Ez az a gázállásszenzor aminek a pillangójából levágtak?
írtad,hogy elvágták és cserélni kellett.gondolom nem vettél egy másikat,hanem szereztél csak egy pillangót rá nem?
Csak azért,mert ha a nagyokosok szétszedték,akkor annyi.Van itthon egy használt plusszba aminek ki volt szedve a közepe,a csatlakozó-potméter része,próbáltam életet lehelni belé,de ugyanígy jártam.Vagy az értékek voltak jók,de akkor a gáz volt fél álláson-vagy a gázállás volt jó,de teljesen más ellenállás....
Csak erre tudok tippelni,hogy meg volt bontva,ellenkező esetben be lehetne állítani vagy a B variáció:egyszerűen elromlott.
de én inkább a fűrésszel dolgozó "szakszervízre" szavazok.
mia véleményetek melyik jobb
ngk cr8e
ngk cpr8e
champion rg6yca
champion rg6yc
szerintem az engékást az egy sürü erdös résznél el kell dobni hogy az utokor se találja meg!
ha nincs null ponton az baj mert akkor szerintem mozog a bele és az adja az ecu-nak a jelet h mennyi lenyen a levegö és a benzin. a pillango szelepnek egy kicsit nyitva kell lenni egykicsit.
Hát a poti értéke nekem is megvan:
Zárt állás:
1 és 2 között: 1,1Kohm
1 és 3 között: 1,9Kohm
Nyitott állás:
1 és 2 között: 1,9Kohm
1 és 3 között 1,1Kohm
Az 1 és 4 között pozíciótól függetlenül: 1,1Kohm
10% eltérés megengedett
Csak az a baja, hogy ha a zárt állásban beállítom a poti értékét, akkor nincs alapjárat. Ha meg alapjáratot állítom be, akkor meg már a poti nem áll a 'zárt' értéken.
Amúgy a motornak a baja (amiért annyi benzint kapott, hogy el sem indult) az volt, hogy az üzemanyag nyomásszabályzó membránja át volt szakadva.
Na és mi volt a baja?
Valamennyire nyitva van úgy emlékszem,de beállítani lövésem sincs hogy lehetne,mihez lehetne mit mérni,hogy neked is úgy álljon.Talán azt lehetne csinálni,hogy megmérni ilyenkor mennyi az ellenállása és az alapján beállítani. ha gondolod megmérhetem az értékeket a lábak között,hogy hol mennyi,ha az segít valamit.Úgy emlékszem valakinek megvoltak a gyári értékek,hogy milyen ellenállása van zárt ,ill.teljes gáz állásban...
Hello mindenkinek!
Tudnátok segíteni nekem?
Aprilia Sr 50 Street-re kellene nekem oldalsztender.
Mennyit adhatok érte max?
Ha van itt valakinek eladó az szóljon.
Nézzétek meg a képet, hogy milyenre kell.
Köszi.
Köszi de már megoldódott
Már azóta megtett néhány száz kilométert és remélem még néhány ezer bele is megy probléma mentesen.
Még annyi gondom van vele, hogy a pillangószelep pozícióérzékelő poti nem nullpontotn van. Ezt írja hibának ha kivillogtatom. Ez köszönhető az értelmes 'szakszervíz'-nek, mert az előző tulaj elvitte egy Aprilia szervízbe és ott levágták a pillangószelep felét, hogy a több üzemanyaghoz több levegőt szívjon..... szakszerű megoldás a javából. Azóta már kapott másik pillangót csak még finomítani kellene a beállításán. Azt valaki megírhatná, hogy a Ditech-nek alapjáraton a pillangószelep teljesen zár és elég a motornak az a levegő amit a kompresszortól kap, vagy egy kicsit nyitva kell lennie?
inditozáskor a fojtoszelepnél nem sziv hanem kifele fuj de ha elindul akkor sziv mint állat gondoltam erre is szétszettem de hibát nem láttam mind két felén van pici rés aminek kell lenni ha jol tudom
Gyújtótekercset gondolom ki lehet mérni,hogy van e benne szakadás,vagy valami.Amúgy,ha elázott,akkor csináld azt,hogy összes csatlakozás,stb. széthúz,befúj kontakt spray-vel,vagy WD-40-el.Hátha...
sziasztok valaki tudna segiteni sr50 ditech-röl van szo!injektor gyergya kompresszor ecu fojtoszelep benzinpumpa feszabályzo trafo nyomások leprobálva azok jo!én még a gyujto tekercsre gyanakszom hátha az lehet a bünös és azért nem megy mert 1000-re akar beindulni és prüszköl durrog. anyi van hogy egyszer beázott elég rendesen mélyebb volt a tocsa mint gondoltam ha tud valaki ebben segiteni irjon köszi!
