A 20 eFt munkadíj az akkor szokott összejönni, ha sza....á szopat a motorod. Pl. beleszakított csavarok, stb. De ha biztosra mondod hogy nem kell a blokkot megbontanom (kompresszió, szimmeringek, csapágyak, főtengely rendben), akkor lazán belefér a 15-be.
Szerintem ha egy sima utánfutón normálisan rögzíted, akkor nem lesz baja. Sokan így hozzák a motorokat. Az hogy drágán dolgozok-e, nos az igen relatív. Kinek mi a drága. Viszont minőségi munkát végzek, nem taknyolást. Ami biztosan kelleni fog az egy gyújtómodul, ennek az ára továbbra is 10 eFt. Kellenek kábelek, zsugorcső, stb, 2-3 eFt. Kell egy gyújtótrafó, ez 1-3 eFt. Egy elektromos benzinszelep 5-6 eFt. Erre jön a munkadíj, ami 15-20 eFt. Szerintem ez nem sok azért hogy legyen egy megbízható motorod. A végső döntést úgyis Te hozod meg.
értem,csak egy baj,szállítani kellene de nincs motorszállító trélerem,félek,h 250km-t nm úszok meg erős billegéssel!amuyg drágán dolgozol,mrt itt nálunk egy gumi csere+karbi szétszedés,tisztítás,öndindító csere kerül kb.15000-ft.ba!sztem ez b*szott drága volt!és helyben volt!
Az alkatrészeket én is rendelni szoktam, de ha el akarod hozni hozzám a motort, akkor előbb látnom kellene, hogy egyáltalán szükséges-e valamit cserélni. Feleslegesen ne vegyél hozzá semmit. Nálam nem úgy működik hogy cseréljünk ki mindent, és biztosan működni fog... Én csak azt cserélem amit nagyon kell, de általában azt is inkább megjavítom ha lehetséges.
hi kinter!figyu gondolkodok,h elvigyem-e hozzád a motort mert egyedül nm akarom szerelni ,h valami baja legyen!lehet,h nem nagy ördöngőség,nmtudom?!+alkatrészeket is te tudnál szerezni hozzá,mrt én ismerek pár oldalt ahonnan lehetne rendelni,de ahoz ismernem kelllene őket milliméter pontosan!
Ezt igazából biztosra egy "infra lézeres" hőmérővel lehetne megmondani. Mert ha sokkal eltér a blokk és a hűtő hőmérséklete, akkor nem nyit rendesen a termosztát.
Nos azért egy gyufaszál nem melegíti fel annyira azt a "réztömböt" hogy tönkremenjen. Én laborhőmérővel szoktam tesztelni, egyszer forró vízben 90-100 fok körül, ezután pedig mélyhűtőbe rakom kb. 1 órára. Persze közben folyamatosan mérem multiméterrel.
na leteszteltem a mutató pont félig ment ki a 270 ohmos ellenállással kinter mester jól mondta utána kivettem a hőgombát rámértem és 2500 2700 ohmot mutatott hidegen utána gyufával melegítettem , az ellenálás lement 1700 ohmra. akkor mennyinek kell lennie hidegen?
5e -ért vettem itt a kevlárt Zolitól,annyiért jó árban volt,alig használta pár 100km-t
Nemrég vettem egy reversét,régebben kérdeztem még az egü fórumon tőled,hogy milyen konfiggal használod.Most azt lehet mondani,hogy ugyanaz van nekem is összepakolva,annyi különbséggel,hogy a polini kupak helyett vettem bele egy malossi elektronikát.Szépen húz a motor 90ig(120as az óra)onnan még nagy nehezen felvánszorog 100ig.valami ötlet?
sirius hol laksz?