Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elméletileg semmi extra,csak a két csavar.Arra viszont nem emlékszem pontosan,de lehet hogy ki kell kapni a variátort is hogy kijöjjön...ha nem boldogulsz,majd szólj és megcsináljuk,kb 5perc.Minek akarod amúgy kiszedni?
Most olvastam egy régebbi hozzászólás vízhőfok visszajelzővel kapcsolatban és látom zsolo76, hogy szolnokról írsz "itt szolnokon".
Én is szolnoki vagyok,am 76-os évjárat. ;)

robogotunning.hu
Nekem is megtudnád mondani a motor évjáratát, most vettem:
alvázsz: ZD4RLD1002S002458

Köszi, Zoli
Sziasztok!

Először is zsolo76 köszi a választ a bendix kiszerelését illetően mostmár tudom, hogy a másik oldalon kell neki kezdenem mint ahol az önindító van.
Még annyi kérdésem lenne ezzel kapcsolatban, mivel a hétvégén lesz időm a motor szerelésének neki ugrani, és ahol szerelem ott nem lesz internet, hogy egyértelműen megfogom-e találni ha a dekni fedelet leveszem, hogy a bendix-et hogy kell kiszerelni, mennyire szívásos a dolog, vagy semmi extra, mint ahogy itt már írták valahol két csavar fogja és kész? Szóval egyértelműen megtalálni a két csavart, és könnyen kivehető vagy előtte lekell még szerelni róla jópár dolgot, hogy hozzáférjek?
köszi a segítcséget majd még beszélünk róla,de ha felidegesít a télen csináluk belőle karbist!na mek aludni!csövi mindenkinek
Ellenállás mérővel. Lehúzod az olajpumpa csatlakozóját, és a pumpa két szabadon maradt érintkezőjén ellenállást mérsz. Leírás szerint 26,3 ohm. Na de most lépek, jó éjt Mindenkinek.
az elektronikával hadilábon álok!de mond hogy csináljam!
Esetleg a pumpa ellenállását megmérhetnéd.
akkor neked polini henger van malossi elektronikával?
ugy csinálom ahogy írod de nem indul el!Ezért vog ideges mert a punpát is az ecu vezérli!
Az olajpumpának ugyanúgy működnie kell a malossi elektronikával is.ha nem akkor gáz van,vagy nem jól csinálod.teljes gázt húzol,közben ráadod a gyújtást és vársz egy idő után elkezd kattogni,lehet jól hallani.egészen addig kattog amíg le nem veszed a gyújtást.beindított motornál is működik,de ahhoz hogy azt a kis mennyiséget pumpálja ugyanúgy teljes gázt kéne húznod,amit nem ajánlok beindított motornál
de am meg a motornak semmi baja pöcre indul van alapjárat nem dadog nem durog megy mit az őrült!
az átalakító neked sem vált be?
igen!miután beindul nem alszik el,nem villog hanem folyamatosan világít
Ebben az esetben tényleg ne foglalkozz vele.Nekem ugyanez az összeállítás.polini henger-malossi elektronikával.Mióta rátettem a malossi ECU-t azóta nekem is folyamatosan világít.Előtte a gyárival elaludt a check lámpa miután beindult.Először idegesített,de mivel semmi baja nem volt a motornak ezért nem érdekel.
Folyamatosan?
de mivel most egyfolytában világít a control lámpa nem indítja el!
ez tud egy olyat a ditec!hogy ha oda huzod neki a gázt és ráadod a gyujtást és tatod valamedig elkezdi dolgoztatni és ennek olyan katogó hangja van!így tudod elenőrizni hogy müködik!
Tövig húzod a gázt leszedett olajcső a kézben majd gyujtásra teszed de nem indítod el ha leállt az AC kattognia kell és nyomnia olajat.
még amikor nem volt ez a gond akkor sem nyomott olajat!ha be volt indítva és a cső le volt húzva!
Nem nagyon kéne kattognia... Mikor indítod az AC nyom egy picit, de nem kattog...
ha be van indítva és le van véve a (dekni ) akkor hallanom kéne hogy kattog?
Mész vele párszáz kilómétert és ha megragad, akkor nincs olaj. Viccet félretéve mikor indítózol akkor az olajcsövön gyöngyözni kék az olajnak.
azt hogy tudom megnézni hogy müködik e a punpa?
nem nagyon szoktam fórumozni majd kitöltöm!de most leírom amit tudni szeretnél!
ja bocs nem tudtam hogy tudod hogy miről van szó!szori!