írtad,hogy elvágták és cserélni kellett.gondolom nem vettél egy másikat,hanem szereztél csak egy pillangót rá nem?
Csak azért,mert ha a nagyokosok szétszedték,akkor annyi.Van itthon egy használt plusszba aminek ki volt szedve a közepe,a csatlakozó-potméter része,próbáltam életet lehelni belé,de ugyanígy jártam.Vagy az értékek voltak jók,de akkor a gáz volt fél álláson-vagy a gázállás volt jó,de teljesen más ellenállás....
Csak erre tudok tippelni,hogy meg volt bontva,ellenkező esetben be lehetne állítani vagy a B variáció:egyszerűen elromlott.
de én inkább a fűrésszel dolgozó "szakszervízre" szavazok.
ngk cr8e
ngk cpr8e
champion rg6yca
champion rg6yc
szerintem az engékást az egy sürü erdös résznél el kell dobni hogy az utokor se találja meg!
Itt biztos találsz.
Zárt állás:
1 és 2 között: 1,1Kohm
1 és 3 között: 1,9Kohm
Nyitott állás:
1 és 2 között: 1,9Kohm
1 és 3 között 1,1Kohm
Az 1 és 4 között pozíciótól függetlenül: 1,1Kohm
10% eltérés megengedett
Csak az a baja, hogy ha a zárt állásban beállítom a poti értékét, akkor nincs alapjárat. Ha meg alapjáratot állítom be, akkor meg már a poti nem áll a 'zárt' értéken.
Amúgy a motornak a baja (amiért annyi benzint kapott, hogy el sem indult) az volt, hogy az üzemanyag nyomásszabályzó membránja át volt szakadva.
Valamennyire nyitva van úgy emlékszem,de beállítani lövésem sincs hogy lehetne,mihez lehetne mit mérni,hogy neked is úgy álljon.Talán azt lehetne csinálni,hogy megmérni ilyenkor mennyi az ellenállása és az alapján beállítani. ha gondolod megmérhetem az értékeket a lábak között,hogy hol mennyi,ha az segít valamit.Úgy emlékszem valakinek megvoltak a gyári értékek,hogy milyen ellenállása van zárt ,ill.teljes gáz állásban...
Tudnátok segíteni nekem?
Aprilia Sr 50 Street-re kellene nekem oldalsztender.
Mennyit adhatok érte max?
Ha van itt valakinek eladó az szóljon.
Nézzétek meg a képet, hogy milyenre kell.
Köszi.
Már azóta megtett néhány száz kilométert és remélem még néhány ezer bele is megy probléma mentesen.
Még annyi gondom van vele, hogy a pillangószelep pozícióérzékelő poti nem nullpontotn van. Ezt írja hibának ha kivillogtatom. Ez köszönhető az értelmes 'szakszervíz'-nek, mert az előző tulaj elvitte egy Aprilia szervízbe és ott levágták a pillangószelep felét, hogy a több üzemanyaghoz több levegőt szívjon..... szakszerű megoldás a javából. Azóta már kapott másik pillangót csak még finomítani kellene a beállításán. Azt valaki megírhatná, hogy a Ditech-nek alapjáraton a pillangószelep teljesen zár és elég a motornak az a levegő amit a kompresszortól kap, vagy egy kicsit nyitva kell lennie?
Nyalószínű, hogy másik motort kellett volna választani.
-variátor-hézagoló gyűrű(pontosan most nem tudom mi a becsületes neve )
-levegőszűrő-szűkítő
-illetve elektronikusan is szokták fojtani...
hirtelen ennyi jut eszembe