikával,és 80 nál nem nagyon akar többet menni(az átalakítóval ment 100-at is)!mikor eléri a nyolcvanat olyan mintha leszabájozna!Szerinted mi az oka?
hello srácok,
szükségem lenne egy hátsó telóra a motorba, tudnátok mondani hogy milyen kell? ja és kéne még egy szilent is ami a blokkot tartja. azt hol tudok nézni? és esetleg erről egy robbantott ábra valakinek?
Adott egy 2002-es morinis sr50-es, ami nem indul, illetve csak addig pöfög, amig az öninditó tekeri. Tanácsot kérnék, mit nézzek meg?Kösz.