Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aprilia sr ditech uj fötengelyel benzinpumpa hiányal egyben vagy bontva eladó.
egyben=100eft
bontva ami kell ird meg és mondom az árát.
Az nem jó.
Nincs valami infótok honnan lehetne benziny nyomásmérőt, és kompressziómérőt venni?
Mivel buktál nagyot?
Ja a 650-ből már sejtettem.Ditekket hál istennek ordas bukóval eladtam.
Szép volt jó volt kicsi volt jó hogy elment.
Amúgy egy panaszom sem lehet rá ment amikor kellett m egtanultam bütykölgetni és ennyire ízesen és hosszan káromkodni csak ditekk mellett lehet megtanulni.
Az a baj hogy itt a környéken nem tudok olyat akinek lenne műszere hozzá. Egy havernak volt, és használtuk is párszor, de ők kiköltöztek külföldre. Volt róla szó hogy megveszem tőle, de amennyi ditech ide érkezett, az mind azért jött hogy alakítsam karbissá. Egy ilyen "játékszer"-be befektetni csak azért hogy a polcon álljon az meg túlzás. Ráadásul most hogy visszahívtak a régi munkahelyemre, egyre kevesebb időm jut a robogók javítására. Pedig szeretem csinálni.
amugy márkatársak vagyunk csak nekem átfokolt motorom van, meg 3 foggal több a hátső tengelyen. szóval dl.
akkor Te ditech trikeval jársz?
Korban is meg súlyban is mindenkit verek.
azok fa.....ok nem tudnak azok semmit!
Sajnos.
Ez egy igencsak jó kérdés. Mivel már maszekolva van, nem tudom hogy a márkaszerviz foglalkozna-e vele.
Engem is inkább a finomitás érdekel, ami nem megy a napi használat rovására. Amugy korban verlek kinter egy 3-al, de súlyban Te vagy a NYERŐ!
és akkor ki tudja azt megcsinálni itt Debrecen közelében!
Jah, egyébként megjegyzem, az E85-tel besz....am. Már hideg van hozzá.
Akkor átba.....ak.
Én erre vettem a ditechet. ha nem indul 1 évig, akkor nem indul, nem idegesitem magam vele.
Van egy ismerősöm hajdúban, egy istálónyi motorja van, vett olyan motort padlásról ,aminek a gyári emblémája kellett a saját restauráltjához. van nyertes pannóniája, dongó motoros bicaja, szóval ez a fanatizmus!
Hát igen, én sem értem ezt a tuning őrületet. Ha robogója van az embernek, akkor gondolom szaladgálni vette, nem pedig gumit füstölni. Az enyém nem mondható tuningnak, inkább csak módosításnak, de a gyári 50ccm-ével, és "kicsit" nagyobb kompresszióval, a múltkor két személlyel(105+110 kg) is kerékre állt. (Biztosan csak a súlypont miatt...).
Azt ki tudja megcsinálni?A melossi ecu-ra még kéne a spot program?am mikor ráraktam a hengert be vittem Debrecenbe!Ott bohóckodtak egy gémbojal hogy sport program meg minden!Rárakták 5-ezerért de egyenlő volt a semivel!én nem vettem észre hogy rajta lenne!
Áh ez inkább csak tétlen órákra kell télen.Nyáron meg hasítok vele és a 1,5 pacival.
Jah, hogy malossi. Biztosan gyári ECU az, malossi címkével a homlokán.
Nem a tuning a cél, abból már vagy 15 éve kinőttem. Mint mondottam arra ott a 67 ló. Amugy gondolom, a mesterek sem az istenektől tanultak. Ja és szakmám, csak 15 éve abbahagytam.
A 1977-es swalbi mai napig 2-3 rúgásra indul, ahogy az MZ is. ezek voltak aztán a gépek. Út szélén 13-17, gyertyakulcs, csavarhúzó, aztán kukoricásban is motorgenerálozhatsz...
Egy jó tanács kis barátom!A ditechez ha nem hozzáértő személy nyúl akkor több bosszúságot fog okozni mint örömöt!Úgy hogy hagyd a fenébe a tuningolását,űjél rá és motorozzál vele!Inkább vegyél egy karbis és azt tuningold!
A-A.Ha tényleg malossi akkor nyitott és nem lehet írni.
Igy szokott lenni. Én előrelátó gyerek vagyok, polini henger, benzin-, levegő injektor, keverő, kompresszor figyel tartalékban...
Most egy donor benzinpumpa kéne, abból képzem magam, mert az enyém telement retekkel szerintem, mert a tartály szűrője kakilni ment.
Hajrá.
Bár a hajad gyérülni fog az fix.
Én erre tartok az asztal alatt kosárban egy SR-2E suhlt.
Télen élesztem ujra.