Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát akkor hol!segíts légyszives!
A végsebességgel? Végáttétel csere. De ezt csak akkor ha a motor hallhatóan a végefelé már csak "üresen" pörög. Bár a leírásod szerint Nálad nem itt lesz a gond.
hát ez sehogy!bocs!De még mindig nem tom mit csináljak vele!
Most ez hogy jön a sárvédőhöz?
szia kinter!a vég sebességet befolyásolhatja a görgők súlya iletve a kontraszt rugó!
Üdv! Az a rész kellene, ami az irányjelzőket tartja, meg az ami hozzá kapcsolódik, és a föld felé lóg. Azért figyeljétek a pontos szakmai megfogalmazásomat.
szia mindenki!zsolo kérdeztem tegnap hogy végáttételt cseréltél?Am én úgy tudom a gyártó denzó vagy ngk két elektródás gyertyát ír hozzá!de nem hiszem hogy ez a problem!
mi az ára?
Nekem van di-tech-re való sárvédőtoldatom.
milyen?12-es delorto?vagy nagyobb?21-es vagy 17.5-ös?
szia asárvédő betét nem érdekel nem ehez való a plexi igen az elejét meg így nem látom mert rajta van. a tartó fülek miatt kellene leszerelni!holnap hívlak!
képek.
Sziasztok!
Aprilia SR 50-hez keresek Karburátort.
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv: Vince
valaki nem árul esetleg 2002-03-as sr 50-re valamilyen sport kipuffot?
Tisztelt SportMotor Fórumozó!

Érdekelne INGYEN egy Buzetti oldalsztender 2005 utáni SR50-hez?

Van egy komplett megoldásom, és odaadnék egy 8800 ft-os hibátlan sztendert, plusz a hozzá kialakított 100% karcmentes (agip logós) alsó idomot.

Cserébe csak egy 100% karcmentes eredeti állapotú (agip logós) alsó idom kellene.


Így az alsó idomjainkat elcserélnénk, és ingyen kapnál egy gyári oldalsztendert...


A sztenderről és az alsó idomról a képeket itt lehet megnézni:
http://img837.imageshack.us/im...


Ha érdekelne, küldj emailt és megbeszéljük a részleteket!

Email címem: limitr2000 (kukac) gmail (pont) com


Üdvözlettel: limitr
Akkor nincs mese ki kell kapni megnézni,gondolom előtte mielőtt szétszedted működött.Ajánlom Zoli módszerét,nem a legszakszerűbb,de hatásos én is úgy szoktam kiszedni.Körbetömködöm rongyokkal aztán indítózás,mikor durran egyet akkor ki is jött
Dehogy is csupán a tömítés helyét tisztítottam meg benzinel és vízpapírral mivel a gyárin kívül más tömítőpasztát is használtam kimondottan hengerfejekhez.
A hengerfej tisztítás alatt mit értesz?ugye nem estél neki csiszolópapírral az égéstérnek
Igen ha nyomok be egy kis benzint a gyertyánál akkor elindul és 2-3 percig el is megy. De a további indítózgatás után is száraz marad a gyertya. Pedig a levett injektorfej lövi a benzint úgy mint korábban.
Tehát nincs semmi titkos dologgal rögzítve csak a tömítések szorítják be. A hengerfej leszedésével nem lesz gond mivel a dugattyút úgy cseréltem, hogy kivettem az egész motort a váz alól. Természetesebben ennél kényelmesebben nem is tudhattam volna dolgozni. Összegezve ha valamilyen csapágylehúzó elven működő szerkezettel ki tudnám húzni ezt az alaktrészt a hengerfejből? Ha már kint van akkor gondodlom könnyen megállapítható, hogy van-e valami hibája pl:dugulás tömítés sérülés stb.
Ha fecskendezel hengerbe benzint inditózáskor pöffen?
Szivattyú zümmög?
hibakódja nincs?
Én, mint kezdő diteches kimozgattam a fejből, összefogattam kint a befecskendező részt, és ugy néztem, hogy fröcsizik-e.
Nekem olyat is csinált, hogy ha lefogtam a hengerben a levő fejet, akkor visszafelé is szuszogott, amikor önindítóztam, tehát elvileg nyitott időben. Aztán a profik lehet, hogy lehülyéznek...
Én levenném a hengerfejet.
Vagyis nem de az jobb módszer mint a feszegetés.
Sajnos valahogy ki kell piszkálni.
Van erre gyári kiszedőcucc de gondolom nincs kéznél.
Ha nincs nagyon berohadva be lehet tenni a gyertyát mindent elé valamit amibe tuti beleesik és indítózni.Viszont így kilövi rendesen tehát tényleg kell szerkeszteni elé egy hálót,dobozt vagy bármit mert ha ellővöd,lepattan a vázról tönkremehet.
Természetesen rádugtam a csatlakozót, a csöveket és a bilincseket is kicseréltem, tehát nyomás az van. Mégis a gyertya száraz marad. Elképzelhető lenne, hogy valami piszok kerülhet a levegő injektorba? Tudtommal ez megfelel egy mágnes szelepnek tehát amikor feszültséget kap kinyit és beengedi a benzint a levegővel. Hogyan lehetne ezt valahogy kipróbálni?
Amúgy köszönöm a gyors választ.
Vagy nem dugtad rá a csatlakozót vagy kiszáradt és nem elég az anyag neki.Esetleg a kompresszorcső nem zár és szökik a nyomás.
Kiszedni spec szerszámmal kell.Benn csücsülve a hengerfejben a vázban ordas szívás és hamar kuka lesz ha feszegeted.