Basszus most látom csak, nincs otthon gumikesztyű...
hasznos lesz már töltöm is...
szedted már szét a tiédet? mennyire nyomo a pumpa? nekem a csőből csak csurdogál... Jó ez?
bütykölni azt lehet rajta,ha konyítasz hozzá akkor persze jobb a helyzet sok sikert
mindent szét lehet szedni,itt egy kis mankó hozzá http://www.youtube.com/user/Hi...
használtan meg pl itt van ez,teljesen ugyanaz a scara ditech ac-je is,csak más a felfogatása,azt le kell venni és mehet az sr ditechre. http://www.vatera.hu/aprilia_b...
Attól vettem, akitől a mocit is vettem hibásan. amugy henger dugó, gyűrű, 10k volt. ahogy néztem fúrni sem kell.
A blokk részét már egy óra alatt szétkapom, miverl a moci most nem indul igy már levettem a gyári hengert, cseréltem variátort, kuplungot, szóval csúnyán nézek a mocira és magától szétjön...:) A hengert le tudtam húzni amugy a helyén is, szerintem nem volt akkora macera, mint egyedül a hátsó tengelyt visszajátszani...
Mivel a mocit hobbi bütykölésre vettem, igy ráérek szórakozni vele, alapképzettségem van, szerszám is, ugyhogy próbálkozom.
Nem tudod véletlenül, hogy a benzinpumpát szét lehet-e szedni? nem indul a moci, illetve amig inditózok pöfög. erre gyanakszom, illetve szimeringre, bontottat meg nem találok.
Nem tudom,milyen bolt hol van,webshopból szoktam rendelni.Én szolnoki vagyok itt pl semmilyen (normális-olcsó)bolt nincs
A hangolás azt jelenti,hogy be kell állítani a motort úgy ,hogy a legoptimálisabb fordulaton adja le a legnagyobb nyomatékot.
mivel a gyári kipufogó 50ccm-re van tervezve,ezért az nem igazán lesz hozzá jó.A sportkipufogók,kicsit magasabb fordulaton dolgoznak,ezért hozzá kell állítani a hajtásodat.Nem kell hozzá atomfizikus képesítés ,biztos van olyan szerelő a közelben aki be tudja neked lőni.A henger felrakása macerásabb,idomok leszed,hűtőfolyadék,benzin leenged,rengeteg csavar,kábel le ill ki,blokk kitornáz,szóval macera,én személy szerint rühellem ,pedig szét kéne kapnom nekem is.
Ha jó állapotú a főtengely ill a csapágyak és nem eszetlenkedésre használod akkor tartós lesz.Viszont,ha már kinn van a blokk szerintem célszerű kicserélni a csapágyakat és a szimeringeket is.
Neked kell eldönteni,hogy mennyit ér meg,az biztos ,hogy ha mindent szerelővel csináltatsz + megveszed hozzá azokat a cuccokat ami kell nem lesz olcsó mulatság.
Mennyiért vetted a polini 70es szettet?
Köszi! Igazából azért nem tettem rá, mert azt mondták, hogy a gyári főtengőt és a csapágyait kinyirja, meg a komresszor nem tudja feltölteni rendesen. a hangolás mit jelent? Pesten hol lehet ilyen boltot ézni?
szerintem érdemes rátenni,jobb lesz a gyorsulás,ami városban jól jön.viszont ha használtan vetted,lehet hogy kell új hengerfejtömítés(kb6ezer)O-gyűrűk,valamint a gyári kipufogót is le kell cserélned.(mondjuk egy leo tt használtan 15ezer)ja és mint írtad nincs hozzá a nyomáshatároló ház(kb 3ezer)champion gyertya (kb3000)..utána kicsit állítgatni kell rajta.
l
Ha rám gondoltál, akkor nincs rajta, tartalékba vettem, nem tudom, hogy érdemes-e hosszú távon rátenni? Birja a gyári főtengely normál használat mellett?
ja ja!Nekem am malossi hengerem van és polini átalakítóval használtam de én nem tudtam normálisan beállítani,sztem nem is lehet!Vagy nem ment vagy pufogott,motorozhatatlan volt!Am bárhol meg tudod nézni ahol a polini hengert árulják a ditechez,hogy is néz ki!
Ha már rozsdás a dugattyú akkor az csere érett. Sajnos hiába csiszolod úgyis kiül rajta, lepereg a króm akadozni fog és ki fogja szaggatni a gumigyűrűt belőle. Nekünk a Keeway-en van így most 7 év után. Nem sokat jósolok már neki.
Nem kell érdesíteni, csak ha be van rohadva, mert használták télen is sóban, akkor rozsdát szutykot le kell csiszolni... nem flexxel. Na persze ha tiszta akkor elég szilikonnal, vagy wd40nel segíteni és mozgatni, ahogy írtátok.
Szia Dacy!visszalapoztam, és láttam, hogy vettél ki pollini átalakítót. Miből áll ez? Nekem pollini hengerem van, hengerfejjel, de semmi egyéb. mi kellene hozzá? gyári ditech főtengely birja a 70-es hengert?
hello. igy vettem nem probáltam még és elvileg ki volt probálva jó pumpával és indult szépen a motor.
de sok esetbe ha már pumpa nem megfelelő nyomást nyomja akkor semm indul már el. ezért ovakodom a bontot pumpától és lehet szét bontom inkább......
Azt értem, de honnan tudod, hogy nem jó, nem zümmög, vagy nyomást mértél? Illetve mit csinált a motor? Csak mert az enyém sem indul, és ha megy a szivattyű, akkor csak csordogál a benya a fejbe.
Szerintem fölösleges munka kipumpálni a dugattyút, mert utána bajos a légtelenítés is. Szépen meg kell takarítani a dugattyút körbe akár cipőfűzővel/fogkefével a hozzáférhetetlen helyeken is majd én spec wd-40el szoktam lefújni és úgy mozgatni a dugattyút ki-be. Sokan nem javasolják a WD-t mert állítólag megeszi a tömítéseket (én még ilyet nem tapasztaltam) ezért mások fékfolyadékkal kenik be a dugattyút és úgy mozgatják. Általában ez be szokott jönni. Ha mégsem akkor viszont valóban szét kell bontani.
Ja és a dugattyút minek csiszolni? Az elvileg krómozott nem véletlenül. Annak csúsznia kell akkor minek érdesítsük?
(Fékszerelési tapasztalataim Keewayen szereztem, de gondolom egy sr féke sem különb, kivéve a dugattyúk számát.)
hasznos lesz már töltöm is...
szedted már szét a tiédet? mennyire nyomo a pumpa? nekem a csőből csak csurdogál... Jó ez?